Дипломная
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
Kriptogrāfijas elementu apgūšana skolā-
Kriptogrāfijas elementu apgūšana skolā
Оцененный!Дипломная85 Компьютеры, программирование, электроника, Педагогика
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 7 | |
1. | Informātikas priekšmeta apguves stratēģijas | 8.- 9 |
1.1 | Kriptogrāfijas pamatu apgūšana ārzemēs | 10 |
2. | Kriptogrāfijas vēsture | 11.- 21 |
3. | Kriptogrāfijas priekšmets | 22.- 26 |
3.1. | Kriptogrāfijas klasifikācijas metodes | 26.-30 |
3.2 | Elektroniskais paraksts Latvijā | 30. – 32 |
4. | Kriptogrāfijas ievadkurss | 33.- 39 |
5. | Kriptogrāfijas ievadkursa pētījuma rezultāti un to analīze | 40.- 41 |
Nobeigums | 42 | |
Literatūras saraksts | 43 |
Mēs dzīvojam pārmaiņu laikā, kad ierastie dzīves, darba un mācību veidi strauji mainās. Laikā, kad notiek pāreja uz informācijas sabiedrību, kura prot operēt ar milzīgām informācijas plūsmām. Dzīve pieprasa aizvien izglītotākus un varošākus cilvēkus. Izvirzot rekomendācijas izglītības nodrošināšanai 21.gadsimtā, UNESCO Starptautiskā komisija norāda [11.],[10.], ka īpaša uzmanība pievēršama jaunākai informācijas tehnoloģiju ieviešanai izglītībā.
Mūsdienu sabiedrība tiek raksturota ne tikai ar augstu informācijas tehnoloģijas izplatību, bet kopā ar strauju telekomunikāciju sistēmu attīstību, pēdējā laikā rodas jautājums par nodotās informācijas drošību. Informācijas nodošanas veidiem dažādos sakaru kanālos un informācijas aizsargāšanas metodēm tiek atvēlēta arvien svarīgāka loma ne tikai zinātniskajos pētījumos, bet arī ikdienas praktiskajās darbībās. Tiek noformēta īpaša nozare – informācijas drošība, arvien plašāku izplatību gūst kriptogrāfija. Mūsdienu informatīvās sabiedrības prasības ir saistītas ar nepieciešamību ieviest skolas informātikas kursā kriptogrāfijas elementus.[17.]
Darba mērķis: fakultatīvā kursa „Ievads kriptogrāfijā” izstrādāšana pamatskolai.
Pētījuma objekts: kriptogrāfijas zinātne.
Pētījuma priekšmets: šifrēšanas metodes.
Darba uzdevumi:
1.veikt informātikas apguves stratēģijas (virzienu) analīzi;
2.izanalizēt kriptogrāfijas vēsturi, kura pierāda, ka kriptogrāfijas vēsture ir cieši saistīta ar sabiedrības vēstures attīstību;
3.izklāstīt teorētisko materiālu par kriptogrāfijas priekšmetu, kurš ir nepieciešams skolotāja sevis pašizglītību;
4.pamatot nepieciešamību ieviest pamatskolā doto kursu;
5.noformulēt prasības un rekomendācijas sekmīgai sākumskolas informātikas kursa apguvei.
Izmantojot 6.-9.klašu skolēnu apmācībā vienveidīgas (standartizētas) tēmas un paņēmienus, balstoties tikai uz Microsoft Office pamatiem, tiek ierobežotas skolēnu darbības sfēras datoru tehnoloģiju jomā. Pazeminās interese pret informātikas priekšmeta apguvi. Tas izsauc nepieciešamību izstrādāt efektīvāku algoritmu skolēnu apmācībā. Jaunu, saturošu tēmu, kursu, programmu, fakultatīvo nodarbību izstrādāšana ļauj skolotājam paplašināt apgūstamo prasmju un iemaņu spektru skolēnam darbā ar datoru. Programmēšanas pamatu apgūšana fakultatīvo nodarbību ietvaros ļauj skolēniem papildus apgūt kriptogrāfijas pamatus. Šis kurss iepazīstina viņus ar specifiskiem paņēmieniem informatīvās tehnoloģijas nozarē, kuru izmanto datu nodošanā un uzglabāšanā. D.Matrosa, E.Tatanovas [1.] pedagoģiskā pieredze, izstrādnes ir ņemti kā pamats autora programmai „Ievads kriptogrāfijā” 7.klases skolēniem Rīgas 10.vidusskolā. …
Šis diplomdarbs iepazīstina lasītāju ar galvenajiem kriptogrāfijas jēdzieniem un stundu metodiskām izstrādēm par tēmu „Ievads kriptogrāfijā”. Darbs sastāv no 4 daļām: 1. Ievads. 2. Kriptogrāfijas vēsture. 3. Kriptogrāfijas priekšmets. 4. Kriptogrāfijas ievadkurss.
-
Kriptogrāfijas elementu apgūšana skolā
Дипломная85 Компьютеры, программирование, электроника, Педагогика
- Pašpietiekamības skolas modelis un sociālā pedagoga lomas
- Sociālo prasmju veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Pašpietiekamības skolas modelis un sociālā pedagoga lomas
Дипломная, академическая150
Бесплатно!Оцененный! -
Sociālo prasmju veicināšanas iespējas 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Дипломная, академическая60
Оцененный! -
Mīklu uzdevumu izmantošanas iespējas skolēnu radošās domāšanas attīstīšanā sākumskolā
Дипломная, академическая63
Оцененный! -
Tēmas ’’Latvijas lielākās upes’’ apguve dabaszinībās 3.klasē
Дипломная, академическая65
Оцененный! -
Mīklas kā 5-6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas un domāšanas attīstīšanas līdzeklis
Дипломная, академическая52
Оцененный!