Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:534307
 
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Lasītprasmes attīstība krievu valodā kā svešvalodā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām    8
1.1.  Lasītprasmes būtība un kritēriji    8
1.2.  Lasītprasmes attīstība vidējā pusaudžu vecumā    15
1.3.  Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas svešvalodu mācību procesā    18
1.4.  Metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanai ar informācijas tehnoloģijām    21
2.  Krievu valodas skolotāju pieredze lasītprasmes pilnveidē, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas 6. klasē    25
2.1.  Pētījuma metodika    25
2.2.  Skolotāju viedokļi par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekļaušanu krievu valodas stundās lasītprasmes veicināšanai    25
2.3.  Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 6.klasē, mācību stundās izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas    31
  Secinājumi    41
  Izmantotie avoti un literatūra    42
  Pielikumi    45
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Lasīšana ir daļa no cilvēku komunikatīvās darbības sfēras. Lasītprasmes lielākā vērtība ir teksta izpratne, tā palīdz atlasīt būtiskāko informāciju produktīva darba veikšanai. Attīstot lasītprasmi, bagātinās vārdu krājums, uzlabojas rakstpratība, kas piedāvā iespēju veiksmīgi funkcionēt dažādos sabiedrības līmeņos.
2. Ņemot vērā jaunās paaudzes interesi par jaunajām tehnoloģijām, tās nedrīkst ignorēt, organizējot pedagoģisko procesu, tostarp lasītprasmes apguvi un pilnveidi. IKT izmantošana pedagoģiskajā procesā ļauj izmantot sajūtas (redzi, dzirdi, tausti, kustības)
un, uz tām balstoties, radīt asociācijas ar jau iepriekš apgūto pieredzi. IKT ir nenovērtējams atbalsts lasītprasmes pilnveidei krievu valodā.
3. Krievu valodas skolotāju kompetence, radošums, elastība, atvērtība IKT ir galvenais resurss katra atsevišķā skolēna un skolēnu grupas potenciāla pilnveidei.
4. Teorētiskās literatūras analīze un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka IKT jēgpilna ieviešana krievu valodas apguvē uzlabo skolēnu lasītprasmes iemaņas.
5. Pētījumā izvirzītie IKT ietekmējošie lasītprasmes kritēriji dinamikā ir ar augšupejošu tendenci.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka IKT ieviešana krievu valodas stundās 6. klasē pilnveido lasītprasmi, taču mācību materiāls nav aprīkots ar interaktīviem uzdevumiem, tāpēc tas apgrūtina veidot mūsdienīgu svešvalodas mācību procesu.
7. Pētījuma mērķis - teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt IT izmantošanas iespējas pusaudžu lasītprasmes veicināšanai krievu valodas stundās - ir sasniegts.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация