Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,22 (15%)
Со скидкой*:
18,26
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:276527
Оценка:
Опубликованно: 29.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2010.g. - 2012.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Literatūras apskats    7
1.1.  Produkta, pakalpojuma kvalitātes kritēriji    7
1.1.1.  Kvalitātes vadības uzbūve    9
1.1.2.  Klientu apmierinātības nosacījumi    12
1.1.3.  Apkalpošanas kvalitāte    13
1.2.  Klientu lojalitātes aspekti    17
1.3.  Konkurētspejas faktori    20
1.4.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības likumiskais regulējums    25
2.  Pētījuma metodoloģija    28
3.  Pētnieciskā daļa    31
3.1.  Apkalpošanas kvalitāte Jelgavas picērijās    31
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    42
3.3.  Konkurētspējas novērtējums    52
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    57
  Pielikums    58
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
• Apkopjot veiktā pētījuma rezultātus, var secināt, ka liela daļa no Jelgavas picēriju klientiem vismaz vienu reizi mēnesī apmeklē picērijas.
• Daudzi no klientiem ir neapmierināti ar darbinieku skaitu picērijās, aptaujātie uzskata, ka apkalpojošā darbinieku sastāvam vajadzētu būt lielākam.
• Jelgavas picēriju klientiem ir svarīgs apkalpojošā personāla izskats, runāšanas stils, profesionālisms, laipnība, kompetence un atsaucība.
• Picēriju klienti ir pilnībā apmierināti ar izpildes, pakalpojumu saņemšanas termiņiem.
• Respondenti uzskata, ka Jelgavas picēriju sniegtie pakalpojumi ir vienā līmenī ar citiem piedāvājumiem tirgū.
• Par Jelgavas picēriju stiprajām pusēm tiek minētas: laipns, smaidīgs personāls, ātra apkalpošanas kultūra, plašs produktu un pakalpojumu klāsts, kā arī plašs picēriju tīkls un atpazīstams tēls.
• Par Jelgavas picēriju vājajām pusēm tiek nosauktas: bieža personāla maiņa, augstas cenas, reklāmas informācijas trūkums, kā arī garas rindas.
• Izvērtējot un apkopojot datus par Jelgavas picēriju konkurētspēju, var secināt, ka „Čili Picai” pārsvars pār konkurentiem ir neliels, tomēr tas nozīmē, ka šī picērija ir ieguvusi stabilu vietu tirgū starp Jelgavas picērijām.
• Analizēto picēriju apkalpošanas kvalitātes vadība sistēmas, galvenokārt tās ir vērstas uz klientu ātru, kvalitatīvu apkalpošanu. Diemžēl, vienai no picērijām netika sniegta analīze par kvalitātes sistēmu, jo uzņēmuma vadība atteicās izpaust komercnoslēpumu.
• SIA „Čili Picas” klientu apkalpošanas sistēma picērijā ir raksturojama, kā „Viena soļa princips”, kas sevī nodrošina klientam pie viena darbinieka iegūt visu iespējamo informāciju un pakalpojumus.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация