Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:397789
 
Оценка:
Опубликованно: 11.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Projekta definēšana    3
1.1.  Projekta idejas apraksts    3
1.2.  Esošās situācijas apraksts    4
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    5
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    8
2.6.  Cenas un to struktūra    9
2.7.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    12
2.8.  Noslogojuma prognozēšana    13
3.  Finanšu iespēju izpēte    15
  Pielikums    18
Фрагмент работы

2.7. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja būs informēti par to, – ja ieraudzīs tās reklāmu televīzijā, avīzē, žurnālā, ja viņi būs nogaršojuši jaunu produktu vai ieguvuši tā paraugu. Pircēju var piesaistīt arī ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos u.tml..
Tā kā mūsu uzņēmuma preci var iegādāties interneta mājas lapā, tad arī mēs sevi reklamēsim tādās mājas lapās kā www.draugiem.lv , tur izveidojot savu lapu, kas ir bez maksas, un arī baneri, ka Latvijā ir iespējams iegādāties pašdarinātas apsveikuma kartiņas. Vēl mums ir plāni izveidot profilu tādos sociālajos tīklos kā www.facebook.com un www.twitter.com. Vēl ir ieplānots uzlikt baneri ar mūsu logo un sauli „Lai sirdij būtu prieks” www.inbox.lv. Tas jau ir paredzēts uzlikt divas nedēļas pirms uzņēmuma darbības sākuma.
Tā kā tika minēts, ka mūsu potenciālie klienti ir sievietes, tad plānots ir ievietot reklāmu vairākos sieviešu žurnālos kā Cosmopolitan, Ieva, Santa, Lilit, Shape un Privātā Dzīve jau tad, kad mājas lapa būs izveidota un strādājoša.
Lai ieinteresētu jauniešus, tad ir paredzēts izveidot bukletus par mūsu piedāvājumu, kuri tiktu izdalīti uz ielas, dažādās skolās.
Uzņēmumam attīstoties ar laiku, lai sevi popularizētu vairāk varētu atbalstīt kādu pasākumu (jauniešu pasākumi, pasākumi, kas domāti gan sievietēm, gan vīriešiem), kur varētu atrasties mūsu potenciālie klienti. Tāpat ir doma izveidot savu pasākumu ikvienam, kam ir interese. Pasākuma galvenā doma ir tāda, ka, piemēram, uz Lieldienām cilvēks pats var izveidot apsveikuma kartiņu, uzņēmums nodrošina dalībniekus ar materiāliem, kurus viņš var izvēlēties, tālāk kad šī viņa veidotā apsveikuma kartiņa ir uztaisīta pēc izvēles var uzdāvināt draugam vai pilnīgi svešam cilvēkam.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1331434
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация