Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:655492
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Biznesa plānam esmu izvēlējusies tirdzniecības nozari. Mana izvēle ir balstīta uz to, ka jau piecus gadus strādāju tirdzniecībā, ir izveidojusies neliela pieredze. Savu lomu spēlē arī tas, ka pagaidām, skatoties ar neprofesionāļa acīm, man liekas šajā nozarē (sevišķi pakalpojumu sfērā) nav vajadzīgi lieli finansu ieguldījumi, salīdzinājumā ar ražošanu. Mana uzņēmuma darbības virziens – apģērbu mazumtirdzniecība.
Pirms sākt darboties kādā no biznesa sfērām, uzņēmējam jābūt pēc iespējas pilnīgākam priekšstatam par to, kas tur notiek. Pilnīga un patiesa informācija par tirgu, kurā iecerēts darboties, un par paša uzņēmuma mērķiem un struktūru, ir par pamatu efektīvai darbībai un attīstībai.
Nozares analīze nepieciešama lai iegūtu datus par ražošanas stāvokli un apjomiem, preču un pakalpojumu piedāvājuma dinamiku, par attīstības grūtībām pētamajā nozarē un to ietekmējošiem faktoriem. Šīs analīzes mērķis ir – kopējā priekšstata par tirgus piedāvājumu iegūšana un tā izmantošana, pieņemot lēmumu par iesaistīšanos šajā biznesa sfērā.
Attiecīgā tirgus pētījuma pamatjautājumi ir:
1.Nozares pašreizējs stāvoklis.
2.Mērķa tirgus raksturojums.
3.Izejmateriālu tirgus.
4.Patērētāju izpēte.
5.Konkurentu izpēte
6.Ārējās vides faktoru ietekme.

Pētīšanas darbā mēģināsim atbildēt uz tiem.
Lai labāk noskaidrotu, vai pastāv reāla iespēja iekļūt šajā nozarē, vai jaundibinātais uzņēmums būs dzīvotspējīgs, esmu paredzējusi izpētīt attiecīgo vidi, izanalizēt sfēras kopējo apgrozījumu pēdējos gados, izlaides apjomus, kopējo tirgus pieprasījumu, nodarbināto skaitu u.c. Kā informācijas avoti tiks izmantoti: Ekonomikas ministrijas dati, CSP dati, informācija no biznesa laikrakstiem un aģentūrā LETA atrodamie ekspertu komentāri.





1. Uzņēmuma apraksts.

1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu.
1.1.1. Uzņēmuma nosaukums.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „TEM”, turpmāk tekstā SIA „TEM”.

1.1.2. Uzņēmuma reģistrācija
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā. Reģistrācijas Nr.-000185749. Reģistrācijas datums: 2004.gada 10.marts.
Uzņēmums reģistrēts Nodokļu maksātāju reģistrā ar kodu 40001857491. Reģistrācijas datums: 2004.gada 10.marts.

1.1.3. SIA „TEM” juridiskā adrese: Rīga, Marsa gatve 12-62, LV-1082, tālr. 7580120.
1.1.4. SIA „TEM” norēķinu konts ir atvērts A/S Latvijas Unibanka, kods UNLALV2X, norēķinu konta nr. 34-520117531.
1.1.5.SIA „TEM” pamatkapitāls sastāda 6000 latu (seši tūkstoši latu), kas
dalās sešsimt daļās, katras daļas nominālvērtība ir 10 Ls (desmit latu).
Daļu īpašnieki ir divas fiziskas personas (skatīt tabulu Nr.1.1).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,48 €
Комплект работ Nr. 1168855
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация