Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Eiropas tautu tradicionālās dejas kā tūristu intereses pi...Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
Anotācija | ||
1. | Tūrisma produkti pasaulē un Latvijā | |
1.1. | Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība | |
1.2. | Tūristu vajadzības, vēlmes un intereses | |
1.3. | Tūrisma plānošana un veicināšana | |
1.4. | Tendences Latvijas tūrismā | |
2. | Eiropas tautu tradicionālās dejas | |
2.1. | Latvijas tradicionālā deja laikmetu griežos | |
2.2. | Tradicionālās tautu dejas kā tūrisma produkts | |
2.3. | Eiropas valstu pieredze tradicionālo deju kā tūrisma produkta veidošanā | |
2.4. | Latvijas tradicionālās dejas kā tūrisma piesaistes objekts | |
3. | Tūristu ieinteresētība Eiropas tautu tradicionālo deju pasākumos | |
3.1. | Pasākumu reklamēšanas veidi un iespējas | |
3.2. | Pasākumu reklamēšanas efektivitāte | |
3.3. | Pasākumu nepilnību analīze | |
4. | Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūrisma produkta izvērtējums | |
4.1. | Tūristu un folkloras speciālistu viedokļu analīze un izvērtējums | |
4.2. | Nepilnību novēršanas iespējas | |
4.3. | Eiropas tradicionālo tautu deju kā tūrisma piesaistes objekta prognozes nākotnē | |
Secinājumi | ||
Izmantotā literatūra |
Lai saglabātu savas valsts un tautas kultūrvēsturisko mantojumu, ir nepieciešams vispirms jau savas valsts ietvaros informēt un ieinteresēt mūsdienu jauniešus par latviešu tautas mākslas, kultūras un folkloras tradīcijām.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kā Eiropas tautu tradicionālās dejas piesaista tūristus.
Darba ietvaros veicami šādi uzdevumi:
1)iepazīties ar tūrisma piesaistes objektiem un tūrisma produktiem Latvijā un pasaulē;
2)apkopot informāciju par latviešu tautas (folkloras) dejas rašanos un vēsturisko attīstību;
3)izpētīt Eiropas valsti pieredzi tūristu piesaistē;
4)iezīmēt galvenās reklāmas un mārketinga stratēģijas dažādu folkloras pasākumu un festivālu rīkošanā;
5)iepazīties ar pasaulē un Latvijā populārākajiem folkloras festivāliem;
6)intervēt folkloras pārstāvjus Latvijā par viņu pieredzi festivālu apmeklēšanā un organizēšanā;
7)veikt 100 brīvi izvēlētu Latvijas iedzīvotāju aptauju par tradicionālās dejas iespējām piesaistīt tūristu interesi;
8)izdarīt secinājumus un prognozēt Eiropas tautu tradicionālo deju kā tūristu intereses piesaistes objekta prognozes nākotnē.
1.TŪRISMA PRODUKTI LATVIJĀ UN PASAULĒ
1.1.Tūrisma piesaistes objektu daudzveidība
Mūsdienu tūrisms piedāvā ļoti daudzveidīgas aktīvas un pasīvas atpūtas iespējas tūristiem savā valstī un ārpus tās robežām. Tas galvenokārt ir atkarīgs no tūrista paša vēlmēm. Tomēr visiem tūrisma galamērķiem ir noteiktas pazīmes - panākumi tūristu piesaistē vienmēr ir atkarīgi no kvalitātes, kādā tiks apmierinātas tūristu vēlmes un vajadzības. Ikviens tūrists dodas ceļojumā ar kādu konkrētu mērķi. Visbiežāk cilvēki ceļo, lai iepazītu arvien jaunus tūrisma piesaistes objektus. …
Eiropā ir daudz valstu un katrai no tām ir sava kultūra un vēsture. Lai ieinteresētu tūristus motivēti apmeklēt vietēja un starptautiska mēroga Eiropas tradicionālo tautu deju pasākumus, jau skolā jāizkopj pietāte pret savas valsts kultūrvēsturiskajām tradīcijām un vērtībām. Mūsdienu jaunieši jāizglīto tā, lai beidzot skolu, viņus neinteresētu tikai kalnu slēpošana, bet arī citu tautu kultūras un mākslas iepazīšana un dziļāka izpratne.
- Eiropas tautu tradicionālās dejas kā tūristu intereses piesaiste
- Kurzemes kultūrvēsturiskās īpatnības, to iesaiste tūrisma produktā
- Tūrisma attīstība Ventspils pilsētā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tūrisma attīstība Ventspils pilsētā
Дипломная для университета48
Оцененный! -
Kurzemes kultūrvēsturiskās īpatnības, to iesaiste tūrisma produktā
Дипломная для университета60
Оцененный! -
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda" produkta raksturojums un tā virzība tirgū
Дипломная для университета71
-
Starptautiskās lidostas "Rīga" darbība individuālo gaisa pārvadātāju apkalpošanā
Дипломная для университета48
-
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Дипломная для университета71