Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:948707
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    4
1.2.  Uzņēmuma dibināšanas izmaksas    5
1.3.  Pakalpojuma raksturojums    5
2.  Tirgus analīze    8
2.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    8
2.2.  Konkurentu analīze    8
2.3.  Prognozes    10
2.4.  SVID analīze    10
3.  Mārketinga stratēģija    12
3.1.  Mārketinga stratēģijas struktūra    13
3.2.  Produkta dzīves cikls    13
3.3.  Cenu politika    13
3.4.  Tirgus iekarošana    14
3.5.  Reklāma    14
4.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
4.1.  Izvietojums    16
4.2.  Telpas un iekārtas    16
4.3.  Transporta līdzekļi    16
4.4.  Nepieciešamie pamatlīdzekļi    17
5.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    18
5.1.  Uzņēmuma vadība    18
5.2.  Uzņēmuma personāla darbinieku sastāvs un apraksts    18
5.3.  Amati, to funkcijas    19
5.4.  Personāla skaits un apmaksa    20
6.  Riska novērtējums    21
6.1.  Risku veidi un to novēršana    21
7.  Finanšu izklāsts    22
Фрагмент работы

3.5. Reklāma
Tā kā SIA “Fotogear” darbība ir orientēta galvenokārt uz pasākumu fotografēšanu un filmēšanu, tad arī reklāma galvenokārt tiks vērsta uz izklaidi.
Divas nedēļas pirms uzņēmuma atklāšanas tiks izmantota informējošā reklāma, kura tiks izvietota interneta vidē klipu un baneru veidā., jo interneta reklāma ir salīdzinoši lētāka un sasniedz lielāku auditoriju, nekā cita veida reklāmas. Kā arī žurnālā Veto Magazine tiks publicētas reklāmas, lai informētu cilvēkus par mums. Arī uzņēmuma portfolio kalpos kā reklāma.
Ļoti lielu vērību mēs pievērsīsim tieši biroja ārējam izskatam, izveidojot to tā, lai cilvēks jebkurā diennakts laikā pamanītu reklāmas. Tām jābūt interesantām un vilinošām, un tad potenciālie klienti izlems – apmeklēt mūs vai nē. Esam nolēmuši izvietot šāda veida reklāmas ne vien biroja apkārtnē, bet arī citviet Rīgā un pat ārpus Rīgas.
Lai pievērstu klientu uzmanību tieši mūsu uzņēmumam, mēs izmantosim sabiedrībā arvien populārāk kļuvušo reklāmas veidu – reklāmas apdruku uz transporta līdzekļiem. Šim nolūkam mēs izmantosim uzņēmumam piederošo vieglo automašīnu, uz kuras tiks uzdrukāts mūsu firmas logo, nosaukums un neliela apjoma informācija par to, kur mūs var atrast un ko spējam piedāvāt.

4. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA
4.1. Izvietojums
SIA “Fotogear” birojam ir izdevīgs izvietojums, kas neapšaubāmi sekmē uzņēmuma attīstību. Birojs atradīsies pašā Rīgā, Brīvības bulvārī 47, kas ir pašā Rīgas centrā, kas ir arī izdevīgi tālākiem Rīgas iedzīvotājiem, jo uz Brīvības ielas ir laba transporta. Daļa Latvijas iedzīvotāju nemēdz doties uz Rīgu, tāpēc būs iespēja sazināties ar mums caur e-pastu vai telefoniski un mēs paši ieradīsimies vajadzīgajā vietā. Ar savu neparasto un interesanto dizainu un reklāmu uzņēmums piesaistīs klientu uzmanību, tādējādi sekmējot un paātrinot attīstību un pilnveidošanos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация