-
SIA "Pieskāriens"
Nr. | Название главы | Стр. |
KOPSAVILKUMS | 4 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | Uzņēmuma biznesa idejas rašanās vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 7 |
2. | UZŅĒMUMA PRODUKTA RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 9 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 9 |
2.3. | Produkta kvalitāte | 11 |
2.4. | Pakalpojums Latvijas tirgū | 12 |
3. | TIRGUS ANALĪZE | 13 |
3.2. | Mērķauditorija | 15 |
3.3. | Konkurentu analīze | 15 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 16 |
4. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 18 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 18 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 19 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 19 |
5. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS | 23 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 23 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 24 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 25 |
6. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 27 |
6.2. | Vadītāju un nodarbināto funkcijas un atbildība | 27 |
6.3. | Darbinieku atalgojums un motivācija | 29 |
7. | RISKS UN PROBLĒMAS | 31 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 31 |
8. | FINANŠU INFORMĀCIJA | 33 |
8.2. | Bilance | 35 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 36 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 38 |
Masāžas salons SIA „Pieskāriens“ atrodas Preiļos, Raiņa bulvārī 17, kur pavisam netālu vienā virzienā no salona krustojas četras pilsētas galvenās ielās, bet otrā virzienā atrodas tūristu un pilsētnieku iemīļotais Preiļu pils parks. Raiņa bulvāris ir vienīgā pilsētas iela, kur ir ierobežota transporta braukšana, toties tas nesagādās grūtības salona apmeklētājiem, jo pāris metru attālumā atrodas autostāvvieta.Uzņēmuma dibinātāji ir Santa Bivbāne un Aija Klinta.
SIA „Pieskāriens“ misija ir piedāvāt Preiļu pilsētas iedzīvotājiem un tās viesiem profesionālu masāžu, kas kalpotu gan ārstnieciskos, gan labsajūtas uzlabošanas nolūkos, sniedzot ikvienam iespēju izbaudīt prasmīgu speciālistu sniegumu, kas darbotos ar jaunākajām un attīstītākajām metodēm.
Preiļi ir pilsēta, kas pamazām attīstās un mostas ar jaunām idejām, tā ir atvērta pozitīvām pārvērtībām. Tāpat arī ne vien preilieši, rūpējoties par savu veselību un tās uzlabošanu, bet arī tūristi, ciemojoties pilsētā, ir potenciālie salona klienti.
SIA „Pieskāriens“ klientiem tiek piedāvāts plašs masāžu klāsts, kas domāts gan ārstnieciskajiem, gan fiziskās labsajūtas un relaksācijas nolūkiem. Salona telpu siltie, mājīgie un maigie toņi radīs patīkamu atmosfēru un laipnais personāls iedvesmos klientus izmēģināt jebkuru no sniegtajiem masāžas pakalpojumiem.
Uzņēmums nākotnē plāno ieviest ar solārija pakalpojumus, kā arī izveidot masāžas salonu kaimiņpilsētā – Līvānos.
Lai uzņēmums varētu veiksmīgi attīstīties, nepieciešamais finansiālais atbalsts tika saņemts no AS „Hansabanka“, no kuras tika piešķirts kredīts 4000 Ls apmērā.
SIA „Pieskāriens“ ir raksturīgs pieaugošs klientu skaits un uzticība, kas balstīta uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un darbinieku pretimnākošo un silto attieksmi pret apmeklētājiem.
1.1.Uzņēmuma misija un mērķi
SIA "Pieskāriens" misija ir piedāvāt Preiļu pilsētas iedzīvotājiem un tās viesiem profesionālu masāžu, kas kalpotu gan ārstnieciskos, gan labsajūtas uzlabošanas nolūkos, kur ikvienam būtu iespēja izbaudīt prasmīgu speciālistu sniegumu, kas darbotos ar jaunākajām un attīstītākajām metodēm.
SIA „Pieskāriens” mērķi:
1.Stratēģiskie mērķi:
Līdz 2010. gadam palielināt peļņu 3 reizes
Līdz 2009. gadam izveidot masāžas salonu arī Preiļu kaimiņpilsētā Līvānos
…
- SIA "Pieskāriens"
- SIA "Plastic"
- SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Plastic"
Бизнес план для университета38
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Бизнес план для университета13
-
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Бизнес план для университета7
-
Biznesa plāns nekustamo īpašumu firmas izveidei
Бизнес план для университета38
Оцененный! -
Biznesa plāns
Бизнес план для университета21