Особые предложения 2
Открыть
Опубликованно:
23.09.2013.
Язык:
Латышский
Уровень:
Университет
Литературный список:
28 единиц
Ссылки:
Использованы
Рассмотреный период:
2012.g. - 2013.g.
Содержание
Nr. |
Название главы |
Стр. |
|
Ievads |
5 |
1. |
Mēbeļu veikala „x” mārketinga vide |
6 |
1.1. |
Mēbeļu veikala „x” iekšējā vide |
6 |
1.1.1. |
Mēbeļu veikala „x” raksturojums |
6 |
1.1.2. |
Mēbeļu veikala „x” produkta apraksts |
8 |
1.2. |
Mēbeļu veikala „x” ārējā vide |
12 |
1.2.1. |
Mēbeļu veikala „x” makrovides faktori |
12 |
1.2.2. |
Mēbeļu veikala „x” pieprasījums |
17 |
1.2.3. |
Mēbeļu veikala „x” piegādātāji |
19 |
1.2.4. |
Mēbeļu veikala „x” konkurence |
20 |
1.2.5. |
Mēbeļu veikala „x” situācijas analīze |
20 |
2. |
Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikācijas mērķi un stratēģijas |
23 |
2.1. |
Mēbeļu veikala „x” mārketinga mērķi un stratēģijas |
23 |
2.3. |
Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas |
27 |
3. |
Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju programma |
29 |
3.1. |
Korporatīva tēla aktivitātes |
29 |
3.2. |
Pārdošanas veicināšanas aktivitātes |
34 |
3.3. |
Tiešā mārketinga aktivitātes |
38 |
3.4. |
Reklāmas plāns |
41 |
3.4.1. |
Reklāmas kampaņas veidi un objekti |
41 |
3.4.2. |
Reklāmas sludinājuma mērķi |
42 |
3.4.3. |
Mediju stratēģija un taktika |
46 |
3.4.4. |
Mediju plāns |
48 |
3.5. |
Mārketinga komunikāciju budžets |
49 |
|
Secinājumi un priekšlikumi |
51 |
|
Izmantotas literatūras un avotu saraksts |
54 |
Фрагмент работы
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba autore veic sekojošus secinājumus:
1. Uzņēmums rāda zemu ekonomisko efektivitāti, jo neskatoties uz apgrozījuma pieaugumu, tā peļņa ir samazinājusies pēdējo triju gadu laikā. Tas saistās ar neefektīvu resursu izmantošanu un vājām mārketinga aktivitātēm, kas nākotnē var nopietni apdraudēt veikala finansiālo stabilitāti.
2. Veikals „x” piedāvā plašu mēbeļu sortimentu gan cenas, gan krāsas, formas un izmēru ziņā dažādās mēbeļu kategorijās.
3. Mēbeļu veikala svarīgākā patērētāju grupa pēc ienākumiem ir cilvēki ar vidējiem un zemiem ienākumiem, bet pēc ģeogrāfiskā kritērija Rīgas un Rīgas rajona iedzīvotāji. Veikala mērķa auditorija nav diferencēta, kas ļauj sasniegt lielāku patērētāju loku.
4. Mēbeļu veikalam ir sava mājas lapa, kuras adrese ir www.c.lv. Mājas lapa var apskatīt veikala sortimentu, ir pieejamas gan bildes, gan cenas, gan īsi apraksti. Mājas lapa netiek regulāri atjaunotam, tās dizains arī ir pārāk vienkāršs, lai piesaistītu patērētāju uzmanību. Mājas lapas neefektīvas izmantošanas dēļ uzņēmums var zaudēt tos klientus, kuri pirms pirkuma veikšanas meklē informāciju internetā. Līdz ar to, mājas lapu nepieciešams uzlabot.
5. Svarīgs ārējais mārketinga vides faktors ir ekonomiskais faktors. Latvijas ekonomiskās attīstības tendences ir pozitīvas, kas ļoti pozitīvi ietekmēs arī veikala darbību plānošanas periodā. Tāpēc uzņēmumam ir jāizmanto iespējas un jāattīstās.
6. Veikalam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, kuri plaši pielieto dažādas mārketinga aktivitātes. Tāpēc, lai attīstīt savu darbību tirgū, veikalam arī nepieciešams izmantot mērķtiecīgas un pārdomātas mārketinga aktivitātes.
7. Veikalā strādā kvalificēti un pieredzējuši pārdevēji, kuriem ir ļoti labas zināšanas mēbeļu jomā. Viņi var pastāstīt gan par kvalitāti, gan par ražošanas un lietošanas īpatnībām, kas ir ļoti svarīgi mazumtirdzniecības jomā.
8. Pamatojoties uz veikto SVID analīzi var teikt, ka veikalam ir daudz gan stipro pušu, gan arī iespēju. Svarīgākās stipras puses ir vadības un darbinieku profesionalitāte, tā dod iespēju efektīvi organizēt darbību un nodrošināt kvalitatīvu apkalpošanu. Šīs stiprās puses palīdzēs veikalam sasniegt savus mērķus, informējot par tiem patērētājus.
Kvalifikācijas darba autore izvirzīja sekojošos priekšlikumus:
1. Lai palielināt mēbeļu veikala „x” apgrozījumu, tam ir nepieciešams popularizēt veikalu un uzlabot veikala tēlu patērētāju acīs.
2. Lai uzlabotu veikala tēlu ir iespējams pielietot dažādas mārketinga komunikācijas aktivitātes.
…
Коментарий автора
Ievads
1. Mēbeļu veikala „x” mārketinga vide
1.1. Mēbeļu veikala „x” iekšējā vide
1.1.1. Mēbeļu veikala „x” raksturojums
1.1.2. Mēbeļu veikala „x” produkta apraksts
1.2. Mēbeļu veikala „x” ārējā vide
1.2.1. Mēbeļu veikala „x” makrovides faktori
1.2.2. Mēbeļu veikala „x” pieprasījums
1.2.3. Mēbeļu veikala „x” piegādātāji
1.2.4. Mēbeļu veikala „x” konkurence
1.2.5. Mēbeļu veikala „x” situācijas analīze
2. Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikācijas mērķi un stratēģijas
2.1. Mēbeļu veikala „x” mārketinga mērķi un stratēģijas
2.3. Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas
3. Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju programma
3.1. Korporatīva tēla aktivitātes
3.2. Pārdošanas veicināšanas aktivitātes
3.3. Tiešā mārketinga aktivitātes
3.4. Reklāmas plāns
3.4.1. Reklāmas kampaņas veidi un objekti
3.4.2. Reklāmas sludinājuma mērķi
3.4.3. Mediju stratēģija un taktika
3.4.4. Mediju plāns
3.5. Mārketinga komunikāciju budžets
Secinājumi un priekšlikumi
Izmantotas literatūras un avotu saraksts
Pielikumi
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект ➞ экономия −42,86 €
Комплект работ Nr. 1334062
Отправить работу на э-почту
Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga komunikāciju plāns mēbeļu veikalam "X"”.
Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/362909
Отправить
Э-почта отправлена.