Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:410495
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmums,produkts,pakalpojums    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Biznesa koncepcijas apraksts    4
1.3.  Pakalpojumu apraksts    5
1.4.  Ienākšana tirgū un attīstība    6
2.  Tirgus pētījums un analīze    7
2.1.  Klientu segmentācija    7
2.2.  Tirgus lielums un tendences    7
2.3.  Konkurence    8
3.  Mārketings    9
3.1.  Mārketinga stratēģija    9
3.2.  Cena,cenu politika    9
3.3.  Pārdošanas taktika    10
3.4.  Servisu garantijas    11
3.5.  Reklāma    11
3.6.  Piegādes,loģistika    11
4.  Cilvēku resursu menedžments    12
4.1.  Valde    12
4.2.  Darbinieki un atalgojums    12
5.  Riski,problēmas    13
6.  Finanšu plāns    14
6.1.  Paredzamās investīcijas    14
6.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    14
6.3.  Naudas plūsmas aprēķins    14
6.4.  Bilance,Budžets    14
6.5.  Izmaksu kontrole    14
7.  Attīstības plāns    15
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Biznesa plāns tiek veidots uzņēmumam SIA”PIPARKŪKA”.Uzņēmums nodarbojas ar preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu- paštaisītu piparkūku cepšanu un māksliniecisku noformēšanu pēc pasūtījuma,kā arī jau gatavu noformētu piparkūku pārdošanu.Uzņēmumā ražotie piparkūku izstrādājumi ļoti labi iederēsies dažādos pasākumos-korporatīvos vakaros,jubilejās,svētkos,kā arī individuāli dāvanā,vai arī vienkārši priekam.Uzņēmumā darboja pieci cilvēki ,tajā skaitā konditors un mākslinieki ar profesionālu izglītību,firma atrodas Valdemāra ielā 106/108.
Uzņēmuma mērķi ir ražot kvalitatīvas,paštaisītas piparkūkas ar pievienoto māksliniecisko vērtību,attīstīt paštaisītu piparkūku ražošanu Latvijā-paštaisītu lietu popularitāti un attīstīt uzņēmumu,ieguldot daļu peļņas materiālos un tehniskajās ierīcēs.SIA”PIPARKŪKA” plāno iegūt plašu klientu loku Latvijā,piedalīties piparkūku tirdziņos un izstādēs,iegūt brenda atpazīstamību Latvijā.
Uzņēmumam ir diezgan plaša mērķauditorija,kas atvieglo SIA”PIPARKŪKA” ekonomisko attīstību.Konkurentu tirgū nav daudz,tomēr ir daži lieli uzņēmumi,kuri plaši ražo konditorejas izstrādājumus,tajā skaitā arī piparkūkas,kas varētu traucēt klientu ieinteresētībai tieši paštaisītu produktu pirkšanā.Uzņēmumam ir mārketinga plāns,kurš ir atkarīgs no klientu daudzuma un peļņas,SIA”PIPARKŪKA” plāno izvietot reklāmu presē un internetā,veidot personīgo logotipu,kā arī aktīvi attīstīt uzņēmuma popularitāti draugu un paziņu lokā.
Firmai ir arī daži riski un problēmas,kuras uzņēmums centīsies novērst,jau iepriekš izdomājot problēmu risinājumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация