-
ZS "Fortūna"
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmuma mērķi un misija | 4 |
1.3. | Uzņēmuma vajadzība | 4 |
Pakalpojumu raksturojums | 5 | |
Tirgus analīze | 6 | |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 6 |
3.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 6 |
3.3. | Konkurences noteikšana | 6 |
Mārketinga stratēģija | 7 | |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 7 |
4.2. | Noieta veicināšanas pasākumi | 7 |
4.3. | Sadarbības partneri | 7 |
4.4. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 8 |
Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 9 | |
6.1. | Risks un problēmas | 10 |
6.2. | Riska un problēmu risinājums | 10 |
Finansu informācija | 11 |
2004. gada 23. februārī tika dibināta zemnieku saimniecība “Fortūna”, kas nodarbosies ar upeņu audzēšanu Latvijas tirgum. Tiks piedāvāti dažādi upeņu izstrādājumi. Tiks piedāvātas dažādas upeņu šķirnes gan saldās, gan paskābās. Klienti varēs iegādāties tās šķirnes ogas, kas viņam patīk vislabāk.
Uzņēmuma dibinātāji – Gunta Solima un Edgars Solims - Ir ieguldījuši savus finansiālos un materiālos līdzekļus, kuru vērtība , pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 1500Ls.
Veicot pētījumus Krāslavas rajonā un Latvijā, jāsaka, ka ar upeņu audzēšanu nodarbojas minimāli, bet tomēr jau attīstās un arī pieprasījums aug pēc Latvijā ražotiem produktiem. Aug arī pieprasījums pēc veselīgas pārtikas, un upenes ir ļoti veselīgas, tās kalpo arī kā ārstnieciskas zāles.
Lai izturētu konkurenci, z/s “Fortūna” mēģinās sevi parādīt ar neapšaubāmu kvalitāti, šķirņu daudzveidību un labu apkalpošanu. Tiks pieņemti arī pasūtījumi.
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšana ir tā popularitāte, tādēļ z/s “Fortūna” īpašu uzmanību pievērsīs reklāmai vietējā mērogā.
z/s “Fortūna” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu.
…
1. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………… ... ... .. 4. 1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu…………………………………………………………… ... ... . .. 4. 1.2. Uzņēmuma mērķi un misija……………………………………………………………… ... ... . ……….. 4. 1.3. Uzņēmuma vajadzība…………………………………………………………… ... .………………………. . 4. 2. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………… ... ... . 5. Pakalpojumu raksturojums ……………………………………………………………………………………………………….. 5. 3. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 6. Tirgus analīze ……………………………………………………………………………………………………………………………… 6. 3.1. Tirgus vispārējs raksturojums ………………………………………………………………………………. 6. 3.2. Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana ………………………………………………………………. 6. 3.3. Konkurences noteikšana ………………………………………………………………………………………… 6. 4. nodaļa ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 7. Mārketinga stratēģija…………………………………………………………………………………………………………………… 7. 4.1. Uzņēmuma cenu politika ………………………………………………………………………………. 7. 4.2. Noieta veicināšanas pasākumi ……………………………………………………………………. 7. 4.3. Sadarbības partneri ………………………………………………………………………………………… 7. 4.4. Sabiedriskā viedokļa veidošana …………………………………………………………………… 8. 5. nodaļa……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9. Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas ……………………………………………………………………… 9. 6. nodaļa …………………………………………………………………………………………………………………………………….… 10. 6.1. Risks un problēmas ………………………………………………………………………………………………… 10. 6.2. Riska un problēmu risinājums
- Biznesa plāns autoservisam
-
SIA "Datorsalons"
Бизнес план22 Бизнес, Компьютеры, программирование, электроника
- ZS "Fortūna"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Бизнес план для средней школы8
-
Avīze "Pasta Balodis"
Бизнес план для средней школы9
-
SIA "I-deja"
Бизнес план для средней школы18
-
Biznesa plāns autoservisam
Бизнес план для средней школы15
Оцененный! -
"Aktīvs-Plus" biznesa plāns
Бизнес план для средней школы14