Бизнес план
Технологии
Питание, кулинария
Jauna ēdināšanas uzņēmuma "Liesmiņa" koncepcijas izstrāde-
Jauna ēdināšanas uzņēmuma "Liesmiņa" koncepcijas izstrāde
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma koncepcijas apraksts | 5 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.2. | Uzņēmuma atrašanās vietas analīze | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misijas un galveno mērķu izstrāde | 6 |
2. | Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts | 7 |
2.1. | Piedāvājuma apraksts | 7 |
2.2. | Uzņēmuma projektēšana | 8 |
2.3. | Uzņēmuma telpu platības aprēķins | 8 |
2.4. | Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins | 9 |
2.5. | Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izveidošana | 9 |
2.6. | Kvalitātes kontroles pasākumu noteikšana | 10 |
3. | Uzņēmuma menedžments | 11 |
3.1. | Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana | 11 |
3.2. | Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju un iemaņu noteikšana, atlases principu izstrāde | 11 |
3.3. | Darbinieku veicamo pienākumu saraksts | 13 |
3.4. | Viesmīļu skaita aprēķins | 14 |
4. | Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts | 15 |
4.1. | Patērētāju analīze | 15 |
4.2. | Konkurentu analīze | 17 |
4.3. | Cenas noteikšanas metodes un politika | 18 |
4.4. | Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi | 18 |
4.5. | Reklāmas gada plāns | 18 |
4.6. | Uzņēmuma logo | 19 |
4.7. | Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratģiju noteikšana | 20 |
5. | Riska faktoru analīze | 21 |
5.1. | Riska faktoru un problēmu raksturojums | 21 |
5.2. | Riska mazināšanas iespēju noteikšana | 21 |
6. | Finanšu plans un darbības rezultātu analīze | 22 |
6.1. | Uzņēmuma izmaksu aprēķins | 22 |
6.2. | Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins | 22 |
6.3. | Uzņēmuma izmaksu aprēķins | 22 |
6.3.1. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins | 22-23 |
6.3.2. | Kredīta dzēšanas plāna izveide | 24 |
6.3.3. | Darbinieku darba algas aprēķins | 24-25 |
6.3.4. | Ražošanas un pārējās izmaksas | 26 |
6.4. | Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējuma aprēķins | 27 |
6.5. | Naudas plūsmas pārskata izveide | 28 |
6.6. | Uzņēmuma plānotas balances izveidošana(sākumā un gada beigās) | 28 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantotās informācijas avotu saraksts | 30 | |
Pielikumi | 31-37 |
4.3. Cenas noteikšanas metožu un politikas izstrāde
Restorāns savu cenu noteiks ņemot vērā produkcijas pašaizmaksu + restorāna uzcenojumu + PVN.
Cenu politika būs –
1.Sākumā par 5% zemākas salīdzinājumā ar konkurentu cenām,
2.Vēlāk, piesaistot klientus, par 3 % zemākas salīdzinājumā ar konkurentu cenām,
3.Iepriekš pasūtot par summu 150 – 200 Ls atlaide, 3 % ,
4.Pasūtot virs 200 Ls atlaide, 5 %.
4.4. Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākuma izstrāde
Lai panāktu realizācijas apjoma nepārtrauktu palielināšanos, tiks veikti dažādi realizāciju veicinošie pasākumi:
• Tiks izrādīta laipnība, labsirdība, smaids un gatavība vienmēr palīdzēt;
• Darba laiks būs ilgāks par konkurentiem.
• Tiks organizētas dažādas atlaižu kampaņas.
• Pastāvīgiem klientiem tiks piedāvātas atlaides.
4.5. Reklāmas gada plāna izstrāde
Uzņēmuma darbības sākumā un arī vēlāk ir nepieciešams, lai klienti zinātu,ka ir atvēries restorāns un kur tas atrodas. Tāpēc ir paredzēts izveidot reklāmas kampaņu.
Reklāmas paredzēts izvietot presē, televīzijā un baneros, kā arī internetā.
Internetā reklāmas tiks izvietotas pirms degustācijas dienām,restorāna mājas lapā ww.restoransliesmina.lv, kā arī pirms muzikālajiem vakariem.
Reklāmas radio „Star fm”sākotnēji tiks atskaņotas reizi nedēļā, viena mēneša garumā. Tās kopā sastādīs ap 510 Ls.
Baneru reklāmas pilsētas centrā tiks izvietotas apmēram 4 reizes, tas kopā sastādīs 600Ls.
Presē laikrakstā „Diena”reklāmas plānots izvietot 8 reizies, tas izmaksās 80 Ls.
Kopā tas gadā izmaksās 1190 Ls.
…
Ievads………………………………………………………………………………………....3 Kopsavilkums…………………………………………………………………………..….…4 1. Vispārējs uzņēmuma koncepcijas apraksts………………………………….…..5 1.1. Uzņēmuma apraksts………………………………………………………..5 1.2. Uzņēmuma atrašanās vietas analīze………………………………….….....5 1.3. Uzņēmuma misijas un galveno mērķu izstrāde…………………………….6 2. Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts…………………….......7 2.1. Piedāvājuma apraksts……………………………………………………....7 2.2. Uzņēmuma projektēšana…………………………………………………...8 2.3. Uzņēmuma telpu platības aprēķins………………………………………...8 2.4. Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins…………………………………...9 2.5. Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izveidošana…………………...……..9 2.6. Kvalitātes kontroles pasākumu noteikšana…………………………….....10 3. Uzņēmuma menedžments………………………………………………………11 3.1. Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana……………………...11 3.2. Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju un iemaņu noteikšana, atlases principu izstrāde...........................................................................................11 3.3. Darbinieku veicamo pienākumu saraksts.....................................................13 3.4. Viesmīļu skaita aprēķins..............................................................................14 4. Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts...................................................15 4.1. Patērētāju analīze.........................................................................................15 4.2. Konkurentu analīze......................................................................................17 4.3. Cenas noteikšanas metodes un politika.......................................................18 4.4. Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi.......................................18 4.5. Reklāmas gada plāns...................................................................................18 4.6. Uzņēmuma logo...........................................................................................19 4.7. Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratģiju noteikšana............20 5. Riska faktoru analīze…………………………………………………………....21 5.1. Riska faktoru un problēmu raksturojums………………………………….21 5.2. Riska mazināšanas iespēju noteikšana…………………………………….21 6. Finanšu plans un darbības rezultātu analīze……………………………………22 6.1. Uzņēmuma izmaksu aprēķins…………………………………………......22 6.2. Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins………………………..……..22 6.3. Uzņēmuma izmaksu aprēķins………………………………………….......22 6.3.1. Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins…………………....……...22-23 6.3.2. Kredīta dzēšanas plāna izveide………………………………..…..24 6.3.3. Darbinieku darba algas aprēķins…………………………....….24-25 6.3.4. Ražošanas un pārējās izmaksas…………………………….….…..26 6.4. Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējuma aprēķins……………….…27-28 6.5. Naudas plūsmas pārskata izveide………………………………………….28 6.6. Uzņēmuma plānotas balances izveidošana(sākumā un gada beigās)……...28 Secinājumi un priekšlikumi…………………………………………………………........….29 Izmantotās informācijas avotu saraksts………………………………………………...........30 Pielikumi………………………………………………………………………………….31-37
Nav pievienots pielikums "Zāles izvietojuma shēma".
- Jauna ēdināšanas uzņēmuma "Liesmiņa" koncepcijas izstrāde
- SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
- Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
Бизнес план для средней школы13
-
Uzņēmuma “Saule” atpūtas parka ierīkošanas projekts
Бизнес план для средней школы7
-
Jauna uzņēmuma izstrādes plāns - "Letīcija"
Бизнес план для средней школы12
-
Ēdināšanas iestādes "XXXX" izveides biznesa plāns
Бизнес план для средней школы15
-
Uzņēmuma "X" biznesa attīstības plāns
Бизнес план для средней школы19