-
Uzņēmējdarbības plāns SIA "Moda"
Nr. | Название главы | Стр. |
KOPSAVILKUMS | 4 | |
1.1. | Uzņēmuma juridiskais status un īpašuma daļas | 6 |
1.2. | Vadība un organizācija | 7 |
1.3. | Uzņēmuma funkcionēšana | 8 |
1.4. | Uzņēmuma produkcija | 11 |
1.5. | Tirgus analīze | 13 |
1.6. | Mārketinga stratēģija | 16 |
1.7. | Problēmas un risks | 21 |
1.8. | SVID(SWOT) matrica | 23 |
2. | FINANŠU APRĒĶINI | 25 |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 32 |
KOPSAVILKUMS
Uzņēmuma dibinātāji prognozē reģistrēt jauno uzņēmumu – sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Moda”, Latvijas Republikas Komercreģistrā 2007. gada aprīļa beigās.
Uzņēmumu dibinātāji ir trīs fiziskas personas, kuras sabiedrībā ir ieguldījušas Ls 15000. Uzņēmuma dibinātāji un potenciālie darbinieki ir iepriekš darbojušies dažādos uzņēmumos. Vadošie darbinieki ir ieguvuši augstāko izglītību un labu pieredzi uzņēmumu vadīšanā, to profesionālās iemaņas ir vērtējamas, kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem. Tādejādi ir nodrošināts augsts sabiedrības vadības līmenis.
SIA ‘’Moda” galvenais darbības virziens ir augstas kvalitātes vīriešu apģērbu ražošana. Apģērbi tiks izgatavoti, tikai un vienīgi, no augstas kvalitātes materiāliem, kurus piegādā sabiedrība plaši pazīstams uzņēmums “V.I.P. Audums”. Sākotnēji uzņēmums ir iecerējis ražot trīs produkcijas veidus – uzvalkus, vīriešu žaketes un vīriešu bikses. Visus apģērbu modeļus izstrādā uz vietas uzņēmumā, ar kuru radīšanu nodarbojās augsti kvalificēts modelētājs. Visi modeļi ir ekskluzīvi un atbilst visām modes tendencēm. Katru gadu tiek izstrādāti jaunu veidu modeļi, un veco modeļu ražošana tiek pārtraukta, tādā veidā nepārsātinot tirgu ar viena veida modeļiem.
SIA ‘’Moda” atrodīsies pašā Latvijas centrā – Jelgavā, Madaru ielā 10. Šī vieta izceļas ar savu izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, jo nav tālu no Rīgas un citiem Latvijas lielākām reģionu centriem, kā arī nav tāli līdz Latvijas – Lietuvas robežai.
SIA ‘’Moda” visnopietnākie konkurenti ir ar Latvijas, Krievijas, Vācijas un Itālijas apģērbu ražotāji. Vietējo tirgu iekarot palīdz veiksmīgā sadarbība ar firmu “V.I.P. Audums”, kā arī ar tādiem lielākiem produkcijas izplatītājiem, kā firma “Blombergs” u.c.
Savā mārketinga stratēģijā SIA ‘’Moda” galvenokārt orientējas uz patērētājiem, kuru ienākumi ir vidēji vai augsti. Uzņēm mērķis ir izveidot sabiedrībā uzskatu kā par ekskluzīvu un augstas kvalitātes apģērbu ražotāju.
Uz nākotni SIA “Moda” raugās ar perspektīvi. Ir plānots sākt piedāvāt savu produkciju Lietuvā un arī Igaunijā, kā arī sakarā ar ieiešanu jaunos tirgos ir plānots paplašināt produkcijas sortimentu un arī ražošanas apjomus.
Tā kā uzņēmums nav pārāk liels, tad arī tā apgrozījums nav pārāk liels 67914Ls, bet kopējas izmaksas 62481Ls un peļņa, ko tas varētu nest pirmajā gadā varētu sasniegt pirms nodokļiem 5433Ls, tīrā peļņa 5120Ls. Ieguldītā pamatkapitāla ienesīgums ir 42.98%, bet ieguldītā pamatkapitāla atmaksāšanās laiks paredzams 2 gadi. Uzņēmuma finanšu neatkarības rādītājs ir augsts 82%, jo uzņēmums darbojas ar savu kapitālu un pagaidām nav ilgtermiņa saistības ar kreditoriem.…
Ļoti smalki sastādīts biznesa plāns jaundibināmam uzņēmumam. Veikti smalki aprēķini,kas redzami pielikumā, kā arī visas grāmatevdības prasības kā naudas plūsma, bilance, peļņas-zaudējuma aprēķins. SATURA RĀDĪTĀJS KOPSAVILKUMS 4 1.1.Uzņēmuma juridiskais status un īpašuma daļas 5 1.2.Vadība un organizācija 6 1.3.Uzņēmuma funkcionēšana 7 1.4.Uzņēmuma produkcija 9 1.5.Tirgus analīze 12 1.6.Mārketinga stratēģija 15 1.7.Problēmas un risks 19 1.8. SVID(SWOT) matrica 21 2. FINANŠU APRĒĶINI 23 LITERATŪRAS SARAKSTS 31 Gala atzīme par šo darbu bija 9.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
- Uzņēmējdarbības plāns SIA "Moda"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета34
Оцененный! -
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для университета13
Оцененный! -
Biznesa plāns SIA "IT serviss"
Бизнес план для университета18
-
Biznesa plāns par izklaides pasākumu organizēšanu
Бизнес план для университета30
-
Biznesa plāns picērijai
Бизнес план для университета29