-
Ģenerālās kravas kuģa enerģētiskā iekārta
Оцененный!Дипломная88 Авто, мото техника, Коммуникации, транспорт, связь
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 8 | |
1. | Kuģa gājības aprēķins | 8 |
1.1. | Pilnuma koeficientu noteikšana | 8 |
1.2. | Kuģa pretestības pārvietošanai un vilces pretestības noteikšana | 9 |
1.3. | Uzdoto ātrumu nodrošināšanas dzenskrūves aplēse. Galvenā dzinēja izvēle | 13 |
1.4. | Pases diagrammas aprēķins | 23 |
2. | Kuģa dīzeļa aprēķins | 29 |
2.1. | Uzdotie lielumi. Darba procesa aprēķins | 29 |
2.2. | Indikatordiagrammas konstruēšana | 38 |
2.3. | Laika šķēluma aprēķins gāzu apmaiņai | 41 |
2.4. | Dzinēja dinamikas aprēķins | 48 |
3. | Dzinēju ekspluatācija izmantojot smagās degvielas | 61 |
3.1. | Ievads | 61 |
3.2. | Testējamās īpašības | 63 |
3.3. | Degvielas apstrāde | 66 |
3.4. | Ekspluatācijas aspekti | 72 |
3.5. | Citas degvielas | 74 |
3.6. | Kopsavilkums | 77 |
4. | Darba vides riska faktori: troksnis | 78 |
4.1. | Ievads | 78 |
4.2. | Trokšņa fizikālais un higiēniskais raksturojums | 78 |
4.3. | Trokšņa iedarbība uz dzirdes orgānu, citiem orgāniem sistēmām | 82 |
4.4. | Konstruktīvie pasākumi personāla aizsardzībā | 83 |
4.5. | Aizsardzība | 84 |
4.6. | Mērīšana | 85 |
4.7. | Higiēniskās normas | 86 |
4.8. | Organizatoriskie pasākumi personāla aizsardzībā | 87 |
4.9. | Kopsavilkums | 87 |
5. | Gaisa piesārņojuma novēršana no kuģiem | 88 |
5.1. | Ievads | 88 |
5.2. | SOx emisijas samazināšanas aprīkojums | 89 |
6. | Ekonomiskais pamatojums | 94 |
6.1. | Kuģa enerģētiskās iekārtas tāme | 94 |
6.2. | Apkalpojoša personāla finansējums | 94 |
6.3. | Degvielas izmaksas | 95 |
6.5. | Amortizācijas izmaksas | 96 |
6.6. | Kuģa remontam paredzētās izmaksas | 96 |
6.7. | Papildizmaksas | 96 |
6.8. | Enerģētiskās iekārtas ekspluatācijas izmaksu tāme | 97 |
6.9. | Kopsavilkums | 97 |
Izmantotā literatūra | 98 |
Kuģa enerģētiskai iekārtai ir liela nozīme efektīvas un ekonomiskās kuģa ekspluatācijas procesa nodrošināšanai.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt ģenerālās kravas kuģa ar galvenajiem parametriem L = 144.9 m; B = 24.39 m; T = 10.41 m ; enerģētiskās iekārtas projekta skici. Enerģētiskai iekārtai jānodrošina kuģa ātrums 22 mezgli.
Diplomprojekts sastāv no ievada un sešām daļām.
Enerģētiskās iekārtas efektivitāti nosaka kuģa korpusa dzinēja un dzenskrūves kopums. Tāpēc projekta pirmajā daļā veikts kuģa korpusa pretestības aprēķins izmantojot teorētiskās metodes, tika izvēlēta optimāla izmēra un formas dzenskrūve, kā arī pēc kataloga atrasts piemērots dzinējs.
Otrajā daļā ir veikts izvēlētā dzinēja darba procesa, caurpūtes un dinamikas aprēķins.
Trešajā daļā tika izskatīti enerģētiskās iekārtas ekspluatācijas aspekti izmantojot smagās degvielas .
Ceturtajā daļā ir izskatīta trokšņa iedarbība uz cilvēka veselību , kā arī šīs negatīvās iedarbības samazināšanas un kontroles iespējas.
Piektās daļas galvenais mērķis ir saskaņā ar MARPOL 73/78 VI Pielikuma noteikumiem atrast tehnisko risinājumu kas ļautu samazināt SOx izmešu apjomu ko kuģis izdala apkārtējā vidē.
Sestajā daļā ir konkrētas enerģētiskās iekārtas ekonomiskais pamatojums, kurā ir parādītas izmaksas, kas rodas kuģa ekspluatācijas procesā.
Degvielas izmaksas.
Galvenā enerģētiskā iekārta tiek darbināta ar smago degvielu – mazutu HFO 380(viskozitāte 380 cst pie 50ºC), kuras izmaksa vidēji ir 150 EUR par tonnu. Pieņemu, ka kuģis atradīsies gaitā vidēji 280 diennaktis gadā, pārējo laiku 55 diennaktis (30 diennaktis remonta laiks) kuģis atradīsies ostā kur tiks veiktas iekraušanas izkraušanas operācijas. Kuģim atrodoties gaitā, darbojas galvenais dzinējs, kura degvielas patēriņš ir 0.173 kg/kWh. Kuģim atrodoties ostās darbosies palīgdīzeļģenerators, kura degvielas patēriņš ir 0.186 kg/kWh, kas tiks darbināts ar MDO degvielu (300 EUR/tonna). Ostās pastāv iespēja pieslēgties krasta enerģētiskajam tīklam kas var būt ekonomiski izdevīgāk.
Kuģim atrodoties gaitā , 250 diennaktis galvenais dzinējs ar jaudu 19810 kW gadā patērēs :
HFO
Palīgdīzeļģeneratori, kuru kopējā jauda ir 1800 kW (ostā darbojas 2 ģeneratori) darbojas ostā un gada laikā patērē:
MDO
Degvielas izmaksas galvenajam dzinējam gada laikā:
Degvielas izmaksas dīzeļģeneratoriem gada laikā
Kur = 150 (EUR) – degvielas cena (EUR) par tonnu.
= 300 (EUR) – degvielas cena (EUR) par tonnu.…
Diplomprojekta „Ģenerālās kravas kuģa enerģētiskā iekārta” mērķis ir izstrādāt konteinerkuģa enerģētiskās iekārtas projektu. Diplomdarbs sastāv no sešām daļām. Tiem kas nopērk darbu izsūtīšu dzinēja un divu sprauslas daļu rasējumus ar specifikāciju
- Automobiļu bremzes
-
Ģenerālās kravas kuģa enerģētiskā iekārta
Дипломная88 Авто, мото техника, Коммуникации, транспорт, связь
- Pasaules tirgus ietekme uz Latvijas degvielas cenām
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Rīgas ostas muitas uzraudzība
Дипломная для университета72
-
Ventspils lidostas ģenerālās plānošanas un ekonomiskās attīstības priekšnoteikumi
Дипломная для университета63
-
Transporta uzņēmumu darbības efektivitātes nodrošināšana
Дипломная для университета75
-
Akcīzes kravu pārvadāšanas organizācija
Дипломная для университета51
-
Tehnoloģiskā gabal-taras kravu noliktavas rekonstrukcijas projektēšana
Дипломная для университета69