-
Trešās kategorijas viesu nams
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kursa darba uzdevums | 4 |
2. | Viesu mājas raksturojums | 5 |
3. | Salīdzinājums ar citām viesu mājām | 6 |
4. | Viesu mājas iekārtojums atbilstoši III kategorijai | 8 |
5. | Viesu mājas organizatoriskā struktūra | 10 |
6. | Dienesta informācijas nodošanas plūsma viesu mājā | 13 |
7. | Amatu apraksts | 14 |
7.1. | Pienākumi, uzdevumi | 15 |
8. | Viesu uzņemšanas dienesta, darbinieku darba grafiks vienam mēnesim | 16 |
9. | Viesu uzņemšanas dienesta darba vietas iekārtojums, darba līdzekļi | 17 |
9.1. | Darba dokumentācija viesu uzņemšanas dienestam | 17 |
10. | Viesu cikls uzņēmumā | 20 |
11. | Aptaujas anketa | 22 |
Secinājumi | 25 | |
Izmantotā literatūra | 26 |
12. Viesu mājas vēlamā sadarbība ar tūrisma organizācijām un uzņēmumiem
Viesu māja „Upmala”, vēlētos sadarboties ar Dobeles jaunizveidoto tūrisma aģentūru „SANITA G”. Lai par mums uzzinātu pēc iespējas vairāk cilvēki.
Vēl ir vēlama sadarbība ar tādiem tūroperatoriem kā, „Novatours”, „Tez Tour”, „Impro ceļojumi”, ko arī dobelnieki ir īpaši iecienījuši. Ar šo tūroperatoru palīdzību par mūsu viesu māju tiktu ziņots arī ārpus Latvijas robežām.
Sadarbošos ar Aijas Cimermanes kāzu un svinību rīkotājfirmu SIA „Lustes”.
Saimniecība „Dumbrāji”, no kuras iegādāsimies svaigus dārzeņus un augļus.
Gaļas produktu iegāde no SIA „Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne”.
Reklāmu izvietošana:
Interneta resurss – www.viss.lv
Laikrakstos – „Zemgales Ziņas”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Čas”, „Vesti Segodņa”.
Žurnālā – „Tūrisms”
Veļas mazgātava SIA „Lukss”, J.Čakstes 17, Dobele
Ķīmiskā tīrītava SIA „Irve”, Uzvaras 2, Dobele
Secinājumi
Uzskatu, ka viesu māja „Upmala” būs iedzīvotāju, viesu un mans liels ieguvums. Tiktu nodrošinātas 18 darba vietas, kas šobrīd ir ļoti svarīgi, un būtu jauka atpūtas vieta viesiem.
Salīdzinājumā ar tuvākajām viesu mājām „Upmala” būtu lētākā atpūtas vieta.
Veidojot kursa darbu par III ketegorijas viesu māju, secināju, ka prasības šāda viesu nama izveidei ir diezgan augstas, taču lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientu, manuprāt, tas ir ļoti nepieciešams.
Veidojot organizatorisko struktūru, sapratu, lai notiktu laba sadarbība un attieksme starp darbiniekiem, nepieciešams veidot labu komandu.
Man kā viesnīcas īpašniecei, ir jāatlasa pēc iespējas labāki darbinieki, kas būtu profesionāli savos amatos.
…
Šis ir kursa darbs 1. Kursa darba uzdevums 2. Viesu mājas raksturojums 3. Salīdzinājums ar citām viesu mājām 4. Viesu mājas iekārtojums atbilstoši III kategorijai 5. Viesu mājas organizatoriskā struktūra 6. Dienesta informācijas nodošanas plūsma viesu mājā 7. Amatu apraksts 7.1. Pienākumi, uzdevumi 8. Viesu uzņemšanas dienesta, darbinieku darba grafiks vienam mēnesim 9. Viesu uzņemšanas dienesta darba vietas iekārtojums, darba līdzekļi 9.1. Darba dokumentācija viesu uzņemšanas dienestam 10. Viesu cikls uzņēmumā 11. Aptaujas anketa 12. Vēlamā sadarbība ar tūrisma organizācijām un uzņēmumiem Secinājumi
- Biznesa plāns viesu namam
- Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
- Trešās kategorijas viesu nams
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Бизнес план для средней школы8
-
Biznesa plāns viesu namam
Бизнес план для средней школы29
-
Atpūtas nams "AHA"
Бизнес план для средней школы15
-
Viesu nams "Green mama"
Бизнес план для средней школы22
-
Viesu mājas biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9