Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:541986
 
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Biznesa plāna titullapa    4
  Kopsavilkums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    6
2.1  Uzņēmuma vēsture    6
2.2  Uzņēmuma patreizēja darbība un stāvoklis    6
2.3  Uzņēmuma mērķi    8
3.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
3.1  Uzņēmuma vadības un personāla struktūra    12
3.2  Darbinieku pienākumi    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1  Tirgus vispārīgais raksturojums un izpēte    14
4.2  Tirgus un pircēji    15
4.3  Cenu politika    16
4.4  Realizācijas sistēma    17
4.5  Reklāma    18
4.6  Konkurence    19
4.7  Pakalpojumu sortiments    22
5.  Risks un problēmas    23
  Izmantotas literatūras saraksts    25
  Finansu informācija    26
Фрагмент работы

Tūrisma industrija pasaulē ir Nr.1 un paredzams, ka tā savu vietu saglabās vismaz līdz 2005. gadam. Tādās valstis kā ASV, Vācijā, Lielbritānijā, Japānā daudz naudas tērē tūrisma attīstībai. Latvija, tāpat kā visā pasaulē, arvien populārāks kļūst tūrisms, ar katru gadu paveras lielākas iespējas atpūsties. Pēdējos gados Latvijā audzis tūrisma uzņēmumu skaits ( viesnīcas, mājas, restorāni, kafejnīcas, ceļojuma biroji, kazino u.t.t.) Arī audzis tūrisma informāciju centru skaits.
Tūrisms sniedz attīstības un peļņas iespējas lauku pagastos, rada jaunas darba vietas un kaut nedaudz samazina bezdarbu. Tūrisms vistiešākajā veidā ietekmē nodarbinātību un apgrozījumu tajās sfērās, kas apkalpo tūrisma nozari – transports, ēdināšana, kultūras un izklaides jomā.
Liela nozīmē ir lauku tūrismam. Latvija ir daudz skaistas vietas, kurus ir nepieciešami attīstīt, piedāvājot pakalpojumus tūristiem. Kā liecina Lauku ceļotāja dati, lielākais skaits atpūtas vietu ir Vidzemē – 166, Kurzemē to ir 86, Latgalē – 42, bet Zemgalē – 35.
Pēdējā laika Rēzeknē arī var redzēt tūristus no dažādam citām valstīm, cilvēki brauc mācīties, atpūsties, veikt darījumus u.t.t. Līdz ar to Latvija kļūs arvien populārāka visa pasaulē, tāpēc jāattīsta arvien vairāk un vairāk tūrisma uzņēmumu. Būtisks tūrisma attīstības priekšnoteikums ir labi attīstīta infrastruktūra, kas pagaidām Latvijā ir nepietiekama, it īpaši lauku rajonos vēl ir daudz zemas kvalitātes ceļu, kā arī pagastos un lauku apvidos gandrīz nav telekomunikācijas pakalpojumu. Visu to ir jāuzlabo, lai cilvēki varētu lieliski atpūsties mūsu valsī.
Manā kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu lauku mājiņai “Elīja”. Uzņēmums “Elīja” sniegs pakalpojumus tūristiem un veicinās tūrisma attīstību Rēzeknes rajonā. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,99 €
Комплект работ Nr. 1201536
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация