Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:696711
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Mazā biznesa nozīme ekonomikā    7
1.2.  Mazo uzņēmumu priekšrocības    9
1.3.  Mazo uzņēmuma attīstība Latvijā    12
1.3.1.  Galvenās MVU attīstības problēmas Latvijā    12
1.3.2.  Latvijas uzņēmējdarbības vides SVID analīze    17
1.3.3.  MVU atbalsta politikas pamatprincipi, mērķi un rīcības virzieni    24
1.3.4.  MVU atbalsta sistēma    29
2.  Teorētiskā daļa    35
2.1.  Uzņēmējdarbības vide    35
2.1.1.  Uzņēmējdarbības vidi ietekmējošie faktori    35
2.1.2.  Uzņēmējdarbības vides pilnveidošana    42
2.2.  Uzņēmējdarbības finansēšana un finansēšanas avotu raksturojums    44
2.3.  Uzņēmuma mārketinga problēmas    56
2.4.  Kvalitātes vadības sistēmas jēdziens    60
3.  Zinātniski praktiskā daļa    62
3.1.  SIA”SELVI” uzņēmējdarbības vide    62
3.1.1.  SIA”SELVI” īss raksturojums    62
3.2.1.  SIA”SELVI” darbības efektivitāte    64
3.3.2.  SIA”SELVI” finanšu analīze un kredītspēja    68
3.2.  „Word of mouth” mārketinga pielietošana    74
3.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana SIA”SELVI”    77
3.3.1.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas process    77
3.3.2.  SIA”SELVI” ieguvumi no kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas    82
  Secinājumi    84
  Bibliogrāfiskais saraksts    87
Фрагмент работы

Ikvienas stabilas ekonomikas priekšplānā ir mazais un vidējais uzņēmējs, jo tas gādā par sociālo stabilitāti valstī un ienes lielākos nodokļu ieņēmumus valsts kasē. Mazo uzņēmumu attīstība jebkurā no valstīm ir garants, ka valstī būs iespējams ilgstošs progress.
Tirgus attiecību attīstībai Latvijā pašreizējā posmā ir nepieciešami mazās un vidējās uzņēmējdarbības aktivizācija. Ņemot vērā starptautisko praksi, mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) parādīšanās un izaugsme apliecina tirgus vides formēšanos.
Latvijā galvenās problēmas, kas kavē mazo un vidējo uzņēmumu attīstību, ir nepietiekošie finanšu resursi uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai, ierobežotās iespējas saņemt kredītus un kredītu garantijas, informācijas trūkums par tirgiem, iespējamiem sadarbības partneriem, zināšanu trūkums menedžmentā un mārketingā, uzņēmējdarbību ne pārāk veicinošā nodokļu sistēma un nodokļu administrēšana.
Maģistra darba pētījuma objekts – Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attīstības problēmas un šo problēmu risinājuma veidi.
Maģistra darba mērķis – noteikt galvenās uzņēmējdarbības attīstības problēmas Latvijā, noteikt to risināšanas metodes.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация