Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:687459
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    4
  Ievads    7
1. nodaļa.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture    10
1.2.  Elektroniskās komercijas jēdziens un skaidrojums    12
1.3.  Elektroniskās komercijas būtība un priekšrocības    14
1.4.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība Latvijā    19
2. nodaļa.  Tradicionālā komercija    27
2.1.  Tradicionālās komercijas jēdziens un skaidrojums    27
2.2.1.  Tradicionālās komercijas priekšrocības Latvijā    30
3. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums    36
3.1.  Tradicionālā un interneta mārketinga salīdzinājums    36
3.2.  Tradicionālās un elektroniskās komercijas izmaksu salīdzinājums    44
3.3.  Iepirkšanās un norēķinu drošība    53
4. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas perspektīvas Latvijā    59
4.2.  Elektroniskās komercijas pilnveidošanas iespējas Latvijā    62
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    73
Фрагмент работы

Modernu uzņēmējdarbību raksturo gan globalizācija – process, kas cilvēkus, organizācijas, tirgu, tehnoloģijas, finanses, informāciju un pārvaldību saista vienā vispārējā mijiedarbju tīklā pāri nacionālo valstu robežām – , gan pieaugoša konkurence un nepastāvīga uzņēmējdarbības vide, gan arī pieaugošas patērētāju vēlmes un plašas uzņēmēju iespējas, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē izvērtē savu darbību un pārkārto struktūru.
Ar elektroniskās komercijas starpniecību tradicionālajai komercijai raksturīgā barjera starp ražotājiem, pārdevējiem, piegādātājiem un patērētājiem tiek pārvarēta un garais uzņēmējdarbības process – saīsināts. Elektroniskās komercijas būtība ir balstīta uz tradicionālās komercijas struktūru un priekšrocībām, taču tā ietver to elastību, ko sniedz elektronisko tīklu izmantošana – tās ir jaunas iespējas komerciālo aktivitāšu veikšanai, kuras atceļ fiziskos ierobežojumus. Tādējādi elektroniskās komercijas uzņēmēji saviem klientiem sniedz iespēju iegādāties preces un pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Šāda veida uzņēmumam ir globāla klātbūtne un tas darbojas divdesmit četras stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem un būt daudz atsaucīgākam uz klientu vēlmēm, prasībām un jautājumiem.
Elektroniskajai komercijai pamatā tiek izvirzīti šādi mērķi:
lielāki ienākumi;
zemākas izmaksas;
īsāks produktu aprites laiks;
ātrāka gan uzņēmēju, gan patērētāju reakcija;
uzlabota apkalpošanas kvalitāte.
Latvijā elektroniskās komercijas attīstība salīdzinājumā ar ASV, Japānu un attīstītajām Rietumeiropas valstīm ir ļoti lēna, taču progress nav noliedzams. Kaut gan faktoru, kas kavējuši un vēl joprojām kavē elektroniskās komercijas attīstību, ir daudz, pieaug datorizācijas un interneta izplatības līmenis valstī. Tā kā viens no galvenajiem veiksmīgas elektroniskās komercijas attīstības stūrakmeņiem ir telekomunikāciju attīstība, telekomunikāciju nozares liberalizācija beidzoties Lattelekom monopolstāvoklim radīs pamatu straujākai nozares attīstībai. Kaut arī pirmajā liberalizācijas gadā Latvijā nebija vērojamas būtiskas izmaiņas, tomēr brīva konkurence nozarē ir pamats telekomunikāciju un interneta pakalpojumu dažādības un to kvalitātes pilnveidošanai un attīstībai. Ne tikai zemais datorizācijas līmenis, interneta pieejamība un interneta pieslēgumu izplatība nodrošina elektroniskās komercijas progresu. Būtiski faktori ir arī likumdošana, nozares struktūrpolitika, tirgus dalībnieku sagatavotības līmenis darbībai pilnīgas konkurences apstākļos, kā arī nozares finansējums.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация