-
SIA "Avalance" biznesa attīstības plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija (angļu valodā) | 2 | |
Stura rādītājs | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
2.nodaļa. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 7 |
2.3.1. | Veikala telpu dizains | 10 |
2.3.2. | Produkta dzīves cikls | 11 |
3.nodaļa. | Tirgus analīze | 14 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums | 14 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 16 |
3.3. | Konkurentu anbalīze | 20 |
3.3.1. | Konkurentu veiksmes un neveiksmes | 20 |
Vairumtirdzniecības bāžu veiksmes un neveiksmes (darbojas kopš 2001.gada) | 20 | |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 25 |
4.nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 27 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 27 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 29 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšan as pasākumi | 30 |
4.3.1. | Reklāma | 30 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 33 |
5. nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 34 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 34 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 35 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 35 |
6.nodaļa. | Uzņēmuma vadība | 36 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 36 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 36 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 36 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 38 |
7.nodaļa. | Problēmas un risks | 40 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 40 |
8.nodaļa. | Finanšu informācija | 42 |
8.1. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 42 |
Pielikums | 44 |
SIA „Avalanche” pamatdarbība, saskaņā ar NACE klasifikatoru 47.76 – Ziedu, augu, sēklu, mēslošanas līdzekļu mazumtirdzniecība specializētajos veikalos.
Pamatdarbība - 16.29 - Pārējo koka izstrādājumu ražošana; korķa, salmu un pīto izstrādājumu ražošana. 47.7 - Citu preču mazumtirdzniecība specializētajos veikalos.
1.2. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Uzņēmums tapis ar ģimenes locekļu un tuvāko draugu palīdzību un viņu idejām. Man bija plāns, kā izveidot uzņēmumu, bet viņi to papildināja, līdz ar to mēs visi tagad piedalīsimies uzņēmuma vadīšanā.
Pie savas idejas nonācu tāpēc, ka man vienmēr ir patikuši ziedi un uzskatu, ka ziedu kompozīciju veidošana un sauso kompozīciju veidošana ir māksla. Uzskatu, ka lielākā daļa cilvēku to arī saprot, tāpēc ir ieinteresēti tos pirkt, lai iepriecinātu draugus, paziņas vai vienkārši darba kolēģus. Vienkārši ziedi vai ziedu kompozīciju veidojumi (pušķi), kā arī augi, kas papildina un iepriecina cilvēkus jebkurā telpā, būs nepieciešami vienmēr un katru dienu kādam ir svētki.
1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija: atvērt vairākus ziedu veikalus, kuros nodrošināta kvalitatīva produkcija,ziedi, augi. Kvalitatīvi, ātri un par pieņemamām cenām apkalpot klientus augu veikalā. Audzēt ražīgas šķirnes augus un ziedus. Firmas „Avalanche” mērķis ir augsta kvalitāte un teicams klientu apkalpošanas serviss. Firma nekad nesekos neviena cita uzņēmuma paraugam.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
1) Līdz 2012.gadam kļūt par labi pazīstamu un rentablu uzņēmumu Latvijas tirgū;
2) Līdz 2013.gadam izbeigt sadarbību ar lielveikalu. Un atvērt veikalus citās vietās, kur ir liela cilvēku plūsma.
3) Līdz 2015.gadam atvērt veikalu pie Rīgas Centrālās stacijas pulksteņa, kur pašreiz atrodas spēļu zāle.
4) Līdz 2014.gadam divkāršot veikala tīklu skaitu skaitu.
Uzņēmuma taktiskie mērķi:
5) Pirmajos divos gados izveidot pozitīvu uzņēmuma tēlu;
6) 2011.gadā uzsākt ziedu audzēšanu.
1) 2011.gadā iegādāties jaunas tehnoloģiskās iekārtas, kas samazinātu uzņēmuma iz maksas Ziemas laikā, audzējot ziedus specializētās siltumnīcās.
Uzņēmuma operatīvie mērķi:
2) Nākamā gada laikā pilnveidot darbinieku motivēšanas sistēmu.
3) Atbilstoši darbinieku kvalifikācijai, izmaksāt konkurejošas algas.
4) 2010.gadā veikt ziedu uzpircēju apsekošanu, noskaidrot to vēlmes un vajadzības.
5) Nākamajos 2 gados izveidot aptaujas anketas, lai uzzinātu pircēju vēlmes un vajadzības, un kādām ziedu/augu šķirnēm viņi dod priekšroku.
1.4. Uzņēmuma finanšu vajadzības.
Uzņēmējdarbība notiks lielveikalā. Ēka ir nodrošināta ar nepieciešamo aprīkojumu ziedu uzturēšanai un pārdošanai. Ir nepieciešami līdzekļi telpas iekārtošanai (mēbeles) 500ls, nepeiciešamie darba rīki floristēm 50ls, dažādi rotājumi priekš ziedu, pušķu un sauso kompozīciju papildināšanai 15ls, telpas īres maksa 600ls.
2.nodaļa. Uzņēmuma produkta raksturojums
2.1. Produkta raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana.
SIA „Avalanche” piedāvā plaša patēriņa preces, augus, ziedus, un to veidotas ziedu kompozīcijas. Prece ir plaši izplatīta vietējā tirgū un konkurence ir samērā sīva. Šim produktam ir diezgan liels pieprasījums ikdienā, it sevišķi Valentīna dienā un Sieviešu dienā, kurās, salīdzinot ar pārējām gada dienām, ir vislielākie ienākumi gadā. SIA „Avalanche” piedāvās augstākās kvalitātes ziedus,augus un kompozīcijas (sauso ziedu un svaigo ziedu). SIA „Avalanche” piedāvās dažādas ,vairāk kā 25, šķirnes ziedu un augu.
Pierasījums pēc šīs preces būs augsts, jo tiks piedāvāti tikai paši labākie un kvalitatīvākie ziedi un augi, klients būs informēts par katru preci, cik tā noturīga, un kā tā jākopj, un kādas ir garantijas.
…
Biznesa plāns ir izveidots saskaņā ar noteikumiem, kuri jāievēro veidojot biznesa plānu. Darbu rakstīju 8mēn un aizstāvot darbu ieguvu vērtējumu "9". BP ir visi pielikumi, aprēķini un definīcijas, kā arī mārketinga pasākumi, kuri jāveic, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams. Darbs ir labs un cītīgi izstrādāts.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- SIA "Avalance" biznesa attīstības plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета28