-
Skaistumkopšanas salona industrijas analīze
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Produktu raksturojums | 4 | |
SVID analīze | 7 | |
Vispārējs industrijas raksturojums | 8 | |
NACE klasifikators | 8 | |
Industrijas robežas | 8 | |
Iekļūšanas un izkļūšanas barjeras | 9 | |
Patērētāju pārslēgšanās iespējas | 9 | |
Svarīgākie resursi | 9 | |
Ietekmējošie (veiksmes) faktori | 10 | |
Industrijas attīstības fāze, perspektīvas | 10 | |
Valsts politika, regulējumi nozarē | 10 | |
Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte | 11 | |
Saistošās nozares | 11 | |
Konkurentu analīze | 12 | |
Tiešie konkurenti | 12 | |
Netiešie konkurenti | 13 | |
Potencionālā konkurence | 13 | |
Statistisko datu analīze | 14 | |
Iespēju un draudu (ID) analīze | 16 | |
Secinājumi | 17 | |
Informācijas avoti | 18 |
Secinājumi
Rakstot sava biznesa plāna- “Skaistumkopšanas salons Suntažos”, industrijas analīzi sapratu, ka šī nozare ir ļoti plaša, ar daudz konkurentiem, tomēr manis izvēlētajā reģionā šo konkurentu praktiski nav, bet skaistumkopšanas salons tur ir nepieciešams, jo ne tikai pilsētās dzīvojošie, bet arī lauku rajonos dzīvojošie vēlas izskatīties un justies labi, kā arī ietaupīt savu naudu un laiku.
Šajā nozarē ir augstas iekļūšanas barjeras, jo nepieciešams liels starta kapitāls aprīkojumam, izejvielām un materiāliem, kā arī kvalificēti un uzticami speciālisti, jo viena no barjerām ir tieši klientu klientu pārslēgšanās, jo pārsvarā jau katram ir savs frizieris, manikīra speciālists un kosmetologs, kas var sagādāt grūtības, tomēr nelielais konkurentu skaits šajā reģionā to būtiski atvieglo.
Lai uzņēmums vispār drīkstētu strādāt ir jāizpilda dažādi noteikumi un tiem jābūt stingri ievērotiem.
Šī nozare jau ir diez gan attīstīta un apzināta, tomēr vienmēr ir uz ko tiekties un kur augt, tādēļ ieviešot dažādus jaunievedumus šajā industrijā, tā kļūs vēl labāka un pieņemamāka patērētājiem.
Manuprāt, man ir lielas iespējas izsisties šajā nozarē, kā arī izveidot atpazīstamu un konkurētspējīgu uzņēmumu tuvākajā apkārtnē, jo pieprasījums pēc šāda skaistumkopšanas salona Suntažos nenoliedzami ir.
…
Saturs Ievads 3 Produktu raksturojums 4 SVID analīze 7 Vispārējs industrijas raksturojums 8 NACE klasifikators 8 Industrijas robežas 8 Iekļūšanas un izkļūšanas barjeras 9 Patērētāju pārslēgšanās iespējas 9 Svarīgākie resursi 9 Ietekmējošie (veiksmes) faktori 10 Industrijas attīstības fāze, perspektīvas 10 Valsts politika, regulējumi nozarē 10 Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte 11 Saistošās nozares 11 Konkurentu analīze 12 Tiešie konkurenti 12 Netiešie konkurenti 13 Potencionālā konkurence 13 Statistisko datu analīze 14 Iespēju un draudu (ID) analīze 16 Secinājumi 17 Informācijas avoti 18
- Skaistumkopšanas salona industrijas analīze
- Skaistumkopšanas salons SIA "Alise"
- Skaistumkopšanas salons SIA “Melānija”
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Skaistumkopšanas salons SIA "Alise"
Бизнес план для средней школы14
-
Skaistumkopšanas salons "Beauty"
Бизнес план для средней школы12
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для средней школы15
-
Skaistumkopšanas salons
Бизнес план для средней школы18
-
Skaistumkopšanas salona biznesa plāns
Бизнес план для средней школы11