Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:528259
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 50 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    7
1.  Pusaudžu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    9
2.  Mācīšanās motivācijas būtība un tās struktūra    18
3.  Mācīšanās motivācijas īpatnības pusaudžiem ar garīgās attīstības traucējumiem    28
4.  Mācīšanas motivācijas veidošanās iespējas speciālajā internātpamatskolā    31
4.1  Mācību metodes un to ietekme mācīšanās motivācijas veidošanās procesā    31
4.2  Mācību darba laikā    35
4.3  Ārpusstundu darba laikā    39
5.  Pētījums par mācīšanās motivācijas veidošanos ietekmējošiem faktoriem    43
5.1  Pētījuma rezultāti un analīze par 2010./2011.m.g.    45
5.2  Pētījuma rezultāti un analīze par 2011./2012.m.g.    48
1.3  Pētījuma rezultātu dinamika par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g.    52
1.4  Pētījuma rezultāti un analīze par 2012./2013.m.g.    53
5.5  Kopējā pētījuma rezultātu analīze par 2010./2011.m.g., 2011./2012.m.g., 2012./2013.m.g.    57
  Secinājumi un rekomendācijas    59
  Nobeigums    62
  Bibliogrāfija    65
  Pielikumi    68
Фрагмент работы

Valsts pamatizglītības standartā ir teikts, ka katrs skolēns ir unikāla būtne ar atšķirīgām interesēm, spējām, temperamentu, veselību un tikai sev raksturīgu mācīšanās stilu. Visiem skolēniem, arī bērniem ar īpašām vajadzībām ir garantēta iespēja iegūt vienādu pamatizglītību neatkarīgi no viņu etniskās, sociālās, reliģiskās pārliecības.
Pēdējo gadu laikā arvien palielinās izpratne, ka gan atsevišķu personu, gan sabiedrības attīstību nosaka izglītība, un tā atkarīga kā no mācīšanas, tā arī mācīšanās kvalitātes. Atsevišķu personu un sabiedrības vajadzības vieno nepieciešamība attīstīt cilvēkus, kas prot mācīties patstāvīgi un visu mūžu, audzināt skolēnus, kuri prot novērtēt mācīšanās sagādātās iespējas, vēlas mācīties patstāvīgi un kuriem piemīt apņēmība, mērķa apziņa un pašcieņa.
Taču pēdējā laikā pusaudžu vecuma skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem vidū tiek novērots mācīšanās motivācijas trūkums. Tāpēc svarīgi noskaidrot, kāpēc pusaudžu vecumā skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem samazinās mācīšanās motivācija. Tā kā bakalaura darba autore strādā speciālajā internātpamatskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem un bieži nākas saskarties ar mācīšanās motivācijas trūkumu skolēnu vidū. Tas arī noteica bakalaura darba tēmas izvēli: „Mācīšanās motivācijas veidošanās pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem”.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация