Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:100612
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas   
  Ievads   
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma vēsture un attīstība   
1.2.  Uzņēmuma grāmatvedības principi   
1.3.  Nākotnes attīstības plāns   
2.  Finansu līdzekļu avoti uzņēmējdarbības attīstībai   
2.1.  Finansu vadības jēga   
2.2.  Finansēšanas avotu raksturojums   
2.3.  Finanšu resursi, veicot uzņēmējdarbību   
2.3.1.  Pašu kapitāls   
2.3.2.  Aizņemtais kapitāls   
2.4.  Finansēšana ar aizņemto kapitālu   
2.4.1.  Kredīta finansēšanas jēdziens   
2.4.2.  Bankas kredīta veidi   
2.4.3.  Aizdevumi   
2.4.4.  Kontokorentais kredīts   
2.4.5.  Vekseļa kredīts   
2.4.6.  Galvojuma kredīts   
2.4.7.  Cesijas kredīts   
2.4.8.  Hipotēku kredīts   
2.5.  Eiropas Savienības struktūrfondi   
3.  Piemērotāko finanšu avotu izvēle uzņēmumam SIA „T”   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūra   
Фрагмент работы

Darba nosaukums ir „Finanšu piesaistes iespējas uzņēmuma SIA „” attīstībai”.
Pirmajā nodaļā veikta uzņēmuma darbības apraksts un analīze.
Otrajā nodaļā apskatītas finanšu piesaistes teorētiskie aspekti.
Trešajā nodaļā apskatīta SIA “” finanšu piesaistes iespējas.
Kvalifikācijas darba mērķis ir atspoguļot un analizēt uzņēmuma “T” darbību, un finanšu piesaistes iespējas.
Lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū, ir nepieciešams sekot līdzi klientu vēlmju un vajadzību izmaiņām, reaģēt uz nozares struktūras izmaiņām, ieraudzīt jauno un īstenot to. Galvenie faktori, lai SIA “ T” noturētu konkurētspēju ir pilnvērtīgas tehnoloģijas nodrošināšana, sekojot līdzi to modernizācijas iespējām, pastiprinātas mārketinga aktivitātes, cieši sakari ar klientiem, uzņēmuma priekšrocību salīdzinājums ar esošiem konkurentiem.
Kā teorētiskā bāze darbā tika izmantota literatūra latviešu un angļu valodā par finansu vadību, uzņēmējdarbības vadību, tūrismu. Par informācijas avotiem kalpoja speciālā literatūra, periodiskie izdevumi, Internet mājas lapas, SIA “T” nepublicētie materiāli.
Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados sākusi stipri vien mainīties. No vienas puses, tā palēnām kļūst sakārtotāka, no otras puses, iezīmējas arvien skaudrāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, kā uzņēmums varētu pelnīt vairāk.
Latvijā iezīmējas arvien skaidrāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Arvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmuma vadītāju zināšanas un kompetence. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts pietiekami daudz, ko vajadzētu mainīt ikdienas darbā, varbūt ir jāizvēlas citi produkti, citi tirgi un pakalpojumi? …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация