Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:843206
 
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Dati par plānoto uzņēmumu    4
1.1  Nosaukums    4
1.2  Dibināšanas gads, reģistrācijas numurs, bankas rekvizīti    4
1.3  Juridiskā adrese, telefons, fakss, e-pasts    4
1.4  Plānotā uzņēmējdarbības vieta    4
1.5  Uzņēmuma īpašnieki un amatpersonas, personas kodi un dzīvesvietas adreses    4
1.6  Uzņēmuma darbības sfēra    4
1.7  Pamatkapitāla lielums un tā sadalījums starp dibinātājiem    5
1.8  Īpašumā esošs nekustamais īpašums, iekārtas vai tehnika    5
1.9  Finanšu rādītāji par iepriekšējiem gadiem - apgrozījums un peļņa    5
2.  Uzņēmuma apraksts    6
3.  Produkti    7
3.1  Produkta apraksts    7
3.2  Ar ko produkts piesaistīs pircējus?    7
3.3  Cenu noteikšanas principi    7
3.4  Sortimenta dažādošanas iespējas    7
4.  Klienti un tirgus situācija     8
4.1  Pieprasījums pēc produktiem un pakalpojumiem tirgū    8
4.2  Tirgus attīstības tendences un pieprasījuma prognozes    8
4.3  Potenciālie uzņēmuma klienti    8
4.4  Paredzētie ieņēmumi gada laikā    9
4.5  Faktori, kas liks klientiem izvēlēties šos produktus un pakalpojumus    9
4.6  Galvenie konkurētspēju noteicošie faktori    9
4.7  Klientu prasību un nestandarta pasūtījumu izpilde    9
4.8  Darbības efektivitātes un klientu apmierinātības novērtēšana    10
4.9  Prognozētais klientu skaits    10
5.  Konkurenti    11
5.1  Konkurences līmenis    11
5.2  Nozīmīgākie konkurenti, viņu produktu un pakalpojumu cenas un darbības metodes    11
6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    12
6.1  Reklāma    12
6.2  Kādas produkta/pakalpojuma īpašības tiks īpaši akcentētas    12
6.3  Realizācijas apjoma plāni    12
6.4  Iespējamās cenu izmaiņas    12
6.5  Produktu un pakalpojumu attīstība un uzlabošana    12
7.  Projekta realizācija    13
7.1  Projekta realizācijai nepieciešamie resursi    13
7.2  Apgrozījuma raksturs    13
7.3  Norēķini ar piegādātājiem    13
7.4  Norēķini ar pircējiem    13
7.5  Projekta realizācijas laika grafiks (1 mēnesis)    13
7.6  Aizdevuma mērķis    14
7.7  Kopējā projekta summa    14
7.8  Aizdevuma summas pamatojums    14
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    15
8.1  Organizācijas struktūra un personāls    15
8.2  Kā tiks noteikta darba alga    15
9.  Finanšu plāni    16
Фрагмент работы

SIA „Eglītes” dibināta ar mērķi pārdot fiziskām un juridiskām personām ziemassvētku eglītes.
Izvēli par šo komercdarbības veidu noteica īpašumā esošais skujkoku mežs un tā teritoriālais izvietojums, tas ka katru gadu palielinās pieprasījums pēc ziemassvētku eglītēm.

SIA “Eglītes” pamatdarbība būs ziemassvētku eglīšu pārdošana fiziskām un juridiskām personām.
3.2 Ar ko produkts piesaistīs pircējus?
SIA „Eglītes” pārdos, piegādās un uzstādīs ziemassvētku eglītes par iedzīvotāju vidusslānim pieņemamu cenu.
3.3 Cenu noteikšanas principi
Cenas tiks noteiktas katram eglītes sugai, izmēram, tipam atsevišķi.
Ar mērķi piesaistīt vairāk pastāvīgo klientu tiks ieviestas atlaides un īpaši piedāvājumi lieliem iepirkumiem.
Cenu līmenis visiem produktiem būs zemāks vai vienāds ar tuvāko konkurentu piedāvātajām cenām. Uzņēmuma cenu stratēģija būs cenu konkurence.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация