-
Finanšu ārpakalpojumi Latvijā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 7 | |
1. | Ārpakalpojuma definīcija un vēsture | 11 |
1.1. | Ārpakalpojuma definīcija | 11 |
1.2. | Ārpakalpojumu vēsturiskā veidošanās | 13 |
2. | Ārpakalpojumu ekonomiskais pamatojums | 16 |
2.1. | Ārpakalpojumu nozīme | 16 |
2.2. | Kas ir uzņēmuma pamatdarbība un kas nav | 19 |
2.3. | Ārpakalpojumu izmantošanas struktūra | 24 |
2.4. | Finansu un citu ārpakalpojumu izmantošanas piemēri pasaulē | 27 |
3. | Darbības pirms un pēc ārpakalpojuma līguma | 31 |
3.1. | Ārpakalpojumu piegādātāja izvēles kritēriji | 32 |
3.2. | Līguma slēgšana | 35 |
3.3. | Pakalpojumu cenas noteikšanas metodes | 37 |
3.4. | Cilvēku procesu un sistēmu sagatavošana ārpakalpojumam | 40 |
3.5. | Pārejas veikšana | 42 |
3.6. | Ārpakalpojuma līguma vadība un kontrole | 43 |
3.7. | Līguma pārtraukšana | 45 |
3.8. | Kopsavilkums par ārpakalpojumu teorētisko daļu | 47 |
4. | Globālā ārpakalpojumu tirgus izmēri | 49 |
4.1. | Globālais ārpakalpojumu patēriņš | 50 |
4.2. | Ārpakalpojuma patēriņš funkciju skatījumā | 52 |
4.3. | Ārpakalpojumu patēriņš nozaru skatījumā | 54 |
4.4. | Ārpakalpojumu patēriņš reģionu skatījumā | 55 |
4.5. | Kopsavilkums par statistikas datiem | 56 |
5. | Ārpakalpojumu tirgus Latvijā | 56 |
5.1. | SIA „Lattelekom” ārpakalpojumu koncepcija | 58 |
5.2. | Latvijas grāmatvedības ārpakalpojumu tirgus | 61 |
5.2.1. | Latvijas grāmatvedības pakalpojumu piedāvājums | 63 |
5.2.2. | Grāmatvedības pakalpojumu izcenojumi | 66 |
5.2.3. | Grāmatvedības pakalpojuma izdevīguma analīze | 68 |
5.2.4. | Grāmatvedības ārpakalpojuma līguma analīze | 72 |
5.3. | Kopsavilkums par praktisko daļu | 73 |
Secinājumi un priekšlikumi | 75 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 78 | |
Galvojums | 80 |
Agrākos laikos lielo kompāniju uzņēmējdarbības stratēģija saistījās ar pilna spektra funkciju veikšanu – pašas sagādāja preces, vadīja grāmatvedību, algoja juristus, nodarbojās ar mārketingu, personāla vadību, parādu piedziņu, informāciju sistēmu uzturēšanu un apkalpošanu, programmatūras izstrādi. Toreiz tās lielāko daļu darba veica pašas un centās darīt visu, lai pēc iespējas mazāk piesaistītu uzņēmuma funkciju veikšanai citus uzņēmumus. Tagad šīs firmas sašaurinājušas savas aktivitātes līdz konkrētām jomām un arvien plašāk izmanto citu šauri specializētu un līdz ar to arī efektīvu firmu pakalpojumus . Šie specializētie uzņēmumi piedāvā vienu vai vairākus pakalpojumus tiem uzņēmumiem, kuri paši nav nodrošināti ar attiecīgo infrastruktūru, personālu un prasmēm, lai veiktu šo funkciju, kas ir būtiska tā darbības nodrošināšanā.
Nobela prēmijas laureāts ekonomikā Ronalds Kozs (Ronald Coase) uzskata, ka firmas tiecas samazināt transakciju izmaksas. Tādēļ liela kompānija var atdalīt no savas pamatražošanas dažas operācijas, izveidojot pastāvīgas kompānijas, kuras brīvā tirgū savstarpēji konkurē par tiesībām saņemt mātes kompānijas ārpakalpojuma pasūtījumu, radot mātes firmai iespēju pakalpojumus un preces iegādāties par zemākajām cenām un augstāku kvalitāti.…
Par ārpakalpojumu būtību, un praktiskajā daļā par grāmatvedības ārpakalpojumu
- "Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
- Finanšu ārpakalpojumi Latvijā
- Nodokļu audita process Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālajā iestādē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Nodokļu audita process Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas reģionālajā iestādē
Дипломная для университета58
Оцененный! -
"Rietumu Bankas" finansiālās darbības analīze un tās pilnveidošana
Дипломная для университета54
Оцененный! -
Maksājumu karšu un biznesa attīstība Latvijā
Дипломная для университета71
Оцененный! -
Patērētāju attieksme pret hipotekārajiem kredītiem
Дипломная для университета76
-
Hipotekārais kredīts Latvijā un ārzemēs
Дипломная для университета71
Оцененный!