Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Maksas zivju dīķu piedāvājuma un pieprasījuma analīze Mad...Nr. | Название главы | Стр. |
ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS | 6 | |
IEVADS | 7 | |
1. | LAUKU TŪRISMS, TĀ ATTĪSTĪBA, PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS LATVIJĀ UN PASAULĒ | 9 |
1.1. | Lauku tūrisma jēdziena raksturojums | 9 |
1.2. | Piedāvājums un pieprasījums lauku tūrismā | 11 |
1.3. | Lauku tūrisma nozīme lauku reģionu attīstībā | 15 |
1.4. | Lauku tūrisms pasaulē un Latvijā | 19 |
2. | ZVEJAS TŪRISMS UN DĪĶSAIMNIECĪBA PASAULĒ UN LATVIJĀ | 25 |
2.1. | Zvejas tūrisms un tā veidi | 25 |
2.2. | Zvejas tūrisma nozares attīstība pasaulē un Latvijā | 27 |
2.3. | Dīķsaimniecība un dīķu ierīkošana Latvijā | 32 |
3. | JAUNA LAUKU TŪRISMA PRODUKTA VEIDOŠANAS PAMATPRINCIPI | 37 |
3.1. | Produkta koncepts | 37 |
3.2. | Mārketinga mikss | 39 |
3.3. | Produkta SVID analīze | 41 |
4. | PĒTĪJUMĀ IZMANTOTIE DATI UN METODES | 43 |
4.1. | Madonas novada un tā tūrisma resursu raksturojums | 43 |
4.2. | Pieprasījuma un piedāvājuma izvērtēšanas pieeja | 46 |
5. | ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTU PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS MADONAS NOVADĀ | 48 |
5.1. | Maksas zivju dīķu piedāvājums Madonas novadā | 48 |
5.1.1. | Viesu māja ‘’Puduļi’’ | 50 |
5.1.2. | Viesu māja ‘’Linkas krogs’’ | 53 |
5.2. | Madonas novada zvejas tūrisma piedāvājuma analīze | 55 |
5.3. | Madonas novada zvejas tūrisma pieprasījuma analīze | 61 |
6. | JAUNA ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTA IZVEIDES IESPĒJAS MADONAS NOVADĀ | 72 |
6.1. | Jaunā zvejas tūrisma produkta izveides koncepts | 72 |
6.2. | Jauna zvejas tūrisma produkta SVID analīze | 75 |
6.3. | Jauna zvejas tūrisma produkta novietojuma pamatojums | 75 |
6.4. | Jauna zvejas tūrisma produkta cena un izplatīšanas iespējas | 77 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 82 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 85 | |
PIELIKUMI | 88 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Pamatojoties uz pētījuma analīzes datiem maksas zivju dīķu piedāvājumus visbiežāk izmanto vīrieši (61%), no kuriem (50%) ir darbspējas, pensijas vecumā, kā arī 46% ģimenes ar bērniem, tādēļ šī būtu jaunā maksas zivju dīķa mērķauditorija;
2. Maksas zvejas dīķa izveidošanas rentabilitāti Madonas novadā apstiprina arī pieprasījuma analīze, kur lielākā daļa respondentu (54%) norādīja, ka vismaz vienu reizi dzīvē ir apmeklējuši komercdīķus, savukārt 21% no respondentiem to dara regulāri kopā ar draugiem, vai līdzi ņemot arī savas ģimenes locekļus;
3. Madonas novadā zvejas tūrisma produkta izveidošana ir aktuāla un nākotnē varētu būt ienesīga, jo šobrīd konkurenci veido tikai divi uzņēmumi (brīvdienu māja ‘Linkas krogs’ un viesu māja ‘Puduļi’), kā arī novadā pieejamās publiskās ūdenstilpes makšķerniekiem negarantē lielus lomus;
4. Aptaujas dati liecina, ka 76% aptaujāto makšķernieku ļoti reti uz komercdīķiem dodas vienatnē, lielākoties dodas kopā ar draugiem(50%), ģimeni un radiem (46%), kā rezultāti rāda 42% respondenti uz komercdīķiem dodas retāk kā reizi mēnesī, kas ir samērā bieži;
5. Autore secina, ka 74% respondenti jeb 264 personas no 360, uzskata, jauna makasas zivju dīķa izveide ir nepieciešama, kas apstiprina lielo pieprasījumu pēc komercmakšķerēšanas pakalpojumiem;
6. Jaunajam zvejas tūrisma produktam ir iespēja piesaistīt un iegūt patstāvīgo klientu loku, balstoties uz pētījuma datiem, ka 42% respondentu, dodas uz komercdīķiem regulāri, kas ir retāk kā reizi mēnesī;
…
1. LAUKU TŪRISMS, TĀ ATTĪSTĪBA, PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS LATVIJĀ UN PASAULĒ 2. ZVEJAS TŪRISMS UN DĪĶSAIMNIECĪBA PASAULĒ UN LATVIJĀ 3.JAUNA LAUKU TŪRISMA PRODUKTA VEIDOŠANAS PAMATPRINCIPI 4.PĒTĪJUMĀ IZMANTOTIE DATI UN METODES 5.ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTU PIEDĀVĀJUMS UN PIEPRASĪJUMS MADONAS NOVADĀ 6.JAUNA ZVEJAS TŪRISMA PRODUKTA IZVEIDES IESPĒJAS MADONAS NOVADĀ
- Dīķu sistēmas izveides ekonomiskais pamatojums
- Maksas zivju dīķu piedāvājuma un pieprasījuma analīze Madonas novadā
- Uzņēmuma X pieprasījuma prognozēšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
Дипломная для университета58
Оцененный! -
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Дипломная для университета71
Оцененный! -
Baltic Beach Hotel SPA piedāvājuma pilnveidošana
Дипломная для университета85
-
Zivju ēdienu piedāvājums gastronomiskajā tūrismā Kurzemes reģiona Rīgas jūras līča piekrastē
Дипломная для университета42