Koncepcijas mērķis ir parādīt veicamos pasākumus un nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru, prognozēt iespējamos ieņēmumu, iemaksas un riskus, lai varētu noteikt vai dotais investīciju projekts ir rentabls.
Uzņēmums paredzējis uzsākt tūrisma pakalpojumu sniegšanu.Tā kā uzņēmums veiks tūrisma pakalpojumus tikai 4 mēnešus gadā (vasaras sezonā), ņemot vērā citu netālu atrodošos viesu māju apmeklētību un viesu mājas apkalpošanas iespējas, viesu skaits pirmajā gadā varētu būt 240 – 300 viesi sezonā, jeb 15 – 19 viesi nedēļā. Viesu skaits atkarīgs no laika apstākļiem. Tā kā parasti viesi apmeklē viesu mājas nedēļas nogalēs tad viesu uzturēšanās laiks vidēji varētu būt 1-2 dienas. Naudas izteiksmē pirmajā gadā tas varētu būt ap 5000 Ls.
Nākamajā gadā ir plānots klientu skaitu palielināt par 25% un dažādojot sniegto pakalpojumu klāstu ienākumus palielināt par 30%. Turpmākajos gados plānots klientu skaitu palielināt par 10% gadā un ienākumus palielināt par 12% gadā.
Z/s tūrisma organizēšanai ir atvēlējusi sekojošus pamatlīdzekļus: vasaras māja (kopējā platība 180m2 6 istabas un konferenču zāle), pirts, mazgāšanās telpa ar dušu un zeme (kopējā platība 70ha, no tiem 5ha mežs un 2ha dīķi). Vēl saimniecībai ir nepieciešams iegādāties laivas, istabu iekārtojumu un dažādu citu inventāru 4000 Ls apmērā.
Apggrozāmos līdzekļus sastādīs galvenokārt tikai skaidra naura un apgrozāmie līdzekļi kas saistīti ar inventāru un pārtikas produktiem. Apgrozāmie līdzekļi varētu sastādīt 600-1200 Ls
Tūrisma paklpojumu nodrošināšanai tiks nodarbināti pieci darbinieki.
Galvenie uzņēmuma konkurenti ir netālu esošās z/s „Melderi” un z/s „Vingri”. Galvenie plusi salīdzinot ar konkurentiem ir piedāvāto pakalpojumu dažādība un cenu elestība, kā arī atrašanās vieta. Konkurentu plusi ir iegūta pieredze un iegūtie psastāvīgie klienti un reputācija, kas tūrisma biznesā ir būtiska.…