Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:817370
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.07.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 64 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Runas un valodas attīstība ontoģenēzē    7
1.1.  Valoda kā zīmju sistēma    7
1.2.  Vārdu krājuma veidošanās likumsakarības    13
1.3.  Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība problēmas skatījumā    18
2.  Bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē    23
2.1.  Vārdu krājuma paplašināšanas paņēmieni    23
2.2.  Didaktiskās rotaļas – vārdu krājuma apjoma sekmētājas    27
3.  Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība par didaktisko rotaļu izmantošanas iespējām jaunākā vecumposma bērna vārdu krājuma bagātināšanā    35
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums un pētījumā iesaistīto bērnu raksturojums    35
3.2.  Bērnu grupas vārdu krājuma kritēriju izstrāde un izpēte uzsākot pētījumu    39
3.3.  Didaktisko rotaļu atlase un izmantošana, sekmējot bērnu vārdu krājuma pilnveidi    46
3.4.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze    56
  Secinājumi    67
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    68
  Pielikumi    72
Фрагмент работы

Secinājumi
Pētījuma ietvaros darba autore nonāk pie šādiem secinājumiem:
1. Valoda tiek skatīta, kā zīmju sistēma: skaņa, vārds, teikums, teksts. Bērna runa attīstās pakāpeniski – apgūstot skaņas, tiek veidots vārds, pakāpeniski tas tiek attiecināts uz konkrētu priekšmetu.
2. Bērna runa veidojas komunikācijā ar pieaugušo un vienaudžiem.
3. Vārdu krājums strauji pieaug, jo pilnveidojas fiziskā attīstība, bērns attālinās no pieaugušajiem un sāk pētīt tuvāko un tālāko apkārtni, kas veicina strauju vārdu krājuma pieaugumu.
4. Bērna intelektuālā attīstība ir saistīta gan ar iedzimtību, gan ar apkārtējās vides ietekmi. Liela nozīme ir pozitīvai atmosfērai.
5. Trīs līdz četrgadīgi bērni mācās rotaļāties, rotaļas ir vārdu krājuma veicinātājas. Pirmsskolas vecumā bērnam ir nepieciešams tāds vārdu krājums, lai viņš varētu komunicēt ar vienaudžiem (lomu rotaļu attīstība) un spētu uztvert daiļdarbus.
6. Didaktiskā rotaļa vingrina bērnu domāšanu, atmiņu, uzmanību, iztēli, vērīgumu, atjautību. Kā līdzeklis vārdu krājuma sekmīgai apgūšanai tiek izmantotas didaktiskās rotaļas, kurās bērni apgūst: krāsas, formu, materiāla īpašības, telpiskās attieksmes, skaitliskās attiecības, augus, dzīvnieku u.c. nosaukumus.
7. Didaktisko rotaļu mērķis ir sniegt prieku kopīgās darbībās, attīstīt un nostiprināt savas spējas. Ar didaktiskajām rotaļām bērns attīsta koncentrēšanās spējas un domāšanas procesus, attīsta iztēli, pilnveido priekšstatus par apkārtējo vidi, apgūst prasmi ievērot noteikumus.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1373175
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация