Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Biznesa plāns viesu namam "Orizone" Salaspils novadāNr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANNOTATION | 3 | |
SAĪSINĀJUMI UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS | 4 | |
SATURS | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | LITERATŪRAS APSKATS | 8 |
1.1. | Tūrisma vide Latvijā | 8 |
1.1.1. | Finansējums tūrisma veicināšanai Latvijā | 9 |
1.1.2. | Latvija ANO Pasaules tūrisma organizācijā | 11 |
1.1.3. | Latvijas dalība Eiropas Komisijas ceļojumu ietvaros | 12 |
1.2. | Tūrisma tirgus sadaļas Latvijā | 12 |
1.2.1. | Iekšzemes tūrisms Latvijā | 12 |
1.2.2. | Ienākošais tūrisms Latvijā | 14 |
1.2.3. | Latvijas tūrisma produkta nākotnes vīzija | 15 |
1.3. | Lauku tūrisma mītņu kategoriju kritēriji | 16 |
1.4. | Uzņēmējdarbības vides izpēte lauku tūrisma joma | 18 |
1.4.1. | Tūrisma darbību ietekmējošo riska faktoru analīze | 18 |
1.4.2. | Latvijas tūrisma tirgus SVID analīze | 18 |
1.4.3. | Konkurence Latvijas lauku tūrisma mītnēs | 20 |
1.4.4. | Piedāvāto pakalpojumu klāsts lauku tūrisma mītnēs | 21 |
2. | PĒTĪJUMA METODES UN UZŅĒMUMA RAKSTOROJUMS | 23 |
2.1. | Pētījuma metožu raksturojums un pielietojums | 23 |
2.2. | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 24 |
2.2.1. | Uzņēmuma SVID analīze | 25 |
2.2.2. | Pakalpojuma klāsta piedāvājums viesu namā ‘’Orizone’’ | 27 |
2.2.3. | Cenu politika | 29 |
2.2.4. | Konkurence | 31 |
2.2.5. | Potenciālie klienti | 31 |
2.2.6. | Vadības struktūra | 32 |
2.2.7. | Mārketinga plāns | 32 |
2.2.8. | Reklāma | 34 |
2.2.9. | Finanšu plāns | 35 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 38 | |
LITERATŪRU SARAKSTS | 40 | |
PIELIKUMI | 41 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Darbība lauku tūrisma jomā atšķiras no citām, lauku apvidus piemērotām darbības nozarēm.
2. Darbību tūrisma jomā zināmos laika periodos arī citās pasaules valstīs ir ietekmējusi ekonomikas lejupslīde, kas ir bijusi līdzīga Latvijas šī brīža situācijai.
3. Lai maksimāli stimulētu tūrisma un uzņēmējdarbības augšupeju un attīstību, abām šīm nozarēm tiek iedalīti pa 50 % no kopējiem piešķirtajiem finansiālajiem līdzekļiem.
4. Laika posmā no 2000. gada līdz 2008. gadam tūrisma mītnēs apkalpoto cilvēku skaits katru gadu ir palielinājies. Šo astoņu gadu laikā tas ir bijis stipri nemainīgs un palielinājies tikai pēdējā - 2008. gada laikā. Tāda iemesla dēļ, kā ekonomiskās situācijas pasliktināšanās valstī un cilvēku maksātspējas samazināšanās daudziem Latvijas ceļotājiem spieda mainīt ārvalstu ceļojumus pret ceļojumiem pa Latviju.
5. viesnīcās un citās kolektīvajās tūristu mītnēs, 2009. gada 3. ceturksnī tika apkalpoti 411.1 tūkstotis cilvēku, kas ir par 31% mazāk nekā 2008. gada 3. ceturksnī. Viesnīcu noslogojums ir samazinājies par 14% un sastāda 35.3% Latvijā un 45.8% Rīgā, kas ir tuvu attiecīgā perioda rādītājiem 1999. gadā.
6. Tūrisma produkta piedāvājums Latvijā ir mērķēts uz plašu mērķauditoriju, tas apkopo dažādas tūristu intereses - kultūras, aktīvo, rekreatīvo, konferenču tūrismu. Diemžēl Latvijas ģeogrāfiskā novietojuma iespaidā tam piemīt izteikta sezonalitāte, kas ietekmē tūrisma komercdarbību un apgrozījumu.
7. Pieprasītākais reģions ir Vidzeme ar Rīgai tuvākajiem Cēsu, Valmieras un Limbažu rajoniem, jo ņemot vērā iedzīvotāju maksātspēju, uz doto brīdi, jebkurš potenciālais klients vispirms kalkulēs, vai ir izdevīgi maksāt ceļa izdevumus, maksāt par viesu namu un ēdināšanu, ja, piemēram, radusies nepieciešamība rīkot kādu pasākumu.
8. Uzņēmumā lauku tūrisms būs vienīgā un galvenā darbības sfēra, visa tā darbība tiks virzīta uz vienu mērķi - izmantojot visus pieejamos resursus, tiks veidots tūrisma pakalpojums. Rēķinoties ar klientu maksātspēju un atpūtas izvēles iespējām, uzņēmums piedāvās naktsmītnes gan viesu mājā, gan pirts telpās un sezonas siltajos mēnešos tiks piedāvātas telts vietas uzņēmuma teritorijā.
9. Uzņēmums darbosies ar peļņu 85 476 Ls jau pirmajā darbības gadā, savukārt līdz 5. darbības gadam peļņa pieaugs līdz 180 732 Ls. Tāpat vēl ir jāņem vērā, ka ienākumus uzņēmums gūs arī no periodiskiem papildus pakalpojumiem kā inventāra īre u.tml.
Priekšlikumi
1. Lai uzņēmums varētu veiksmīgi pastāvēt tirgū, ir nepieciešams nepārtraukti sekot izmaiņām ārējā vidē, kas sastāv no makro vides un nozares ārējās vides – mikro vides. Tie ir tie faktori, kuri attiecināmi uz visiem uzņēmumiem, faktori, kurus zināmā mērā var ietekmēt, bet kontrolei tie praktiski nepakļaujas.
2. Tikai ar nakšņošanu vien nav iespējams piesaistīt tūristus laukiem, tādēļ otra ļoti būtiska LT produkta sastāvdaļa ir dažādas aktivitātes un papildus pakalpojumi, ko tūrists var izmantot naktsmītnē un vietas vai tuvākajā tās apkārtnē.
3. Visiem uzņēmumiem, neskatoties uz to, kādā sfērā tie darbojas ir jāsaskaras ar tādu jautājumu kā cenu veidošana. Veidojot cenu, pirmām kārtām ir jānosaka, ko uzņēmums vēlas panākt, kādus mērķus īstenot pārdodot savu produkciju vai pakalpojumus. Atkarībā no konkrētajiem uzņēmuma mērķiem atšķiras arī cenu veidošanas pieeja.
…
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Biznesa plāns viesu namam
- Biznesa plāns viesu namam "Orizone" Salaspils novadā
- Biznesa plāns viesu namam SIA "Kalnlejas"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāna izstrāde franšīzes uzņēmumam
Дипломная для университета65
-
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Дипломная для университета71
-
Biznesa plāns un finanšu plūsma
Дипломная для университета62
-
Skaistumkopšanas salona izveidošanas biznesa plāns
Дипломная для университета73
-
Biznesa procesu modelēšana un to iespējas dažādos rīkos
Дипломная для университета65