Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:856848
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pirmsskolas vecuma bērnu izpratnes par sava ķermeņa attīstību teorētiskie aspekti    7
1.1.  2-3 gadus vecu bērnu sava ķermeņa apzināšanas fiziskās attīstības īpatnības un novērtēšanas īpatnības    7
1.2.  Sporta rotaļnodarbības teorētiskais raksturojums    12
2.  Sporta rotaļnodarbību konspekti    18
3.  Pētījums par 2-3 gadus vecu bērnu izpratnes par sava ķermeņa attīstību sporta rotaļnodarbībās    36
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    36
3.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati un to analīze    37
  Secinājumi    46
  Izmantota literatūra    47
Фрагмент работы

1.1. 2-3 gadus veco bērnu sava ķermeņa apzināšanas fiziskās attīstības īpatnības un novērtēšanas īpatnības
Par agrīno bērnību sauc bērna attīstību no 1 līdz 3 gadu vecumam. Šim periodam ir jāveltī vislielākā uzmanība, jo šajā laikā sāk attīstīties bērna personības galvenās kvalitātes, tādas kā ES koncepcija, saskarsmes prasmes un iemaņas, sociālās lomas uz atdarināšanas un empātijas pamata, priekšmetu nosaukumu apgavē (Svence, 1999).
Bērna attīstība ir process, kura pamatā ir organismā notiekošās bioloģiskās norises. Bērna augšana un attīstība noris nevienmērīgi. Bērna attīstību var iedalīt vairākos periodos - nosacītos mūža posmos, kuros bērnam piemīt raksturīgas fizioloģiskas un psiholoģiskas īpatnības. Katram periodam ir savi fizioloģiski un garīgie attīstības rādītāji.
Psiholoģijā šo attīstības periodu (2 - 3 gadi) ir pieņemts saukt par mazbērna periodu jeb agro bērnību. Vadošā darbība 2 - 3 gadus veciem bērniem ir rotaļa.
2-3 gadu vecumā rotaļa izaug no bērna manipulācijām ar priekšmetiem. Sākotnēji bērnu aizrauj pati darbošanās kopā ar pieaugušo, atdarinot tieši pašas darbības.
Šajā vecumā turpina pastāvēt bērna emocionāli tiešais kontakts ar pieaugušo, taču jaunais komunikācijā ir sadarbība starp pieaugušo un bērnu, kas norit bērnam mācoties veikt priekšmetiskas darbības. Bērns grib, lai pieaugušais piedalās viņa darbībās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация