Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:306852
 
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  TERMINI    4
  SAĪSINĀJUMI    5
  IEVADS    7
1.  IZGLĪTĪBAS IESTĀDE KĀ ORGANIZĀCIJA    9
1.1.  Organizācijas būtība un skaidrojums    9
1.2.  Izglītības iestāde kā organizācija, kas mācās    10
2.  METODISKAIS DARBS    14
2.1.  Metodiskā darba organizēšanas struktūra Latvijā    15
2.2.  Metodiskā darba plānošana izglītības iestādē    22
2.4.  Metodiskā darba izvērtēšanas iespējas    25
3.  SKOLOTĀJU SADARBĪBA KĀ METODISKĀ DARBA ORGANIZĒŠANAS RĪKS    28
3.1.  Skolotāju sadarbība izglītības iestādēs citās valstīs    35
  TEORĒTISKĀS DAĻAS SECINĀJUMI    37
4.  METODISKĀ DARBA ORGANIZĒŽANA IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ    39
4.1.  Pētījuma struktūra un dizains    39
4.2.  Izglītības iestāžu interviju struktūra    40
4.3.  Interviju rezultātu apkopojums un analīze    41
4.4.  Anketēšanas jautājumu apkopojums un analīze    44
4.4.1.  Vispārēja informācija    44
4.4.2.  Metodiskā darba organizēšana pedagoga pārstāvētajā izglītības iestādē    46
4.4.3.  Sadarbība kā efektīvs metodiskā darba organizēšanas rīks    54
  IETEIKUMI IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒM METODISKĀ DARBA ORGANIZEŠANAI UN IZVĒRTĒŠANAI    60
  REZULTĀTI UN DISKUSIJA    64
  SECINĀJUMI    66
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    67
  PIELIKUMI    70
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Maģistra darbā “Metodiskā darba organizēšanas un izvērtēšanas iespējas vispārizglītojošās skolās” tika analizēta ar metodisko darbu un sadarbību saistīta teorētiskā literatūra, pievēršot uzmanību visiem trīs metodiskā darba posmiem: plānošana, īstenošana (un pārraudzīšana), izvērtēšana, kā būtisku faktoru pieņemot skolotāju savstarpējo sadarbību.
Empīriskā daļa sastāv no trīs posmiem: datu ievākšana (anketēšana un intervēšana), datu apkopošana, ieteikumu veidošana. Datu ievākšanas posmā tika anketēti vispārizglītojošo skolu darbinieki, taču intervēti tika izglītības iestāžu metodisko jomu vadītāji, iekļaujot gan projekta “Kompetenču pieeja mācību procesā” 2019./2020.m.g. pilotskolas, gan iestādes, ka tikai šajā mācību gadā ir uzsākušas šo projektu.
Tika sasniegts izvirzītais mērķis: izpētīt metodiskā darba organizēšanu un izvērtēšanu Latvijā vispārizglītojošās skolās un izstrādāt ieteikumus šo procesu pilnveidei, kā arī pētnieciskais jautājums – Kādas ir iespējas uzlabot metodiskā darba organizēšanu un izvērtēšanu vispārizglītojošās skolās Latvijā?- ir izpildīts.
Maģistra darba galvenie secinājumi:
1) Izglītības iestādei nepieciešams darboties ar mācīšanās organizācijas nostādnēm, tādējādi sasniedzot maksimāli pilnvērtīgu skolēnu un skolotāju izaugsmi – gan kolektīvo, gan individuālo;
2) Metodiskā darba organizēšana sastāv no 3 posmiem: plānošana, īstenošana (un pārraudzīšana), izvērtēšana;
3) Lai realizētu kvalitatīvu metodisko darbu, izglītības iestādē ir jānodrošina skolotāju savstarpējā sadarbība, ko var ietekmēt daudzi faktori: mikroklimats, konfliktu risināšanas iestrādes, skolotāju noslogojums, sadrumstalotība, vadlīniju trūkums vai neskaidrība, u.c.;
4) Gan mācīšanās organizācijas, gan veiksmīgas sadarbības pamatnosacījums ir kopīga lēmumu pieņemšana un viedokļa brīvība, akcentējot, ka par metodiskā darba mērķi, vīziju un kopējo plānu nepieciešams vienoties kolektīvi, pārliecinoties, ka visi par to ir informēti;
5) Jāpilnveido skolotāju izpratne par sadarbības būtību, ieguvumiem, pieņemot, ka veiksmīgas sadarbības realizēšanai nav nepieciešams papildus laiks vai slodze;
6) Jārod iespēja skolotājiem veltīt laiku profesionālajai pilnveidei, gan individuālai, gan kolektīvai, ko ir iespējams realizēt mācīšanās vai mērķu grupu ietvaros;
7) Izglītības iestādē jābūt pozitīvam mikroklimatam, pretējā gadījumā neviens nebūs ieinteresēts sadarboties, procesam nesekos izaugsme un pilnveide.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация