Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:802093
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  AНОТАЦЫЯ    4
  IEVADS    6
1.  LATVIJAS APDROŠINĀŠANAS TIRGUS RAKSTUROJUMS    9
1.1.  Apdrošināšanas tirgus būtība, vēsture    9
1.2.  Likumdošana apdrošināšanas nozarē    22
1.3.  Konkurence apdrošināšanas tirgū    24
1.4.  Apdrošināšanas kompāniju finansiālie rādītāji    28
2.  AAS BTA DARBĪBA APDROŠINĀŠANAS TIRGŪ    36
2.1.  AAS BTA darbības izvērtējums    36
2.2.  AAS BTA finansiālie rādītāji    44
2.3.  ”McKinsey „matrica stratēģisko risinājumu izstrādei    48
3.  AAS BTA TIRGUS DAĻAS PALIELINĀŠANAS IESPĒJAS    51
3.1.  Tirgus ietilpības ietekmējošie faktori    51
3.2.  ”BTA”tirgus daļas izvērtējums    54
3.3.  AAS BTA pozīcijas tirgū klientu vērtējumā    55
4.  AAS BTA MĀRKETINGA PROGRAMMA DARBĪBAS PILNVEIDOŠANAI    69
4.1.  Mārketinga elementu kompleksa stratēģija    74
4.2.  AAS „BTA” mārketinga plāns pa mārketinga mixelementiem    78
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    83
  SAĪSINĀJUMU SARAKSTS    87
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    88
  PIELIKUMI    90
Фрагмент работы

IEVADS
Apdrošināšanas tirgum Latvijā un arī pasaulē ir liela nozīme, tas garantē stabilitāti un līdzekļu drošību. Pieprasījumam pēc apdrošināšanas ir tendence palielināties, pieaug arī piedāvājums, taču apdrošināšanas bizness atkarīgs no sabiedrības maksātspējas līmeņa un uzticēšanās pakāpes, kā arī no likumdošanas un kontrolējošo struktūru darbības.
Pēdējos gados Latvijā bija vērojama strauja ekonomiskā izaugsme-būvniecības bums un īpašuma vērtības pieaugums, kā arī kreditēšanas un līzinga apjomu palielināšanās. Kā piemēru var minēt kaut vai jauno automašīnu tirgus vērienīgo pieaugumu mūsu valstī. Šie faktori ir tieši veicinājuši apdrošināšanas lomas pieaugumu un tirgus attīstību, kas pēdējos gados bijusi strauja. Pateicoties kreditēšanas prasībām ievērojami ir attīstījusies arī īpašuma apdrošināšana.
Taču 2007. gada valdības realizētie pretinflācijas pasākumi ietekmējuši nekustamā īpašuma tirgu-pretinflācijas pasākumu un procentu likmju pieauguma dēļ kredīti kļuvuši mazāk pieejami un pieprasījums samazinās. Tas pats attiecas arī uz jauno automašīnu iegādi līzingā. Līdz ar to tas skar arī apdrošināšanas tirgu. Inflācija, kas 2007. gadā ir skārusi apdrošinātājus, ir daudz lielāka, jo inflācija medicīnas, būvniecības un auto remonta nozarē ir daudz augstāka par valstī vidējo inflācijas rādītāju.
Konkurence apdrošināšanas jomā ir ļoti liela, jaunu konkurences dimensiju apdrošināšanas tirgū radīs arī ārvalstu apdrošināšanas kompāniju ienākšana Latvijas tirgū. Līdz ar to apdrošināšanas tirgū paredzama sīva cīņa par katru klientu -gan esošo, gan potenciālo.
Apdrošināšanas kompānijām savās 2008.gada darbības prognozēs jārēķinās ar Latvijas tautsaimniecības attīstības tempu iespējamu būtisku kritumu un ari konkurences saasināšanos, parādoties jauniem tirgus dalībniekiem.
Apdrošināšanas kompānija „BTA” 2007.gadā realizēja savu 1996.gada izvirzīto mērķi –tā kļuva par Latvijas lielāko apdrošināšanas kompāniju gan pēc bruto prēmiju apjoma, gan pēc tehnisko rezervju apjoma un bilances kopsummas, apsteidzot savus sīvākos konkurentus apdrošināšanas kompāniju „Balta”. Lai apdrošināšanas kompānija „BTA” saglabātu līderpozīcijas, ir jāturpina palielināt tirgus daļa, piesaistot jaunus klientus un saglabājot esošos.
Lai noturētu esošos un piesaistītu jaunus klientus ir jāizzina klientu vajadzības, vēlmes un jānoskaidro, kādi ir klientam svarīgie faktori ,pēc kuriem tas izvēlas apdrošināšanas kompāniju -vai tā ir kvalitatīva apkalpošana, serviss un drošība, vai tas ir plaši pieejams filiāļu tīkls, vai tā ir cena, vai tas ir kompānijas zīmols un atpazīstamība ,vai klientu izvēli nosaka reklāma un dažādas akcijas utt.
Lai to noskaidrotu, autore veic pētījumu. Pētījumam autore izmanto aptaujas metodi - izstrādāta aptaujas anketa un aptaujāti 200 respondentu- apdrošināšanas kompāniju klienti. Pētījumā aptaujāti ne tikai apdrošināšanas kompānijas „BTA” klienti, bet arī konkurējošo apdrošināšanas kompāniju klienti. Pētījums veikts ar mērķi izprast kādi kritēriji klientiem ir svarīgi, izvēloties apdrošināšanas kompāniju, jo tikai noturot esošos klientus, kā arī piesaistot jaunus AAS „BTA” spētu palielināt tirgus daļu un noturēt līderpozīcijas apdrošināšanas tirgū. Iegūtie pētījuma secinājumi izmantoti AAS” BTA” mārketinga programmas izstrādāšanā līderpozīciju noturēšanai un klientu lojalitātes stiprināšanai.

Darba tēma :AAS BTA darbības pilnveidošana tirgus daļas palielināšanā.
Darba mērķis: Izpētīt AAS BTA darbības pilnveidošanas iespējas tirgus daļas palielināšanā.
Darba mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti darba uzdevumi.
Darba uzdevumi:
1.Raksturot Latvijas apdrošināšanas tirgu.
2.Izvērtēt AAS „BTA” darbību.
3.Izpētīt AAS „BTA” tirgus daļas palielināšanas iespējas.
4.Izstrādāt mārketinga programmu AAS „BTA” darbības pilnveidošanai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация