Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:605664
 
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmējdarbības mērķi    5
1.3.  Nozares apraksts    5
1.4.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
2.nodaļa.  Produkcijas īss raksturojums    7
2.1.  PVC logi    8
2.2.  Koka un koka- alumīnija logi    12
2.3.  Bezrāmju balkonu iestiklošanas sistēma – LUMON    14
3.nodaļa.  Tirgus analīze    19
3.1.  Klienti    21
3.2.  Mērķa tirgus klienti    22
3.3  Tirgus segmentācija    22
3.4.  Konkurenti    23
3.5.  SIA „LOGUNNA” SVID ANALĪZE    23
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    26
4.1.  Cenu politika    26
4.2.  Produkciju cenas    27
4.2.  Tirgus iekarošana    32
4.3.  Reklāma    33
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšana    34
5.1.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas    34
  Darba algas aprēķins    36
  Pamatlīdzekļu un amortizācijas aprēķins    39
  Pašizmaksas aprēķins    40
  Plānotie ieņēmumi    43
  Plānotās izmaksas    45
  Peļņu/zaudējumu aprēķins    48
  Bilance    52
  Naudas plūsmas aprēķins    55
  Līzinga atmaksas grafiks    57
  Aizņēmuma atmaksas grafiks    59
  Secinājumi    62
Фрагмент работы

Ievads

Darba mērķis ir izvēlēties uzņēmējdarbības jomu un izplānot sava izvēlēta uzņēmuma mērķu, misiju un stratēģiju, novērtēt līdzīgā sfērā strādājošus uzņēmumus – konkurentus, veikt aprēķinus un kopēja darba apkopojumus un secinājumus, lai novērtētu savas idejas dzīvotspēju.
Mūsdienās ļoti strauji attīstās būvniecības nozare. Līdz ar to logu ražošana, montēšana būs pieprasīta. Tā kā latvijas logu tirgus ir piesātināts ar viendabīgu logu dizainu ražošanu, montēšanu un tehnoloģiju uzņēmumiem, mēs izvēlējamies izveidot nelielu uzņēmumu ar nosaukumu “LOGUNNA” Firma „LOGUNNA” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas darbosies PVC logu ražošanas sfērā, kas piedāvās diezgan jaunas tehnoloģijas balkonu stiklošanā, kas pagaidām nav īpaši attīstītās latvijas logu vidējā lieluma uzņēmumos. Galvenie firmas partneri būs skandināvijas uzņēmums „LUMON”, vācu uzņēmums „SCHUCO” un „ROTO”, Lielbritānijas stiklu uzņēmums „PILGINGTON”.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tas ir uzrakstīt biznesa plānu, ir nepieciešams nodefinēt uzņēmuma mērķa darbību, tas ieņēmumus un uzdevumus, izanalizēt konkurentu darbību. Apskatot darbību no firmas viedokļa, sastādīt plānu uzņēmuma attīstībai.
Mēs apskatīsim dažādus pamatelementus, tādus kā organizācijas mērķi, darbinieki, struktūra, darba kultūra un tehnoloģija. Paņemsim arī organizācijas tiešo un netiešo ārējās vidi – tas ir patērētāji, piegādātāji, konkurenti, likumdošana, sabiedriskas organizācijas, valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūras attiecības, valsts politika, zinātnes un tehnikas progress.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −18,48 €
Комплект работ Nr. 1172869
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация