Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:769532
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās literatūras analīze par bērnu sadarbības prasmēm kustību rotaļās    7
1.1.  4-5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Sadarbības prasmes, to raksturojums    11
1.3.  Kustību rotaļas bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai    15
2.  Pētījums par 4-5 gadus veca pirmsskolēna sadarbības prasmju attīstību kustību rotaļās    21
2.1.  Pētījuma metodoloģija    21
2.2.  Bērnu sadarbības prasmes sākotnējais novērtējums    23
2.3.  Metožu un paņēmienu pielietojums pētījumā    29
2.4.  Pētāmo bērnu prasmju novērojuma rezultātu analīze    33
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    45
  Literatūras un citu avotu saraksts    46
Фрагмент работы

Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un prakstiski pielietot kustību rotaļas 4 – 5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai.
Darba teorētiskā daļa balstās uz literatūras avotiem, kas atspoguļo kustību rotaļu nozīmi 4 – 5 gadus vecu pirmsskolēnu sadarbības prasmju veicināšanā. Kustību rotaļas ir lielisks veids, kā bērniem sekmēt sadarbību gan iekštelpās, gan ārtelpās, jo tās palīdz attīstīt empātiju un līdzjūtību, dažādus lēmumus pieņemšanu, modelēt iekļaujošas attiecības, uzlabot neverbālās komunikācijas prasmes un palielināt kustību rotaļas laikā uzmanību un piesaisti.
Empīriskajā pētījumā ar kustību rotaļu palīdzību tiek novērota sadarbības prasmju attīstība. Pētījuma rezultāti uzrāda pozitīvas tendences, tomēr pētījums liecina, ka vēl ir nepieciešams veikt papildus izpēti, lai iegūtu dziļāku izpratni par faktoriem, kas ietekmē bērnu spēju sadarboties un pieņemt lēmumus. Ieteicams paplašināt pētījumu, iekļaujot vairākus grupu dinamikas aspektus un dažādas vecuma grupas, lai iegūtu visaptverošāku skatījumu uz bērnu attīstību saistībā ar lēmumu pieņemšanu, pašpārliecinātību un grupas sadarbību. 
Darbā izstrādātie priekšlikumi pedagogiem piedāvā praktiskas metodes, kā dažādot kustību rotaļas pirmsskolas izglītības procesā, lai sekmētu bērnu sadarbības prasmes ikdienā.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация