Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:548077
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 64 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS LOMAS BŪTĪBA UN NOZĪME TAUTSAIMNIECĪBĀ    6
1.1.  Mazumtirdzniecības teorētiskais jēdziens un funkcijas    6
1.2.1.  Mazumtirdzniecība ārpus veikaliem    20
2.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS NOZARES TENDENCES LATVIJĀ    32
2.1.  Mazumtirdzniecības nozare Latvijā no 2008.gada līdz 2012. gadam    32
2.2.  Latvijas lielākie mazumtirdzniecības uzņēmumi    43
2.2.1.  SIA „Rimi Latvija”    46
2.2.2.  SIA „Maxima Latvija”    49
2.2.3.  Veikalu tīkls „IKI”    53
3.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS PROGNOZES UN ATTĪSTĪBA LATVIJAS TAUTSAIMNIECĪBĀ    57
3.1.  Mazumtirdzniecības prognozes    57
3.2.  Mazumtirdzniecības uzņēmumu attīstības veicināšanas pasākumu faktori    60
3.3.  Lielāko lielveikalu tīklu problēmu analīze    62
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Mazumtirdzniecība ir jaunu un lietotu preču tālākpārdošana (pārdošana bez pārveidošanas), ko veic veikalos, kioskos, tirdzniecības vietās, tirgos, stendos u.tml., kā arī mazumtirdzniecība, ko veic uzņēmumi, kas izpilda pasūtījumus pa pastu, ielu pārdevēji un apkārtceļojošie sīktirgotāji, patērētāju kooperatīvi, izsoļu nami u.tml., galvenokārt plašai publikai individuālajam vai sadzīves patēriņam un izmantošanai
2. Mazumtirdzniecība ir cieši saistīta gan ar vairumtirdzniecību, gan citām nozarēm, kā piemēram, lauksaimniecības, ražošanas nozarēm, tās veiksmīgai funkcionēšanai ir svarīgi nodrošināt sadarbību gan ar piegādātājiem, gan citiem uzņēmumiem.
3. Būtiska loma tautsaimniecībā ir mazumtirdzniecības darba dalīšana, ir jārada pāreja starp ražošanu un realizēšanu, šādi samazinot gan izmaksas, gan laika patēriņu.
4. Mazumtirdzniecības veikalus klasificē pēc dažādām pazīmēm, gan pēc piedāvātā sortimenta, gan pēc veikalu tipiem – kā piemēram, pašapkalpošanās veikali, universālveikali, lielveikali, tirdzniecības nami u.c.
5. Mazumtirdzniecība ar brīvu produktu izvēli darbojas tur, kur ir pārdevēji, kuri var sniegt nepieciešamo informāciju, ja patērētājam tāda ir radusies. Šāda metode ir sastopama specializētos veikalos, kuros pārdod produktus par pazeminātām cenām, piemēram, veikali, kuri realizē būvniecības materiālus
6. Pastāv sakarība, ka veikalos ar lielu uzcenojumus visticamāk būs mazs apgrozījums, bet veikalos ar mazu uzcenojumu liels apgrozījums, līdz ar to abi šie uzņēmumi nodrošina sev peļņu.
7. Mazumtirdzniecība tiek realizēta arī ārpus veikaliem ar tiešā mārketinga palīdzību, tiešās pārdošanas metodi un tirdzniecības automātu palīdzību, kas kopumā atvieglo pircēju preču izvēli un iegādi.
8. Ar sadales kanālu palīdzību mazumtirgotājs var samazināt izmaksas un laika patēriņu, kā arī nodrošināt preces veiksmīgu iegādi un nonākšanu veikalā ar dažādu starpnieku palīdzību.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1366158
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация