Дипломная
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Informācijas tehnoloģiju izmantošana 6.klases skolēnu las...-
Informācijas tehnoloģiju izmantošana 6.klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnveidei krievu valodā
Дипломная44 Компьютеры, программирование, электроника, Педагогика
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Lasītprasmes attīstība krievu valodā kā svešvalodā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām | 8 |
1.1. | Lasītprasmes būtība un kritēriji | 8 |
1.2. | Lasītprasmes attīstība vidējā pusaudžu vecumā | 15 |
1.3. | Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas svešvalodu mācību procesā | 18 |
1.4. | Metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanai ar informācijas tehnoloģijām | 21 |
2. | Krievu valodas skolotāju pieredze lasītprasmes pilnveidē, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas 6. klasē | 25 |
2.1. | Pētījuma metodika | 25 |
2.2. | Skolotāju viedokļi par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekļaušanu krievu valodas stundās lasītprasmes veicināšanai | 25 |
2.3. | Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 6.klasē, mācību stundās izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas | 31 |
Secinājumi | 41 | |
Izmantotie avoti un literatūra | 42 | |
Pielikumi | 45 |
Secinājumi
1. Lasīšana ir daļa no cilvēku komunikatīvās darbības sfēras. Lasītprasmes lielākā vērtība ir teksta izpratne, tā palīdz atlasīt būtiskāko informāciju produktīva darba veikšanai. Attīstot lasītprasmi, bagātinās vārdu krājums, uzlabojas rakstpratība, kas piedāvā iespēju veiksmīgi funkcionēt dažādos sabiedrības līmeņos.
2. Ņemot vērā jaunās paaudzes interesi par jaunajām tehnoloģijām, tās nedrīkst ignorēt, organizējot pedagoģisko procesu, tostarp lasītprasmes apguvi un pilnveidi. IKT izmantošana pedagoģiskajā procesā ļauj izmantot sajūtas (redzi, dzirdi, tausti, kustības)
un, uz tām balstoties, radīt asociācijas ar jau iepriekš apgūto pieredzi. IKT ir nenovērtējams atbalsts lasītprasmes pilnveidei krievu valodā.
3. Krievu valodas skolotāju kompetence, radošums, elastība, atvērtība IKT ir galvenais resurss katra atsevišķā skolēna un skolēnu grupas potenciāla pilnveidei.
4. Teorētiskās literatūras analīze un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka IKT jēgpilna ieviešana krievu valodas apguvē uzlabo skolēnu lasītprasmes iemaņas.
5. Pētījumā izvirzītie IKT ietekmējošie lasītprasmes kritēriji dinamikā ir ar augšupejošu tendenci.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka IKT ieviešana krievu valodas stundās 6. klasē pilnveido lasītprasmi, taču mācību materiāls nav aprīkots ar interaktīviem uzdevumiem, tāpēc tas apgrūtina veidot mūsdienīgu svešvalodas mācību procesu.
7. Pētījuma mērķis - teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt IT izmantošanas iespējas pusaudžu lasītprasmes veicināšanai krievu valodas stundās - ir sasniegts.…
Diplomdarba temats: “Informācijas tehnoloģiju izmantošana 6. klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnveidei krievu valodā”. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas pusaudžu lasītprasmes veicināšanai krievu valodas stundās. Pētījuma jautājumi: Kurus lasītprasmes kritērijus ietekmē informācijas tehnoloģiju izmantošana krievu valodas stundās? Kā informācijas tehnoloģiju izmantošana mācību procesā ietekmē skolēnu lasītprasmi krievu valodā? Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta, pielikumiem. Darba teorētiskajā daļā ir analizētas teorētiskās atziņas par lasītprasmi un tās kritērijiem un attīstību ietekmējošajiem faktoriem, kā arī informācijas un komunikāciju tehnoloģiju ietekme uz pusaudžu lasītprasmes pilnveides aspektiem, analizētas mācību metodes, kas izmantojamas darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām. Darba praktiskajā daļā ir analizēti empīriskā pētījuma laikā (intervijas ar skolotājiem, novērojumi) iegūtie dati un izmēģinājuma darbības rezultāti. Darba apjoms ir 44 lappuses, 5 tabulas, 11 attēli, 45 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, krievu valodas apguve, lasītprasme, svešvalodu mācību process.
PDF formāts.
-
Informācijas tehnoloģiju izmantošana 6.klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnveidei krievu valodā
Дипломная44 Компьютеры, программирование, электроника, Педагогика
- Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pielietojums, veidojot mācību materiālus
- Klases audzinātājs, klases audzinātāja loma
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Lasītprasmes sekmēšanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem speciālās skolas vecākajās klasēs
Дипломная для университета59
Оцененный! -
Projekts kā sākumskolas skolēnu praktisko prasmju pilnveidošanas līdzeklis mājturības un tehnoloģiju stundās
Дипломная для университета82
-
Informāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas mājturības stundās
Дипломная для университета60
-
Desmitās klases skolēnu interpunkcijas prasmju pilnveidošanas iespējas latviešu valodas stundās
Дипломная для университета52
-
Skolēnu informācijas tehnoloģiju zināšanu testēšana
Дипломная для университета61