SECINĀJUMI
Šī diplomdarba mērķis bija veikt izpēti par tehnikas pilnveidošanas metodēm
vidusskolā, kas ir īstenots.
Iegūtie rezultāti sniedz informāciju, ka soda metienu tehniskā sagatavotība
skolēniem nav vienāda, bet piespēļu un dribla tehniskā sagatavotība ir līdzīga.
Darba gaitā tika izstrādāts desmit mācību stundu saturs 11. klašu skolēniem
basketbola tehnisko paņēmienu pilnveidošanai eksperimentālajai un kontroles
grupām, kurās apgūst šādus basketbola paņēmienus:
1) metienu bloķēšanu,
2) pārtvert piespēli,
3) ātrā uzbrukuma sadarbības,
4) atlecošās bumbas izcīnīšanas tehniku,
5) aizsarga apdriblēšanas ar driblu no vienas rokas uz otru aizdriblējot bumbu aiz muguras,
6) aizsarga apdriblēšanas ar driblu no vienas rokas uz otru izdriblējot bumbu starp kājām.
Tāpat tika iekļauti pilnveidošanas basketbola tehniskos paņēmienu izpildi:
- soda metieni,
- piespēles,
- atlecošās bumbas iznīcināšanas tehniku,
- driblu,
- metieni ar vienu roku palecienā.
Eksperimentālajā grupā metienu precizitāte uzlabojusies par vidēji 1,5
trāpījumiem no vidēji 4,5 precīziem metieniem pirms eksperimenta līdz vidēji 6,0 trāpījumiem pēc eksperimenta un šis rezultātu pieaugums ir ticams. Kontroles grupā
metienu precizitāte par 0,4 trāpījumiem no vidēji 4,6 trāpījumiem pirms eksperimenta
līdz apmēram 5,0 trāpījumiem pēc eksperimenta.…