-
SIA "Dzīvnieku draugs"
Nr. | Название главы | Стр. |
Plāna kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.1.1. | Uzņēmuma nosaukums | 5 |
1.1.2. | Uzņēmuma reģistrācija | 5 |
1.1.3. | Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 |
1.1.4. | Uzņēmuma norēķina konts | 5 |
1.1.5. | Uzņēmuma kapitāls | 5 |
1.1.6. | Uzņēmuma darbības virzieni | 5 |
1.1.7. | Nekustāmā īpašuma tiesības | 6 |
1.2. | Uzņēmuma un biznesa idejas attīstības vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.3.1. | Uzņēmuma misija | 6 |
1.3.2. | Uzņēmuma stratēģiskie mērķi | 6 |
1.3.3. | Uzņēmuma taktiskie mērķi | 6 |
1.3.4. | Uzņēmuma operatīvie mērķi | 7 |
1.4. | Uzņēmuma vajadzības | 7 |
2. | Pakalpojuma raksturojums | 8 |
2.1. | Pakalpojuma apraksts | 8 |
2.2. | Pakalpojumu klasifikācija | 8 |
2.3. | Pakalpojuma sortiments | 8 |
2.4. | Pakalpojuma kvalitāte | 10 |
2.5. | Pakalpojuma dzīves cikls | 10 |
2.6. | Pakalpojuma raksturlielumi | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus apraksts | 12 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 12 |
3.2.1. | Makroekonomiskie rādītāji | 12 |
3.2.2. | Mikroekonomiskie rādītāji | 13 |
3.3. | Mērķa tirgus un tirgus niša | 14 |
3.4. | Konkurentu analīze | 15 |
4. | Mārketinga stratēģija | 17 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 17 |
4.2. | Noieta veicināšanas pasākumi | 18 |
4.2.1. | Reklāma | 18 |
4.2.2. | Pasākumu organizēšana | 19 |
4.2.3. | Atlaides | 19 |
4.3. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 19 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 20 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 20 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 21 |
5.2.1. | Elektroenerģija | 21 |
5.2.2. | Sakari | 21 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 22 |
5.3.1. | Pamatlīdzekļi | 22 |
5.3.2. | Apgrozāmie līdzekļi | 22 |
6. | Uzņēmuma vadība un personāls | 23 |
6.1. | Uzņēmuma vadības struktūra | 23 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātās personas | 25 |
7. | Problēmas un risks | 26 |
7.1. | Risks | 26 |
7.2. | Problēmas | 27 |
7.2.1. | Konkurentu skaita pieaugums | 27 |
7.2.2. | Zaudējumi | 27 |
8. | Finansu informācija | 28 |
8.1. | Bilance | 28 |
8.2. | Peļņas un zaudējumu pārskats | 29 |
8.3. | Naudas plūsmas pārskats | 30 |
Kopsavilkums
SIA “Dzīvnieku draugs” reģistrēta Latvijas Republikas Rīgas Uzņēmumu reģistrā 2007. gada 20. februārī, reģistrācijas numurs 010201234. Uzņēmumu dibina divas fiziskas personas, izdarot ieguldījumu sabiedrības pamatkapitālā.
Uzņēmuma misija ir sniegt palīdzību cilvēkiem, kuriem ir mājdzīvnieki un atvieglot cilvēku ikdienu.
SIA “Dzīvnieku draugs” ir jaundibināts uzņēmums. Uzņēmumu vada kvalificēta un profesionāla vadība. Darbinieki ir ieguvuši augstāko izglītību savā specialitātē un viņu profesionālās iemaņas ir vērtējamas kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem. Tādejādi ir nodrošināts augsts uzņēmuma vadības līmenis.
SIA “Dzīvnieku draugs” piedāvās šādus pakalpojumus: mājdzīvnieku izvešana pastaigā, dzīvnieku pieskatīšana saimnieka mājā, konsultācijas par dzīvnieku uzturēšanu un audzināšanu, kā arī sniegsim palīdzību cilvēkiem atrast iecerēto dzīvnieku.
SIA “Dzīvnieku draugs” birojs atrodas Rīgā, Aristīda Briāna ielā 4 - 3, LV 1010, klientiem ērti atrodamā un piebraucamā vietā.
Uzņēmumam „Dzīvnieku draugs” ir šādi konkurenti – dzīvnieku viesnīca „Rekša māja”, kā arī mājdzīvnieku saimnieka draugi, paziņas un radinieki.
Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu cenas ir dažādas, tās sastāda izmaksas un peļņas procents. Pakalpojuma noieta veicināšanai tiks izmantota reklāma, rīkoti pasākumi un pielietotas atlaides. Savu reputāciju uzņēmums cels ar stabiliem pakalpojumiem, kvalitatīvu apkalpošanu un interesantu reklāmu.
Pašlaik SIA “Dzīvnieku draugs” ir jauns uzņēmums, kuram “jāiekaro” sava vieta tirgū, taču uzņēmuma finansiālie rādītāji liecina, ka uzņēmums ir perspektīvs, un izvirzītie mērķi ir sasniedzami.
2. Pakalpojuma raksturojums
2.1. Pakalpojuma apraksts.
SIA “ Dzīvnieku draugs” ir izveidots, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus. SIA “ Dzīvnieku draugs” atrodas Rīgā, Aristīda Briāna ielā 4 - 3, LV 1010, nomātās telpās.
2.2. Pakalpojumu klasifikācija.
Pamatprodukts – dzīvnieku izvešana pastaigāties un pieskatīšana.
Papildprodukts – kvalitāte (zinoši vadītāji u.c.).
Kopējais produkts – individuāla pieeja katram klientam, cenu atlaides (zemāka samaksa par pakalpojumiem pensionāriem un invalīdiem, cilvēkiem ar kustības traucējumiem u.c.…
Plāna kopsavilkums 1. Uzņēmuma apraksts 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu 1.1.1. Uzņēmuma nosaukums 1.1.2. Uzņēmuma reģistrācija 1.1.3. Uzņēmuma juridiskā adrese 1.1.4. Uzņēmuma norēķina konts 1.1.5. Uzņēmuma kapitāls 1.1.6. Uzņēmuma darbības virzieni 1.1.7. Nekustāmā īpašuma tiesības 1.2. Uzņēmuma un biznesa idejas attīstības vēsture 1.3. Uzņēmuma misija un mērķi 1.3.1. Uzņēmuma misija 1.3.2. Uzņēmuma stratēģiskie mērķi 1.3.3. Uzņēmuma taktiskie mērķi1.3.4. Uzņēmuma operatīvie mērķi 1.4. Uzņēmuma vajadzības 2. Pakalpojuma raksturojums 2.1. Pakalpojuma apraksts 2.2. Pakalpojumu klasifikācija 2.3. Pakalpojuma sortiments 2.4. Pakalpojuma kvalitāte 2.5. Pakalpojuma dzīves cikls 2.6. Pakalpojuma raksturlielumi 3. Tirgus analīze 3.1. Tirgus apraksts 3.2. Tirgus rādītāji 3.2.1 Makroekonomiskie rādītāji 3.2.2. Mikroekonomiskie rādītāji 3.3. Mērķa tirgus un tirgus niša 3.4. Konkurentu analīze ......... 4. Mārketinga stratēģija 4.1. Uzņēmuma cenu politika . 4.2. Noieta veicināšanas pasākumi 4.2.1. Reklāma 4.2.2. Pasākumu organizēšana 4.2.3. Atlaides 4.3. Sabiedriskā viedokļa veidošana 5. Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns 5.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums 5.2. Uzņēmumā izmantojamie resursi 5.2.1. Elektroenerģija 5.2.2. Sakari 5.3. Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi .................... 5.3.1. Pamatlīdzekļi ........................................................................ 5.3.2. Apgrozāmie līdzekļi ............................................................ 6. Uzņēmuma vadība un personāls ......................................................... 6.1. Uzņēmuma vadības struktūra ..................................................... 6.2. Uzņēmumā nodarbinātās personas ............................................ 7. Problēmas un risks ................................................................................ 7.1. Risks.............................................................................................. 7.2. Problēmas ..................................................................................... 7.2.1. Konkurentu skaita pieaugums ........................................... 7.2.2. Zaudējumi ............................................................................ 8. Finansu informācija .............................................................................. 8.1. Bilance ........................................................................................... 8.2. Peļņas un zaudējumu pārskats ............................................... 8.3. Naudas plūsmas pārskats .............................................................
- SIA "Dzīvnieku draugs"
- SIA "Plastic"
- SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Plastic"
Бизнес план для университета38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Бизнес план для университета13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Бизнес план для университета7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Бизнес план для университета38
Оцененный! -
Biznesa plāns
Бизнес план для университета21