-
Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma situācijas raksturojums | 5 |
1.1. | Apkalpoto cilvēku skaita salīdzinājums | 5 |
1.2. | Viesmīlības uzņēmumu skaita dinamika | 5 |
2. | Informācija par uzņēmumu | 6 |
2.1. | Viesnīca Royal Square Hotel | 6 |
2.2. | Uzņēmuma vadība | 6 |
3. | Viesnīcas pakalpojumi | 7 |
3.1. | Izmitināšanas pakalpojums | 7 |
3.2. | Ēdināšanas pakalpojumi | 7 |
3.3. | Lobby bārs | 8 |
4. | Marketinga elementi | 9 |
4.1. | Mērķa tirgus raksturojums, iespējas | 9 |
4.2. | Konkurence | 9 |
4.3. | Marketinga MIX elementu apraksts | 11 |
4.4. | Uzņēmuma stiprās un vājās puses | 12 |
4.5. | Uzņēmuma stratēģija | 13 |
5. | Finanšu aprēķini | 14 |
5.1. | Situācijas apraksts | 14 |
5.2. | Plānoto kapitālieguldījumu aprēķins | 14 |
5.3. | Algu budžeta aprēķins 1 mēnesim | 14 |
5.4. | Mēneša tekošo izdevumu aprēķins | 15 |
5.5. | Plānotā naudas plūsma pirmajam uzņēmuma darbības gadam | 17 |
5.6. | Peļņas/ zaudējumu aprēķins pēc pirmā uzņēmuma darbības gada, LS | 19 |
5.7. | Bilances sastadīšana | 19 |
Secinājumi | 21 | |
Izmantota literatūra un interneta resursi | 22 |
Secinājumi
1. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir tā darbības aktivitātes un stabilitātes svarīgs raksturojums.
2. Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīzes mērķis ir kvalitatīva, droša informācija par uzņēmuma finansiālo stāvokli, maksātspēju, ienesīgumu un parādiem.
3. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis lielā mērā nosaka, kādu taktiku un stratēģiju tirgū izvēlēsies tā vadītāji.
4. Tāpēc ik gadu tiek veikta detalizēta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze, lai noskaidrotu uzņēmuma stāvokli un varētu pieņemt vajadzīgos mērus stāvokļa uzlabošanai.
5. Uzņēmējam ir svarīgi zināt, cik maksātspējīgs ir uzņēmums un kādā veidā šo rādītāju varētu uzlabot.
6. Paņemta viesnīca pārskata gadu beidza ar peļņu, šī peļņa dod iespēju iegūldīt viesnīcas attīstība vai arī atdot naudu par kredītu.
7. Lai samazinātu izdevumus nepieciešams samazināt izmaksas, piemēram, atrast tādus piegādātājus, kuriem cenas ir mazākas, nekā esošiem piegādātājiem.
…
Visā pasaulē ir apzināta pilsētu tūrisma labvēlīgā ietekme uz pilsētu ekonomiskās un sociālās vides uzlabošanu un tā nenoliedzamo tendenciozo pieaugumu lielajās pilsētās. Tūrisma nozare mūsdienas attīstas ļoti strauji. Tūrisma attīstības problēma ir tāda, kā pakalpojuma kvalitāte ir samēra zemā, bet samaksa par to ir lielā. Kā arī ir tāda lieta, kā ārzemju tūristus visus apšmauc. Atieksme no iedzīvotāju puses ir samēra neskaidra, piemeram, ja tūrists palūdz palidzibu, tad lielākā daļa cilvēku uztaisīs tādu sejas izteiksmi, kā nezin valaodu un iet projām, bet ārzemes tā cilvēki nedara, tie labprāt palīdz citiem tūristiem, bet tam nepieciešams atbalsts gan no uzņēmējiem, gan valdības. Katrs no tiem veido šīs valsts tēlu. Var pateikt, kā Latvijai ir iespējas iekarot turisma tirgu Darba mērķis: nostiprināt teorētiskās zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas uzņēmējdarbības plānošanā. Darba uzdevumi: 1).Izstrādāt attīstības plānu topošam viesmīlības uzņēmumam ( izmitināšanas un ēdināšanas) ietverot marketinga un finansu daļas. 2).Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze;
- Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Automašīnu virsbūvju remonta uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета42