SECINĀJUMI
• Latvijā PVN ir 21%, līdz ar to tā ierindojas valstu top desmit, kā augstākā pievienotā nodokļa vērtība Eiropā.
• Viesnīcu noslogojums ievērojami mainās, pirmajā un ceturtajā ceturksnī tas ir mazāks, bet otrajā un trešajā ceturksnī lielāks.
• Kurzemes reģionā ir izteikta tūrisma mītņu sezonalitāte, jo nesezonā daudza sno tām tiek slēgtas un vairs nedarbojas.
• Latvijā ar katru gadu apkalpoto tūristu skaits pakāpeniski palielinās, arī pirmajā un ceturtajā ceturksnī.
• Latvijā ir stabila ekonomiskā situācija.
• Latvija un pašvaldības attīsta un uzlabo savu infrastruktūru, lai piesaistītu tūristus.
• „Blue Wave Hotel” peļņas sliekša cena ir 43.7 EUR.
• Jaunizveidotā viesnīca 2016.gadā darbosies ar 15874 EUR lieliem zaudējumiem.
• Kopējie apgrozījumi uzņēmumam pēc pārdošanas cenām ir 304290 EUR.
IETEIKUMI
• Lai jaunizveidotais uzņēmums būtu spējīgs pilnvērtīgi darboties visos ceturkšņos, tad ir nepieciešams izveidot uzņēmuma attīstības stratēģiju un vērīgi sekot līdzi valsts ekonomiskajai situācijai un tūristu tendenču izmaiņām.
• Lai mazinātu zaudējumu summu ir maksimāli jāpalielinapakalpojumu cenu, jāpiesaista vairāk klientus rīkojot dažādus pasākumus, festivālus.
• Vairāk jāiegulda reklāmā, bet tikai pirmajā uzņēmuma darbības gadā.
• Uzņēmuma finansiālo stāvokli var izmainīt samazinot darbinieku skaitu, vai arī algu.
• Ja Latvijā valdība izlems viesmīlības nozarē izmantot samazināto pievienotās vērtības nodokli, tad tas arī veicinās sekmīgu uzņēmuma darbību.
…