Aprakstīts starptautisks ēdināšanas uzņēmums, veikta pilnā SVID analīze + plus secinājumi un uzņēmuma apraksts.
Atzīme: 9
Stiprās puses
1. Unikāls produkts
Produkts ir unikāls un atšķirīgs no pārējo konkurentu produktiem, jo uzņēmums pasniedz un pārdod pārtiku no pašu audzētām izejvielām, tas veido videi draudzīgu uzņēmumu un veselīgi, un tīri pagatavotu maltīti Slikta atrašanās vieta
Veikals atrodas netālu no pašas Rīgas sirds, šis pagaidām ir vienīgais veikals Latvijā, taču izaugsme ir vēl 12 valstīs, kas rada lielāku finansiālo atbalstu uzņēmuma turpmākai izaugsmei. Līdz ar to, ka uzņēmums ir tikai viens Latvijā, nespēj sniegt siltā ēdiena pakalpojumus ārpus Rīgas, taču ar piegādi tiek pārvadāti uzņēmuma audzētie produkti.
2. Darbinieki ar īpašām zināšanām
Darbinieki ir profesionāli savā darbā, ne tikai Latvijā, bet arī pārējās uzņēmuma attīstības valstīs, pārzina vairākas valodas( 3 un vairāk ) , kā rezultātā uzņēmumam nav problēmu apkalpot ārvalstu klientus. Apmeklējot un iegūstot dažādus grādus ēdiena gatavošanā, klientu apkalpošanā, izejvielu audzēšanā. Finansiālais aspekts
Paaugstinoties dažādām cenām, pazeminās uzņēmuma ienākumi, jo daļa aiziet uz rēķinu nomaksu, līdz ar ko jāpaaugstina cenas produktiem, lai uzņēmums spētu nosegt visus nepieciešamos izdevumus.
3. Zināšanas par tehnoloģiju
Uzņēmums savā attīstībā izmanto visdažādākās tehnoloģijas visās uzņēmuma pārstāvētajās sfērās, kā rezultātā tiek sagatavota kvalitatīva un svaiga pārtika un izejvielas. Klientu trūkumi
Tā, kā paaugstinās cenas precei, ne visi klienti ir apmierināti ar to, līdz ar to zūd klienti, tāpat arī, uzņēmumam nav tik daudz klientu, jo visā Latvijā ir tikai viens RTE restorāns.s
4. Produkta kvalitāte
Uzņēmums rada kvalitatīvu un unikālu produktu, kā rezultātā konkurentiem nebūs tik viegli pārņemt vadību, jo uzņēmums attīstās ne tikai Latvijā, bet arī pārējās valstīs. Prece ir kvalitatīva, jo produkti ir audzēti tepat valstī, bez jebkādām ķimikālijām.
Kvalitatīva pārtika, kas ražota un audzēta pašu zemē.
Trūkst resursu
Atkarībā no laikapstākļiem tiek ietekmēta ražas kvalitāte un novākšana, lai visu saražoto produkciju novāktu no lauka nepieciešami lieli resursi un dārga tehnika, kas ne vienmēr ir pa kabatai uzņēmumam, paplašinot uzņēmumu ne tikai iegūst vairāk līdzekļu pārdodot saražoto, bet arī patērēt vairāk resursu uz saražotā novākšanu un pārstrādi.