Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:130580
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 38 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  АННОТАЦИЯ    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  JAUNIEŠI, KĀ SOCIĀLA GRUPA:VĒRTĪBAS    9
2.  SOCIĀLĀ TAISNĪGUMA TEORĒTISKĀ IZPRATNE    16
3.  BRĪVĪBAS ATŅEMŠANAS SODS SOCIOLOĢIJAS PERSPEKTĪVĀ    19
3.1.  Brīvības atņemšanas soda raksturojums    19
3.2.  Soda subjektīvā izpratne    22
3.3.  Brīvības atņemšanas soda subjektīvās izpratnes skaidrojums Mišela Fuko Brīvības atņemšanas soda teorijā    24
4.  JAUNIEŠU LIKUMPĀRKĀPĒJU BRĪVĪBAS ATŅEMŠANAS SODA SUBJEKTĪVĀ IZPRATNE    30
4.1.  Metodoloģija un izlases veidošana    30
4.2.  Pētījumā iegūto datu analīze    33
  SECINĀJUMI    45
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    47
  Pielikums    51
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Autore izskatot bakalaura darba teorētiskos materiālus un analizējot intervijas ar nosacīti pirms termiņā no soda atbrīvoto jauniešu brīvības atņemšanas soda subjektīvo izpratni darba autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
• Jaunieši noziedzīgos noziegumus veic lielākoties, lai tiktu pie peļņas, pamata noziegumi kurus jaunieši pastrādā ir zādzības.
• Jaunieši sodam stājoties spēkā sākotnēji nespēj tam noticēt un ir šokēti, bet paejot kādam periodam jaunieši iedzīvojas ieslodzījuma vidē un tās sabiedrībā
• Lielākā daļa jauniešu piespriesto sodu uzskata, kā taisnīgu, savukārt otra daļa uzskata, ka sods nav bijis taisnīgi piespriests, un ka, tiesa piespriežot sodu nav kārtīgi izvērtējusi nozieguma apstākļus.
• Ieslodzījuma vietā jaunieši pamatā gūst negatīvu pieredzi, ko var skaidrot ar komunikāciju ar citiem ieslodzītajiem, kuriem ir ilgs laiks pavadīts ieslodzījuma vietās.
• Ieslodzījuma vietās ir iespējams apgūt dažādus arodus, taču ne visi uzskata tos par svarīgiem
• Ieslodzīto laiku jaunieši uzskata, kā periodu, kuru nevēlas atcerēties un kurš ir vienkārši izlietots nelietderīgi.
• Ieslodzīto starpā valda dažādas attiecības, bet pamatā tās rediģē nauda, jo vairāk naudas, jo vairāk Tevi respektē.
• Attiecībās ar personālu attiecības lielākoties arī ir vērtējamas kā pozitīvs
• Ieslodzījumos iepriekš notiesātie nonāk tādu iemeslu dēļ, ka tiem iznākot no ieslodzījuma vietas nav kur nostāties uz savām kājām – grūti atrast darbu, utt.
• Nosacīti pirmtermiņā lielākā daļa jauniešu ir atbrīvoti, jo ieslodzījuma ir pavadījuši pusi no soda izciešanas laika, kā arī par labu uzvedību.
• Pamatā, jauniešiem iznākot brīvībā galvenās vērtības ir ģimene, darbs dažiem no jauniešiem iegūt izglītību.
• Visi jaunieši sev piespriesto sodu uzskatīja kā taisnīgu, taču neviens nevienā no jautājumiem neatbildēja, ka nožēlo savu izdarīto, savukārt no abas ekspertes uzsver, ka jaunieši tikai formāli atzīst sodu un tā piemērošanu par taisnīgu.
• Lielākā daļa jauniešu ieslodzījumā laikā guva negatīvu pieredzi un uzskata, ka ieslodzījumam laikam jābūt tādam, kura laikā ieslodzītais nobīstas, bet nepagūst pierast pie ieslodzījuma rutīnas un vides.
• Lielākā daļa respondentu bija runātīgi, atsaucīgi un pretimnākoši, trīs no tiem sniedza īsas, korektas atbildes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация