Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:724731
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    7
1.  MANUĀLĀS PĀRNESUMU KĀRBAS DEMONTĀŽAS PROCESS    8
2.  GALVENĀ PĀRVADA DEMONTĀŽA UN DEFEKTĒŠANA    25
2.1.  Diferenciāla izņemšana    28
2.2.  Diferenciāla ielikšana    29
2.3.  Galvenā pārvada spēles jeb sazobes brīvkustības regulēšana    31
2.4.  Galvenā pārvada kopējā spriegojuma pārbaude    31
2.5.  Galvenā pārvada regulēšana    32
3.  MEHĀNISKĀS PĀRNESUMKĀRBAS, SAJŪGA KONSTRUKCIJAS PĀRBAUDE UN IESPĒJAMIE DEFEKTI    33
4.  PIECU PĀRNESUMU MANUĀLĀS KĀRBAS IZJAUKŠANA, GULTŅU NOMAIŅA UN SALIKŠANA    35
5.  PRIEKŠĒJĀS PIEDZIŅAS PĀRNESUMKĀRBAS KOPĀ AR DIFERENCIĀLI DEMONTĀŽA DEFEKTĒŠANA, DETAĻU NOMAIŅA UN MONTĀŽA    38
6.  PĀRNESUMKĀRBAS BIEŽĀK SATOPAMIE DEFEKTI UN TO NOVĒRŠANA    41
6.1.  Pārnesumkārbas defektēšana izjaucot vārpstas    42
6.2.  Defektēšana izņemot vārpstas un zobratus    43
6.3.  Pārbīdāmo dakšu un slīdņu defektēšana    44
6.4.  Vārpstu rievu un salieces defektēšana    45
6.5.  Mazāksvarīgu detaļu defektēšana    45
6.6.  Vītņu savienojumu defektēšana un remonts    47
6.7.  Pārnesumkārbas salikšanas noteikumi    47
6.8.  Defektēšana pēc pārnesumkārbas remonta    48
7.  MEHĀNISKĀS PAKĀPJVEIDA TRANSMISIJAS MEHĀNISMU KOPŠANA UN TRAUCĒJUMU NOVĒRŠANA    49
8.  SAJŪGA UZBŪVE, SASTOPAMIE DEFEKTI UN REMONTS    53
8.1.  Sajūga tehniskā stāvokļa noteikšana    54
8.2.  Sajūga raksturīgākie defekti, to cēloņi un novēršanas metodes    54
8.3.  Sajūga demontāža, pārbaude, uzstādīšana    57
8.4.  Sajūga pārējo daļu remonts    58
9.  KARDĀNPĀRVADA DEMONTĀŽA, DEFEKTĒŠANA REMONTS UN MONTĀŽA    60
9.1.  Kardānvārpstu sastāvdaļu defekti un remonts    60
9.2.  Kardānpārvada darbības traucējumi un to novēršana    63
9.3.  Dzenošā tilta regulēšana    64
10.  PROBLĒMAS UN RISINĀJUMI    65
11.  PRAKTISKAIS DARBS STUDENTIEM    72
12.  STENDA UN PALĪGIERĪČU IZGATAVOŠANAS IZMAKSAS    76
13.  DARBA DROŠĪBAS NOTEIKUMI STRĀDĀJOT AR TRANSMISIJAS MAKETA MODELI    80
14.  SECINĀJUMI    82
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    83
Фрагмент работы

14. SECINĀJUMI
Apkopojot dažādus literatūras avotus varam secināt, ka automobiļu transmisija ir salīdzinoši komplicēta sistēma ar daudz un dažādiem mehāniski funkcionāliem elementiem.
Mehāniskajām pārnesumkārbām galvenokārt tiek bojāti gultņi, gultņu ligzdas, pārnesumu zobrati kā arī blīvslēgi un citi blīvējošie elementi.
Viens no iemesliem kāpēc var rasties paātrināta detaļu dilšana ir eļļojošo smērvielu trūkums, kā arī eļļas līmeņa nepietiekamība. Pārnesum kārbās pie regulārajām apkopēm jāpārbauda eļļas līmenis, ja nepieciešams tā ir jānomaina, kā arī vizuāli jāpārbauda eļļas noplūdes.
Protams jāatzīmē arī tas, ka pārnesumu kārbas mūsdienās ir iespējams viegli nomainīt un aizstāt ar lietotu, kā rezultātā pārnesumkārbas defektēšana un remonts atkrīt. Šādā gadījumā tiek nomainītas detaļas sajūga sistēmā (sajūga disks, piespiedēj disks, ja nepieciešams arī spara rats, izspiedējgultnis un tā tālāk.)
Mūsdienās ražotāji atsevišķām automašīnām piedāvā remonta komplektu kas ir viens vesels un sastāv no sajūga diska, kurvja, piespiedēj diska utt. Šāds komplekts protams ir dārgāks bet tas nodrošina visa mezgla pilnvērtīgu darbību bez traucējumiem, kā arī vienkāršāku tā nomaiņu.
Bez ātrumkārbas un sajūga transmisijā arī ietilpst galvenais pārvads kopā ar diferenciāli.
Galveno pārvadu arī ir iespējams nomainīt pret jaunu vai lietotu, to neremontējot. Remontējot galveno pārvadu pārsvarā tiek nomainīti gultņi un eļļa, kā arī veikta tā regulēšana.
Un kā beidzot par piedziņas sistēmu kalpo kardānpārvadi, pus asis, jeb vienādu leņķisko ātrumu pus asis. To konstruktīvie izpildījumi arī ir daudz un dažādi taču galvenā darba nozīme ir vienāda. Šos elementus arī ir iespēja remontēt, kā arī nomainīt pret lietotiem.
Visbeidzot jāsecina ka pirms transmisijas rūpīga un darbietilpīga remonta jāizvērtē izmaksas kuras tiks sasniegtas darba rezultātā. Galvenais jāizvērtē cik tas būs izdevīgi. Atsevišķos gadījumos remonts var izmaksāt dārgāk nekā visa mezgla nomaiņa pret lietotu vai pat jaunu. Plus vēl arī jāņem vērā patērētais laiks, kas transporta ziņā nav mazsvarīgs. Laiks arī var radīt finansiālus zaudējumus. Tā kā jebkurš remonts jāvērtē ar speciālista acīm, lai neiznāktu zaudējumi.
Veidojot mācību maketu tika ieguldīts liela apjoma darbs, kā rezultātā ir iegūts ļoti veiksmīgs mācību līdzeklis kuru var izmantot kā pamatu veiksmīgām zināšanām.
Uzskatu ka ieguldītais darbs ir attaisnots, izvēlētie mērķi sasniegti un izvirzītie uzdevumi izpildīti.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1371383
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация