Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:813881
 
Оценка:
Опубликованно: 03.06.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Rakstīšanas prasmes un to nozīme angļu valodas apguves procesā 5. klasē    9
1.1.  Stāstu rakstīšanas prasmes: stāsts un tā struktūra    10
1.2.  Stāstu rakstīšanas apguve angļu valodas stundās    14
2.  Diferenciācijas jēdziens un tās īstenošana mācību procesā    17
2.1.  Diferencētu norādījumu stratēģijas stāstu rakstīšanas uzdevumiem    18
2.2.  Diferenciācija: rakstītprasmju vērtēšanas principi un kritēriji    20
3.  Gadījuma pētījums 5. klasēs    25
3.1.  Stundās realizētais stāstu rakstīšanas process    27
3.2.  Vērtēšana    30
3.3.  Analīze: skolēnu darbi, izaugsme    34
3.4.  Skolēnu viedokļa noskaidrošana    43
3.5.  Pašizvērtējums par mācību procesu    45
  Secinājumi    47
  Izmantotie avoti un literatūra    50
  1. pielikums. 20.04.2023. Darba plāna izstrādes norādījumi    53
  2. pielikums. Barbaras Brejas “Mācīšanas un mācīšanās pieeju diagramma”    57
  3. pielikums. 15.11.2022. Darba norādījumi un kritēriji.    58
  4. pielikums. Darba norādījumi. Paraugā izmantots    60
  5. pielikums. Mācību materiāls no Hastings un McKinlay (2017)    62
  6. pielikums. 21.03.2023. Darba norādījumi.    63
  7. pielikums. 21.03.2023. Darba diferencēti norādījumi.    64
  8. pielikums. 20.04.2023. Darba diferencēti norādījumi zemākajam līmenim.    65
  9. pielikums. 20.04.2023. Darba diferencēti norādījumi vidējam līmenim.    68
  10. pielikums. 20.04.2023. Darba diferencēti norādījumi augstākajam līmenim.    71
  11. pielikums. 27.04.2023. Darbs. Vārdu krājums un gramatika (Hastings, McKinlay,2017)    72
  12. pielikums. 16.11.2022./17.11.2022. Darba norādījumi un vērtēšanas kritēriji.    77
  13. pielikums. 20.04.2023. Darba vērtēšanas kritēriji.    78
  14. pielikums. 27.04.2023. Darbs. Vārdu krājums un gramatika. Vērtēšanas tabula.    80
  15. pielikums. 20.04.2023. 5.A.    80
  16. pielikums. 27.04.2023. 5.A.    81
  17. pielikums. 20.04.2023. 5.B.    81
  18. pielikums. 27.04.2023.5.B.    82
  19. pielikums. 20.04.2023. 5.C.    82
  20. pielikums. 27.04.2023. 5.C.    83
  21. pielikums. 20.04.2023.5.D.    83
  22. pielikums.27.04.2023.5.D.    84
  23. pielikums. 22.02.202322.02.2023. Darba norādījumi un vērtēšanas kritēriji.    85
  24. pielikums. 22.01.2023. Darba diferencētie norādījumi.    87
  24. pielikums. 23.02.2023. Darba norādījumi (Hastings, McKinlay, 2017)    89
  25. pielikums. 23.02.2023. Darba norādījumi (Hastings, McKinlay, 2017)    91
  26. pielikums. 22.02.2023. Augstākā līmeņa skolēna darbs.    92
  27. pielikums. 22.02.2023. Augstākā līmeņa skolēna darbs.    93
Фрагмент работы

Latvijas Republikas Valsts Izglītības un Satura Centra (VISC) īstenotā projekta
“Kompetenču pieeja mācību saturā” (Skola2030) mērķis ir ieviest Latvijā tādu vispārējās
izglītības saturu un pieeju mācīšanai, kā rezultātā skolēni gūtu dzīvei mūsdienās nepieciešamās
zināšanas, prasmes un attieksmes. Ja līdz šim skolēniem labi padodas uzdevumi, kas prasa
atcerēties vai rīkoties pazīstamās situācijās, tad viņiem trūkst iemaņu un pieredzes izmantot
teorētiski apgūto un reāli dzīvē pieredzēto nestandarta situācijās (Skola2030, 2019a). Angļu
valodas mācību priekšmetā, kā jebkurā citā priekšmetā, ir teorētiskā un praktiskā daļa. Angļu
valodā teorētiskā daļa iedalās: gramatika, vārdu krājums, lasītprasme, runāšanas prasme,
rakstītprasme un klausīšanās prasme, bet kā praktiskā daļa - šo visu teorētisko zināšanu
pielietojums. Ņemot vērā, ka skolēni ir dažādi, viņi ir indivīdi katrs ar savu pieredzi. Visus
skolēnus nevar un pat nedrīkst iedalīt vienā kategorijā. Katrs skolēns ir ar savām īpašībām,
prasmēm, talantiem, citam var būt mācību apguves traucējumi, kas ietekmē skolēna kopējo
izglītošanās procesu. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1406476
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация