Дипломная
Предпринимательство и право
Страхование
Dzīvības apdrošināšanas tirgus attīstība Latvijā-
Dzīvības apdrošināšanas tirgus attīstība Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | DZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANAS BŪTĪBA, MĒRĶI UN UZDEVUMI | 9 |
1.1. | Apdrošināšanas vēsture. Latvijas apdrošināšanas tirgus izveidošana | 9 |
1.2. | Dzīvības apdrošināšanas mērķi un uzdevumi | 13 |
1.3. | Latvijas apdrošināšanas likumdošanas bāze | 16 |
2. | DZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANAS TIRGUS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ | 20 |
2.1. | Tirgus pamatrādītāju analīze | 20 |
2.1.1. | Prēmijas un atlīdzības | 20 |
2.1.2. | Dzīvības apdrošināšanas daļa kopējā tirgū | 33 |
2.1.3. | Pārapdrošināšana | 38 |
2.1.4. | Dzīvības apdrošināšanas sabiedrību ieguldījumu struktūra | 40 |
2.1.5. | Citi rādītāji | 43 |
2.2. | Apdrošināšanas sabiedrības | 46 |
2.3. | Makroekonomiskie rādītāji | 54 |
3. | DZĪVĪBAS APDROŠINĀŠANAS SABIEDRĪBU PORTFEĻA STRUKTŪRA | 60 |
3.1. | Dzīvības apdrošināšana | 60 |
3.2. | Nelaimes gadījumu apdrošināšana | 64 |
3.3. | Veselības apdrošināšana | 66 |
3.4. | Individuālo un grupas līgumu struktūra | 70 |
4. | TIRGUS ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS | 75 |
4.1. | Tirgus attīstības problēmas | 75 |
4.2. | Tirgus attīstības scenārijs | 78 |
SECINĀJUMI | 83 | |
IZMANTOTAS LITERATŪRAS SARAKSTS | 88 | |
PIELIKUMI | 96 |
Statistika liecina, ka pasaulē 90. gados saka strauji attīstīties apdrošināšana. 2000. gadā savākto prēmiju3 apjoms pasaules apdrošināšanas tirgū bija 2 triljoni 443 miljardi ASV dolāru. Viens triljons 521 miljards no tas summas sastādīja dzīvības apdrošināšanas tirgū savāktas prēmijas . Pasaulē viens iedzīvotājs uz dzīvības apdrošināšanu gadā vidēji tērē 252,1 ASV dolāru, un ar katru gadu šis cipars pieaug. 2002. gadā līderi pasaulē bija Lielbritānija un Japāna, kur katrs iedzīvotājs uz dzīvības apdrošināšanu tērēja vairāk par 3000 ASV dolāru .
Pasaules apdrošināšanas tirgū ir vērojamā šāda likumsakarība: industriāli attīstītajās pasaules valstīs dominē dzīvības jeb life - apdrošināšana, taču visā pārējā pasaulē dzīvības apdrošināšanas prēmiju apjoms atpaliek no nedzīvības jeb non – life apdrošināšanas jomā saņemto prēmiju daudzuma. Eiropā un citur pasaulē apdrošināšana ir pati par sevi saprotama lieta. Cilvēkus, kuri nav apdrošinājuši savu dzīvību un īpašumus, uzskata par nenopietniem, nepiesardzīgiem un vieglprātīgiem.
Aksioma apgalvo, ka visvērtīgākais, kas cilvēkam ir, tā ir dzīvība. Tās saglabāšanas instinkts ir visspēcīgākais no visiem, un tikai galīgi jucis prāts spēj to noslāpēt.
…
darbs ar grafikiem. "Jebkurš īpašums – personīgais vai uzņēmuma, arī cilvēka dzīvība ir pakļauta dažādiem riskiem1 (nelaimes gadījumiem, bīstamu situāciju sakritībai, neparedzētiem zaudējumiem, arī līdzcilvēku nenovīdībai un neuzmanībai). Rūpes par šādiem negadījumiem katrs var atstāt pats savā ziņā, taču pieredze rāda, ka šādos brīžos ir nepieciešams morāls atbalsts un finansiāla palīdzība. Šajā gadījumā palīgā nāk apdrošināšana2."
- Apdrošināšanas tirgus Latvijā
- Dzīvības apdrošināšanas tirgus attīstība Latvijā
- Latvijas apdrošināšanas tirgus attīstība Latvijā (1994.-2002.gadā)
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Vadības audita sistēmas attīstība Latvijā
Дипломная для университета60
-
Tautsaimniecības izaugsme un inovāciju attīstība Latvijā
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Mobilo sakaru tirgus attīstība Latvijā
Дипломная для университета68
-
Darbaspēka tirgus analīze Latvijā
Дипломная для университета65
-
Nelaimes gadījumu apdrošināšanas tirgus Latvijā
Дипломная для университета40
Оцененный!