-
Latvijas komercbanku pozicionēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Pozicionēšanas raksturojums | 8 |
1.1. | Pozicionēšanas būtība | 8 |
1.2. | Pozicionēšanas stratēģijas | 11 |
1.3. | Pozicionēšanas process | 13 |
1.4. | Pozicionēšanas kartes | 20 |
2. | Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze | 22 |
2.1. | Komercbanku tirgus attīstības tendences Latvijā | 22 |
2.2. | Latvijas komercbanku tirgus daļas | 35 |
2.3. | Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana | 40 |
2.4. | Latvijas komercbanku produktu pozicionēšana | 58 |
3. | Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas | 64 |
Secinājumi un priekšlikumi | 69 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 74 |
Izvēlētais maģistra darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Šādu tēmu autors izvēlējās, lai pilnveidotu bakalaura darbā iesākto pētījumu par komercbanku pozicionēšanu Latvijā.
Darbā tika izvirzītas šādas, pēc autora domām būtiskas, pētījuma problēmas:
Latvijas komercbankām nav konkrētas tēla pozīcijas tirgū;
Banku piedāvājumā vienas bankas ietvaros ir savstarpēji konkurējoši produkti, kuriem nav skaidri definētas tirgus pozīcijas.
Darba temata izvēli noteica arī tā aktualitāte. Bakalaura darba izstrādes laikā, 2005.gada rudenī, savā darba vietā autors saskārās ar pozicionēšanas jautājumu komercbanku aspektā, un, tolaik varēja secināt, ka Latvijā ir maz pieejama informācija par pozicionēšanu. Šo divu gadu laikā situācija ir mainījusies – pozicionēšanas jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Stratēģijas izstrādē, svarīgs jautājums ir par to, kādu tirgus pozīciju ir mērķis sasniegt. Tāpat, izstrādājot jaunu produktu, pārdošanas veicināšanas kampaņu vai mārketinga akciju, tiek izvērtēts, kā tas iekļausies kopējā piedāvājumā, ko par to domās mērķa klienti. Komercbanku sfērā joprojām pastāv intensīvas konkurences apstākļi, kuros konkrētas un stabilas pozīcijas klātbūtnei ir liela nozīme veiksmīgai pastāvēšanai un rezultātiem, cīnoties par mērķa tirgus iegūšanu. …
Maģistra darbs. Pozicionēšanas jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība. Stratēģijas izstrādē, svarīgs jautājums ir par to, kādu tirgus pozīciju ir mērķis sasniegt. Tāpat, izstrādājot jaunu produktu, pārdošanas veicināšanas kampaņu vai mārketinga akciju, tiek izvērtēts, kā tas iekļausies kopējā piedāvājumā, ko par to domās mērķa klienti. Komercbanku sfērā joprojām pastāv intensīvas konkurences apstākļi, kuros konkrētas un stabilas pozīcijas klātbūtnei ir liela nozīme veiksmīgai pastāvēšanai un rezultātiem, cīnoties par mērķa tirgus iegūšanu. Bankas nemitīgi pilnveido piedāvāto produktu klāstu, kā rezultātā daudzi no piedāvātajiem produktiem ir savstarpēji līdzīgi, un, lai novērstu produktu iekšējo konkurenci, aktualizējas nepieciešamība skaidri definēt produktu atšķirības un dažādos mērķa klientus – pozīcijas tirgū.
- Komercbanku likviditāte
- Latvijas hipotekārās kreditēšanas sistēmas attīstība
- Latvijas komercbanku pozicionēšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas hipotekārās kreditēšanas sistēmas attīstība
Дипломная для университета82
-
Komercbanku likviditāte
Дипломная для университета71
Оцененный! -
Kreditēšana A/S "Latvijas Krājbanka"
Дипломная для университета89
-
Privātpersonu kreditēšanas iespējas Latvijas finanšu institūcijās
Дипломная для университета78
-
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas funkcijas un loma Latvijas finanšu sistēmā
Дипломная для университета44