Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:279730
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 80 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  SPA teorētiskie aspekti    7
1.1.  SPA jēdziens    7
1.2.  SPA izcelsmes vēsture    9
1.3.  SPA resursi    12
1.4.  SPA veidi    15
1.5.  SPA procedūras un terapijas    18
1.6.  SPA tendences    24
2.  SPA tūrisma produkta virzīšana    26
2.1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    26
2.2.  Produkta vai pakalpojuma virzīšanas process    29
2.3  „Baltic Beach Hotel” SPA pakalpojuma izplatīšanas veidi    32
3.  Baltijas valstu SPA pakalpojumu piedāvājums un pieprasījums    34
3.1.  Latvijas valsts SPA pakalpojumu piedāvājums    34
3.2.  Igaunijas valsts SPA pakalpojumu piedāvājums    40
3.3.  Lietuvas valsts SPA pakalpojumu piedāvājums    43
3.4.  Veselības tūrisma pieprasījums Latvijā    44
4.  „Baltic Beach Hotel ” SPA piedāvājuma pilnveidošana    49
4.1.  „Baltic Beach Hotel” vispārēja informācija    49
4.2.  „Baltic Beach Hotel” SPA centra klientu aptaujas analīze    51
  Secinājumi    66
  Priekšlikumi    69
  Literatūras saraksts    70
  Pielikumi    75
Фрагмент работы

Secinājumi.
• SPA ir moderns nosaukums ūdens procedūrām un pats vārds ir cēlies no latiņu valodas saīsinājuma un tā nozīme ir "Sanus per Aquam" jeb “veselība caur ūdeni”. SPA mērķis ir ķermeņa relaksācija vai atveseļošana, vai arī abi kopā. Tieši ar SPA procedūrām cilvēka ķermenī tiek stimulēta asinsrite, vielmaiņa, kā arī toksīnu izvadīšana. SPA uzdevums ir nodrošināt cilvēkam iespēju maksimāli atslābināties no agresīvās apkārtējās vides un atjaunot visu orgānu funkciju harmoniju maksimāli īsā laika periodā.
• Senās filozofijas mēģināja izskaidrot pasaulei jēdzienu, ko veido elementi: ūdens, uguns, zeme, gaiss un harmonija. Pamats jēdzienam ir SPA procedūras, kuru galvenais mērķis atrast līdzsvaru starp elementiem un atspoguļot to ķermeņa iekšienē (līdzsvaru starp ķermeni, prātu un garu) šodien tas ir galvenā SPA procedūru filozofijas izprašana.
• Eksistē vairāki SPA veidi, visizplatītākie no tiem: galamērķa SPA, kūrortpilsētās/ viesnīcas SPA, dienas SPA, klubu SPA, medicīniskais SPA, wellness centrs, rehabilitācijas (atjaunošanas) centrs un holistiskie SPA, minerālavotu SPA, kruīza SPA un mobilais SPA, bet arī ir tādi, kā kazino SPA, SPA manikīrs, lidostas SPA, eko SPA, zobu SPA un citi.
• Mūsdienās ar SPA tiek apzīmēts atveseļošanās procedūru komplekss, kurā tiek izmantots visdažādākā veida ūdens, arī minerālūdens, sāls, dūņas, jūras ūdens un aļģes, kā arī citi ārstniecības augi.
• Visizplatītākās SPA procedūras: hidromasāža, dažādas vannas ar ārstnieciskiem ūdeņiem, masāžas, saunas vai jebkuras citas (krievu, turku) pirtis, ķermeņa kosmētiskās, nomierinošās maskas, dubļu vannas. Pašos labākajos SPA, tiek uzskaitīti un izmantoti visi faktori: apkārtējais izskats, klimats, masētāja roku temperatūra, smaržas, krāsas, skaņas, daba, mūzika, ēdieni, dzērieni un obligāti meditācija un joga.
• Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais novietojums, kultūrvēsturiskie un dabas resursi, ekonomiskā aktivitāte, attīstītā infrastruktūra rada labvēlīgus priekšnoteikumus konkurētspējīga veselības un veselības tūrisma attīstībai.
• Galvenā problēma Latvijas tūrisma ir pakalpojumu zemā konkurētspēja - it īpaši salīdzinājumā ar Lietuvu un Igauniju, cenu neatbilstība piedāvāto pakalpojumu kvalitātei. Augstais cenu līmenis atbaida ārzemju viesus, kā arī rosina Latvijas iedzīvotājus doties uz ārzemēm un tur izdot savu naudu.
• Jūrmala ir vienīgā Latvijas pilsēta, kura iestājās Eiropas kūrortu asociācijā un 2005. gadā saņēma „Veselīgās pilsētas” statusu, kuru piešķir Pasaules Veselības organizācija. Liela pilsētas bagātība ir tās teritorijā esošie dabas resursi – jonizētais jūras un fitoncīdiem bagātinātais priežu mežu gaiss, kvarca smiltis pludmalē, minerālūdeņi (sērūdeņraža, broma un nātrija hlorīda), ārstnieciskās kūdras un sapropeļdūņas, kas vispārīgi uzlabo garīgo un fizisko labsajūtu un ir nozīmīgas veselības atjaunošanas procesos.
• Igaunija ir bijusi populārs SPA un veselības brīvdienu galamērķis jau no 1920.gada, kad tika atklāta dūņu, kas atrodamas dažādos Igaunijas reģionos, ārstnieciskā iedarbība. Populārākie kūrorti atrodas Pērnavā, Hāpsalā, Kuresārē, Narva - Joesuu, Tallinā un Varskā.
• Lietuva atrodas Baltijas jūras piekrastē un ir daudz derīgo izrakteņu un tīra neskarta daba. Tātad tuvākajā nākotnē tā var kļūt par labāko SPA kūrortu Austrumeiropā. Trīs tradicionālās Lietuvas kūrorti Palanga, Birštonas un Druskininkai turpina attīstīt savas infrastruktūras, atverot jaunas viesnīcas un attīstot SPA pakalpojumus.
• 2008. gadā Latviju apmeklēja dažādu valsts tūristi, vairākums no kaimiņvalstīm - no Lietuvas (36%) un Igaunijas (25%), kas ir vairāk nekā puse iebraukušo tūristu, no kaimiņvalstīm aizbraukušo tūristu procentu skaits ir mazāks – Krievija (6%), Zviedrija (6%), Vācija (5%), Polija (4%) un pārējās valstis (18%).
• Pieczvaigžņu viesnīca „Baltic Beach Hotel”, atrodas slavenajā un tradīcijām bagātajā Baltijas valstu kūrortpilsētā Jūrmalā. Celta padomju laikā, 2004. gadā pilnība rekonstruētā. Viesnīca piedāvā 165 numuros (301 gultas vietas) ar skatu uz jūru vai uz viesnīcas pagalmu un 2 apartamentos dārza māja. Viesnīca „Baltic Beach Hotel” piedāvā dažāda veida pakalpojumus.
• 32% respondentu uzzināja par „Baltic Beach Hotel” SPA piedāvājumu no interneta, 20% no viesnīcas apmeklējuma, 18% no radiem un draugiem. Tiek arī pieminēti tādi informācijas avoti, kā ceļojuma aģentūras vai katalogi 17% un reklāma (TV, radio, žurnāli) 13%.
• Cilvēka izvēli atpūsties SPA ietekmē - pakalpojumu klāsts 36%, cenas 29%, pakalpojuma kvalitāte 24%.
• „Baltic Beach Hotel” SPA centrs SPA kompleksa trijos stāvos augsti kvalificētie speciālisti piedāvā vairāk nekā 400 dažādu procedūru, no kurām daudzas ir unikālas un ekskluzīvas. Ir pieejamas ārstu konsultācijas un medicīniskie pakalpojumi, kā arī dažādas komplekso piedāvājumu paketes katrai gaumei. No visiem SPA piedāvātājiem pakalpojumiem pirmo vietu ieņem masāžas (56 no 100 respondentiem, tā ir vairāk nekā puse) izmantoja tieši relaksejošas programmas un tieši masāžas. 47 respondentu ūdens relaksācijas zonas, 34 - baseins ar jūras ūdeni un 38 - pirts komplekss.
• Nākotne „Baltic Beach Hotel” SPA centra klienti gribētu izmantot tādus pakalpojumus, ka pirts komplekss 41 respondenti, baseins ar jūras ūdeni - 39, masāžas – 37 respondenti.
• 56 respondenti gribētu, lai „Baltic Beach Hotel” SPA centrs pilnveidotu savu pakalpojumu klāstu tieši ar masāžas pakalpojumu paplašināšanu (šokolādes masāža – 22, tai masāža – 16, citas masāžas -18), 11 respondentu uzskata, ka vajadzētu vairāk iespēju piedāvāt piedāvājumiem diviem, tās ir ļoti aktuāls tikko precētiem cilvēkiem, 9 respondentu uzskata, ka pilnveidošana nav vajadzīga, jo pakalpojuma klāsts ir ļoti liels un 18 respondentu nezina, ko viņi vēlētos redzēt pie SPA centra piedāvātājiem jauninājumiem.
• 49 respondenti uzskata, ka „Baltic Beach Hotel” SPA centra pakalpojumu kvalitātes līmenis un darbinieku darbības līmenis ir augsts, 38 respondenti uzskata, līmenis ir starp augstu un vidējo, un 13 respondentu uzskata, ka vidējais līmenis.
• 48 % respondentu noteikti vēl izmantos „Baltic Beach Hotel” SPA pakalpojumus nākotnē, 44 % nezina vai izmantos vai nē, un tikai 8 % respondentu vairs negrib izmantot viesnīcas SPA pakalpojumus.
• Respondentu visiecienītākās SPA iestādes: „Baltic Beach Hotel” - 21 respondentu skaits, „Hotel Jūrmala SPA” - 19. „Amber SPA” un „Taka SPA” katrs pa 13 respondentu skaits un citi.

Priekšlikumi
Lai „Baltic Beach Hotel” SPA centrs būtu viens no vairāk apmeklētājiem veselības tūrisma iestādēm, darba autors izvirza dažus priekšlikumus, kā var paaugstināt klientu skaitu.
• Viesnīcas ārējais izskats nav pievilcīgs, vajadzētu piestrādāt pie ēkas fasādes uzlabošanas, lai piesaistītu jaunos klientus.
• Latviju vairākumā apmeklē kaimiņvalstis, tātad Latvijas mītnes, kuras piedāvā SPA pakalpojumus varētu veicināt sadarbību ar kaimiņvalstīm (Lietuvu, Igauniju), veidojot kopīgus veselības tūrisma piedāvājumus, kopīgi tos popularizējot, daloties ar pieredzi, veidojot kopīgus SPA pakešu piedāvājumus.
• „Baltic Beach Hotel” SPA centrs nepiedāvā tādus pakalpojumus, kā šokolādes masāža, tai masāža, masāža grūtniecēm, krievu SPA masāža, dzintara masāža, griķu masāža, jumetho masāža, dzintarterapija, kriosauna, ka arī jogas nodarbības, ko piedāvā viesnīcu konkurenti, tādi kā „Hotel Jūrmala SPA” un „Amber SPA”. To piedāvājot, varētu paaugstinātu apmeklētāju skaitu.
• „Baltic Beach Hotel” SPA centrs varētu ieviest jaunu piedāvājumu, ko Latvijas SPA iestādēs nepiedāvā, bet pasaulē jau eksistējošus SPA pakalpojumus tādus, kā kaktusu masāža (Meksika) , čūsku masāža, lakstīgalu ekskrementu sējas masāža (Havaju salā) un alus terapija (Čehija), līdz ar to popularizētu sevi, un piesaistītu jaunus klientus, ar reti piedāvātājiem SPA pakalpojumiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация