Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:574545
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
2.  Organizāciju korporatīvā tēla veidošana    7
1.1.  Korporatīvā tēla būtība    7
1.2.  Korporatīvā tēla veidošanas un pārvaldīšanas process    9
1.3.  Korporatīvā tēla struktūra    11
3.  Pašreizējas bankas pozīcijas un tēls starptautiskajā līmenī    16
2.1.  Vispārēja informācija par banku    16
2.2.  Bankas vieta un loma starptautiskajā tirgū    17
4.  Pasākumi bankas korporatīva tēla veidošanai    24
3.1.  Sadarbība ar starptautiskajām organizācijās    24
3.1.1.  Piedalīšanās starptautiskajās konferencēs    24
3.1.2.  Semināru organizēšana    26
3.2.  Sadarbība ar starptautiskajiem izdevumiem    28
3.2.1.  Starptautisko apbalvojumu saņemšana finanšu jomā    28
3.2.2.  Publikācijas starptautiskajos izdevumos    31
3.3.  Pasākumi vērsti uz bankas tēla atpazīšanu starptautiskajā tirgū    33
3.3.1.  Piedalīšanas sindikātu izsniegšanā un vērtspapīru emitēšanā    33
3.3.2.  Bankas web lapas uzturēšana angļu valodā    40
3.3.3.  Bankas filiāļu un pārstāvniecību tīkla paplašināšana    41
3.4.  Sadarbība ar reitinga aģentūrām    42
5.  Danske bankas korporatīva tēla apskats un veikto pasākumu analīze    46
4.1.  Danske bankas izvēles pamatojums    46
4.2.  Danske bankas korporatīva tēla veidošanas pasākumu analīzes rezultāti    48
4.2.1.  Piedalīšanos starptautiskajās konferencēs un semināru organizēšana    48
4.2.2.  Starptautisko apbalvojumu saņemšana    49
4.2.3.  Publikācijas starptautiskajos izdevumos    49
4.2.4.  Piedalīšanas sindikātu izsniegšanā un vērtspapīru emitēšanā    49
4.2.5.  Bankas web lapas uzturēšana    50
4.2.6.  Bankas filiāļu un meitas uzņēmumu tīkla paplašināšana    51
4.2.7.  Sadarbība ar reitinga aģentūrām    51
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    58
Фрагмент работы

Problēmas aktualitāte. Tuvojoties Latvijas iestāšanai Eiropas Savienībā arvien aktuālāks finanšu nozarē paliek jautājums par konkurences pastiprināšanos banku sektorā, kā arī par to, kā ir jārīkojas bankām lai saglabātu savas pozīcijas un izdzīvotu. No vienas puses finanšu tirgus paliks plašāks un tā dalībniekiem tiks piedāvātas jaunas iespējas. Savukārt, no otras puses, jau esošajā Latvijas banku tirgū ienāks finanšu institūcijas, kas ir lielākas salīdzinot ar vietējiem tirgus spēlētājiem, pazīstamākas pasaulē, ar lielāku pieredzi un resursiem. Lai spētu pārdzīvot nākotnes izmaiņas tirgū, bankām ir jāstiprina savas esošas pozīcijas un pēc iespējas jāpadara savs brends atpazīstamāks arī Eiropā, lai atveroties robežām gan patērētāji gan potenciālie partneri uzticētos vietējām bankām. Tāpēc bankas korporatīva tēla veidošana starptautiskajā līmenī ir ļoti svarīgs process.
Darba pētījuma objekts ir a/s “Parekss-banka” (turpmāk tekstā Parekss-banka), kas ir Latvijas banku sektora vadošā, kā arī starptautiskajā finanšu tirgū plaši pazīstama institūcija, kad pētījuma priekšmets ir Parekss-bankas korporatīvā tēla veidošana starptautiskajā līmenī.
Tēls (image) ir vispārēja sabiedrības ideja par produktu, brendu vai kompāniju. Korporatīvais tēls (corporate image) ir organizācijas ideja par to, kā šo organizāciju uztver sabiedrība.1
Pozitīvs tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Tas arī atvieglo organizācijas operāciju kārtošanu un piekļūšanu pie resursiem (finanšu, informācijas, cilvēku, materiāliem u.c.). Šodien tēla veidošanas, atbalsta un optimizācijas darbi tiek veikti ne tikai priekš organizācijām un personām, bet arī priekš valstīm, kā arī priekš pasaules un valstu reģioniem.
Šī darba mērķis ir analizēt vietēja finanšu tirgus dalībnieka – Parekss-bankas – darbību šajā jomā starptautiskajā līmenī, salīdzināt to ar Eiropas banku pieredzi un izstrādāt bankas korporatīva tēla veidošanas rīcības plānu Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā (ES).
Sakarā ar to, ka darba ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt bankas korporatīva tēla veidošanas procesu visās pasaules valstīs šajā darbā bankas korporatīva tēla veidošana starptautiskajā līmenī tiek pētīta tikai Rietumeiropas valstu ietvaros, ņemot vērā ES jautājuma aktualitāti.

Darba uzdevumi ir:
Pašreizējas Parekss-bankas pozīcijas un tēla analīze starptautiskajā līmenī;
Pasākumu, kas tiek veikti bankas korporatīva tēla veidošanai, izpēte;
Rietumeiropas banku korporatīvo tēlu apskats un pieredzes analīze;
Parekss-bankas rīcību plāna izstrādāšana.

Darba izstrādāšanā tiek izmantotas šādas metodes:
Informācijas savākšana un analīze par Parekss-bankas eksistējošo pozīciju starptautiskajā tirgū;
Informācijas apkopošana un strukturēšana par Parekss-bankas tēla veidošanas veiktajiem pasākumiem pēc to veida;
Parekss-bankas tēla veidošanas jomā veikto pasākumu analīze, to mērķu un rezultātu noteikšana;
Parekss-bankai līdzīgas Eiropas bankas izvēle pēc tas vēstures un attīstības gaitas, tas veikto pasākumu tēla veidošanas jomā, pētīšana un salīdzināšana ar Parekss-bankas veiktajiem pasākumiem;…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация