Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,01 (14%)
Со скидкой*:
18,47
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:900974
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbības analīze    8
1.1.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, vēsture    8
1.2.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, 2005.gada darbības analīze    9
1.3.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārvaldes institūcijas    11
1.4.  Bankas produkti un pakalpojumi    13
2. nodaļa  Bankas klients    18
2.1.  Klientu segmentācija    22
2.2.  Klientu tipi    27
2.3.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klientu analīze    30
3. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē    36
3.1.  Klientu palielināšanas iespējas A/S ,,Latvijas Krājbanka,,    42
3.1.1.  Reklāmas kampaņas A/S ,,Latvijas Krājbanka,,    43
3.2.  Darbinieku motivācija    46
3.3.  Darba samaksas principi uzņēmumā    50
3.4.  Darbinieku apmācība    52
3.5.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbinieku apmācība, motivācija    53
3.4.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārdošanas standarts    58
4. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles pārdošanas stratēģija    70
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
Фрагмент работы

Maģistra darba mērķis ir: analizēt, izvērtēt un virzīt klientu piesaistes, saglabāšanas un skaita palielināšanas iespējas A/S “Latvijas Krājbanka”, ņemot vērā bankas darbību.
Tiek izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
Padziļināta A/S ,,Latvijas Krājbankas,, tirgus situācijas analīze, noteiktas tirgus daļas apzināšana, kuru apkalpo konkrētā banka;
Analizēt un pētīt bankas klientu – fizisko personu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanas servisu;
Pētīt bankas klientu segmentāciju un tipus, izvērtēt to plusus un mīnusus, izvirzīt risinājumus situācijas uzlabošanai;
Veikt anketēšanu klientu vidū, kā arī apkopot un analizēt to atbildes;
Analizēt A/S “Latvijas Krājbanka” darbinieku motivācijas uzlabošanas iespējas;
Analizējot un apkopojot teorētisko bāzi, iegūto informāciju un veicot zinātniecisku pētījumu un analīzi, kas balstīts un anketēšanu un darba autores novērojumiem, sniegt secinājumus un priekšlikumus.
Maģistra darbs sastāv no četrām pamata nodaļām. Pirmā nodaļa ietver teorētisko bāzi par A/S ,,Latvijas Krājbankas,, darbības nozari, to īpatnībām. Otrā nodaļā tiek apskatīta informācija par bankas klientu. Tiek pētīta klientu segmentācijas nozīme uz bankas darbības attīstību. Tiek apskatīti klientu tipi, kas būtiski ietekmē bankas pašreizējo darbību. Lai noskaidrotu bankas klientu vēlmes, vajadzības un apmierinātību ar A/S ,,Latvijas Krājbankas,, piedāvātajiem produktiem, mārketinga aktivitātēm un bankas personāla apkalpošanu, tika veikta aptauja, kurā piedalījās A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klienti. Trešā nodaļā autore apskata A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē. Kā vienu no mārketinga stratēģijas veidiem klientu piesaistē autore apskata reklāmas kampaņas. Svarīgu lomu, klientu piesaistē un saglabāšanā, ieņem bankas darbinieks. Gan darbinieku motivācija, apmācība un samaksas ieņem svarīgu lomu biznesa attīstībā un kopēju mērķu sasniegšanā. Tiek izstrādātas mārketinga stratēģijas klientu piesaistē, darbības veicināšanā un noturēšanā, izmantojot pētījumu rezultātus, kas veikta izmantojot statistikas datus. Ceturtajā nodaļā autore sīkāk analizē A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles vidi, darbību, klientus un darbiniekus, kā rezultātā tiek izstrādāti nepieciešamie uzlabojumi, kas saistīti ar klientu piesaisti, saglabāšanu un skaita palielināšanu. Maģistra darbu noslēdz secinājumi un priekšlikumi, kuros darba autore iekļāvusi pētījumu rezultātus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −32,21 €
Комплект работ Nr. 1238808
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/900974

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация