Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:551189
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība.    7
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība:    7
1.4.  Uzņēmuma vēsture.    7
1.5.  Uzņēmuma misija    8
1.6.  Uzņēmuma mērķi    8
1.6.1.  Stratēģiskie    8
1.6.2.  Taktiskie    8
1.6.3.  Operatīvie    8
1.7.  Uzņēmuma finansu vajadzības    8
2.nodaļa.  Pakalpojuma apraksts    9
2.1.  Pakalpojuma raksturojums    9
2.2.  Pakalpojumu sortiments un to raksturojums    9
2.3.  Pakalpjumu kvalitāte    10
2.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    10
3.nodaļa.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    13
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    14
3.3.2.  Konkurentu cenu politika    15
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    15
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    17
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    17
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    17
4.3.1.  Reklāma    18
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    18
5.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    20
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    20
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    21
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    21
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    24
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    24
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    24
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    25
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    25
7.nodaļa.  Problēmas un risks    27
7.1.  Risks    27
7.1.1.  Riska veidi un problēmas    27
7.1.2.  Riska mazināšanas pasākumi    27
8.nodaļa.  Finansu informācija    29
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    29
8.2.  Bilance    33
8.3.  Naudas plūsma    34
Фрагмент работы

Uzņēmums – sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Equus” – ir dibināts 2005. gada 1.janvārī Rīgā. Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Equus” (turpmāk tekstā SIA „Equus”) dibinātāji ir Anna Vilsone, Stīvens Klarks un Ilona Lapa. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 40 000 Ls (četrdesmit tūkstoši latu) un viss pamatkapitāls ir apmaksāts.
SIA „Equus” nodarbosies ar jāšanas sporta pakalpojumu sniegšanu – apmācību, nomas jāšanu, sacensību organizēšanu un privāto zirgu pansiju. Apmācība tiek piedāvāta konkūrā un iejādē, individuāli pielāgojoties katra klienta vēlmēm un spējām. Jāšanas sporta bāzē katram klientam tiek piemeklēti visatbilstošākie zirgi un piedāvāti katrai gaumei piemēroti pakalpojumi.
Uzņēmums atrodas Jaunciema gatvē 17a, Rīgā. Uz uzņēmumam piederošās zemes ir uzcelta sporta manēža, kā arī galvenā ēka savienojumā ar stalli. Jāšanas bāze ir viegli sasniedzama ar sabiedrisko un personīgo transportu, ceļš no Rīgas centra vidēji aizņem 30 minūtes.
Uzņēmuma mērķi tirgū ir veiksmīgi izveidot jāšanas sporta centru, strādāt ar panākumiem un peļņu un pārliecināt klientus, ka mēs esam vislabākie šī pakalpojuma nodrošinātāji. Ilgtermiņa mērķis ir darbību paplašināt, palielināt personālu un piesaistīt aizvien jaunus klientus no sabiedrības vidusslāņa. Biznesa plāns ļauj izvērtēt un prognozēt uzņēmuma izaugsmi tā pirmajā darbības gadā, kā arī ļauj gūt aptuvenu priekšstatu par tā tālāko darbību.
Pieprasījums pēc jāšanas sporta pakalpojuma ir vidējs, taču tas ir pārsvarā sabiedrības neinformētības dēļ. Valda uzskats, ka jāšanas sports ir dārga un ekskluzīva izklaide, kas pieejama tikai turīgiem sabiedrības slāņiem – SIA „Equus” centīsies lauzt šo stereotipu un ar mārketinga pasākumiem pārliecināt cilvēkus, ka arī sabiedrības vidusslānis var atļauties atpūtu zirga mugurā.
Galvenās SIA „Equus” priekšrocības ir tā saprātīgas cenas, saglabājot pakalpojuma kvalitāti. Tas tiks panākts sākotnēji strādājot ar salīdzinoši nelielu zirgu un treneru skaitu, kas pieaugs, palielinoties klientu skaitam un reputācijai. Veidojot cenas, tiks domāts par cilvēku maksātspēju, kā arī tās tiks noteiktas nedaudz zemākas, nekā konkurentiem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация