Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:857557
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 46 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    9
  IEVADS    9
  GARĪGĀS ATTTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMU RAKSTUROJUMS UN AR TO SAISTĪTĀS PAZĪMES    12
1.1.  Garīgās attīstības traucējuma izpētes vēsture, jēdziens un definējums    12
1.2.  Garīgās attīstības cēloņi un klasifikācija    14
1.3.  Galvas smadzeņu darbības īpatnību raksturojums garīgās attīstības traucējumu gadījumā    16
1.4.  Personības veidošanās īpatnības skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem    18
  Secinājumi    24
  SPECIĀLO SKOLU DARBA SPECIFIKA UN SPECIĀLĀ PEDAGOGA PERSONĪBA    25
2.1.  Pedagoģiskais process speciālajās skolās    25
2.2.  Speciālā skolotāja nepieciešamās prasmes    27
  Secinājumi    31
  SOCIĀLĀS UN SASKARSMES PRASMJU APGŪŠANAS NOZĪME SKOLĒNIEM AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM    32
3.1.  Saskarsmes un sadarbības nozīme vispusīgas personības attīstībā    32
3.2.  Darba un sadzīves iemaņu apmācība skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem    37
  mācīšanās zināt un iegūt sapratnes līdzekļus    37
  mācīšanās darīt, lai spētu sadarboties ar apkārtējo pasauli    37
  mācīšanās kopā, lai piedalītos un sadarbotos ar citiem cilvēkiem visās cilvēka darbībās jomās    37
  mācīšanās būt, lai labāk attīstītu personību (Baltā grāmata)    37
3.3.  Spēles un rotaļas nozīme sociālo iemaņu un saskarsmes veicināšanai skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem    40
  Secinājumi    42
  SKOLĒNU AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM SOCIĀLO UN PRAKTISKO DARBĪBU NOVĒRTĒJUMS UN IZPĒTE    44
  NOBEIGUMS    55
  REKOMENDĀCIJAS    56
  SECINĀJUMI    56
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    58
Фрагмент работы

Bērns ar speciālajām vajadzībām ir bērns, kuram slimības vai traumu izraisītu orgānu sistēmas funkciju traucējumu dēļ ir nepieciešama palīdzība un īpaša apmācība (10, 69.lpp.). Bērns ar speciālajām vajadzībām ir arī bērns ar garīgās attīstības traucējumiem, un kā paredz 1998.gada 30. jūnija pieņemtā koncepcija „Vienādas iespējas visiem”, galvenais uzdevums ir panākt konkrētus mērķus, kādi ir nepieciešami, lai novērstu traucējošos faktorus un palīdzētu bērniem būt par personībām ar vienādām iespējām sabiedrībā. Šīs koncepcija ir izstrādāta līdz 2010. gadam (25, 3.lpp.).
Bērniem, kuriem ir smagas garīgās attīstības traucējumi, intelekts funkcionē citādāk, mazāk produktīvi kā normālam bērnam (18, 7.lpp.), līdz ar to rodas nepieciešamība izzināt šo bērnu psihes īpatnības un attīstošo darbības sfēru, lai šāds bērns nākotnē spētu adaptēties sabiedrībā.
Audzināšana kā mijiedarbība starp pieaugušo un bērnu notiek sociālajā vidē, kurā attīstās topošā personība. Tādēļ audzināšanas uzdevums ir rosināt cilvēkam veidoties kā personībai, kas ir ne tikai atkarīga no sabiedrības, bet arī apzinās sevi kā pilnvērtīgu tās locekli, spēj mijiedarboties, ietekmēt to un mainīties pats (33, 23.lpp.).
S. Omarova min, ka cilvēka īstenā, sociālā individualitāte, viņa personības savdabība veidojas tikai sabiedrībā, indivīda socializācijas procesā (22, 36.lpp.). Šāds skatījums īpašu nozīmi gūst attiecībā uz bērniem ar speciālajām vajadzībām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация