Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:140065
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  PROJEKTA DEFINĒŠANA    3
1.1.  Biznesa idejas apraksts    3
1.2.  Esošās situācijas apraksts    3
1.3.  Pieredzes apraksts    5
2.  TIRGUS IESPĒJU IZPĒTE    7
2.1.  Konkurences pētījums (piedāvājums)    7
2.2.  Mērķa auditorijas raksturojums (pieprasījums)    9
2.3.  Potenciālais produkts    10
2.4.  Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme    12
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    12
2.6.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    13
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    14
3.  FINANŠU IESPĒJU IZPĒTE    15
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    16
Фрагмент работы

2.6. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Aktīvākas reklāmas aktivitātes nepieciešams veikt pavasara mēnešos, neilgu laiku tieši pirms sezonas sākšanās, jo tomēr viesu nama darbībā ir manāms sezonalitātes raksturs.
Lai jau laikus piesaistītu patērētāju uzmanību, reklāma tiks ievietota vietējā novada avīzē „Neatkarīgās Tukuma Ziņas”. Savukārt tālruņu katalogos “1188” un „Zaļās lapas” reklāma jāievieto vienreiz gadā, pirms kataloga iespiešanas.
Viesu nama „Kliģi” reklāmas mērķis ir iepazīstināt patērētājus ar uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem, ar nozares attīstību, pārliecināt pircēju nenoraidīt reklāmas informāciju. Reklāmas aktivitātes nepieciešams plānot gan kā informējošu reklāma, gan kā pārliecinošu reklāma. Jo uzņēmumam ir jāiepazīstina ar sevi tā tirgus daļa, kas iepriekš ir piederējusi konkurentiem, vai vienkārši, kam iepriekš nav radies pieprasījums pēc „Kliģi” piedāvātajiem pakalpojumiem. Tādā veidā informējot gan par pašu uzņēmumu, gan par tā piedāvāto pakalpojumu klāstu. Rūpējoties par uzņēmuma kopējo tēlu, nepieciešams piedāvāt klientiem ne tikai izremontētas telpas, bet arī parādīt, ka šajās nodaļās darbojas vienots un augsts apkalpošanās standarts. Uzņēmuma darbiniekiem ir izveidoti speciāli formas tērpi. Pēc tā, kā izskatās uzņēmuma darbinieki, klienti spriež par uzņēmumu. Uzņēmuma darbiniekiem ir divu veidu tērpi – ziemas, kas ir virsjakas (pirtniekam) un vasaras, kas ir T krekli (visiem darbiniekiem). Pateicoties šiem darba apģērbiem, klientiem vieglāk atšķirt uzņēmuma darbiniekus no citiem klientiem. Tā kā reklāmas biežums un tās ievietošanas vieta ir izvēlēta, tad atliek aprēķināt reklāmas budžetu tālruņu katalogiem; darba apģērbam (skatīt 2.5. tabulu).

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1339285
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация